חברת קידום אתרים – איך לבחור נכון?
21 לSeptember 2016

חברת קידום אתרים – איך לבחור נכון?

חברת קידום אתרים – איך לבחור נכון?

ישנם הרבה מאוד חברות שמציגות בסל מוצרי השירותים שלהם קידום אתרים כמובן שיש גם פרילנסרים שעובדים מהבית, המאמר לא מתעסק בהאם כדאי לבחור צוות/חברה לקידום אתרים או במקדם אתרים פרילנסר.

היום נדבר על אך בוחרים נכון חברה לקידום אתרים?

2 הערות חשובות יש לי לפני שמתחילים:

הערה ראשונה: אע”פ שמאמר זה נכתב מתוך אתר של חברת קידום אתרים הוא משתדל לבחון בצורה אובייקטיבית ככל הניתן את הפרמטרים החשוב באמת שיש להשים עליהם דגש.

הערה שנייה: הסיבה שאני כותב את המאמר, כחלק מהתפקיד שלי בדיגיטאצ’ ב-5 שנים האחרונות לרכז את בתחום שיווק/ גיוס לקוחות חדשים לחברה גליתי דבר מעניין-

הלקוחות מבולבלים בין חברות קידום האתרים ומתקשות להבין את עולם המושגים המקצועי שעבורי ועבור העוסקים בתחום הוא מובן מאליו.

ביטויים כגון: לינקים נכנסים, עבודה onsite, וכו – אינם מדברים ללקוחות והם מתקשים להבדיל בין הרמות השונות.

זה משפיע בצורה ישירה על החברות קידום האיכותיות, ומקדמי האתרים, על חוסר ההבנה ממה נובע מחיר קידום אתרים וכו’.

אני רוצה לחלק את הבחירה הנכונה בחברה לקידום אתרים למבחן דו שלבי כאשר בשלב הבחירה רצוי לברר :

החלק הראשון, ניסיון!

אז אך תבדקו נכון אך לברר אודות הניסיון של חברת קידום האתרים?

3 בדיקות לבירור ניסיון קידום אתרים:

1.תוצאות- תכלס, שורה תחתונה, רצוי לבדוק תהליך קידום אתרים מהשלב הראשון ועד לשלב האחרון שבו האתר ממוקם בדירוגים גבוהים בביטוי מפתח, חשוב להבחין :

תוצאות מפורטות – ככל שתקבלו פרמטרים אודות הביטויים אותם החברה קידמה, למה היא התמקדה בביטויים אלו, כמות חיפושים חודשיים ועוד’.

2.זירות שונות ומגוונות- חשוב להבין שקידום אתרים לא מתייחס לפעולות קבועות, כלומר לא דומה קידום אתרים בתחום קידום אתרים לקידום אתר בתחום מוצרי נוי לבית, ואסביר:
ידוע שכתיבת תוכן איכותי, בניית פרופיל קישורים מקצועי הם שני גורמים מאוד משמעותיים בדירוג האתר (אולי המשפיעים ביותר) כמובן שחווית המשתמש, מבנה האתר, title וכו .

אולי יעניין אותך גם: מדריך לבניית פרופיל קישורים

חשוב לדעת מי כותבי התוכן של החברה, והאם יש לה מספיק משאבים לייצר כתיבת תוכן איכותית, בנוסף האם יש לחברה מספיק ידע וקשרים לייצר פרופיל קישורים מקצועי לאתר לאורך זמן ולא רק איזה 3/4 אתרים מקשרים.

3.מחקר מילות מפתח-ניתן לבקש לפני תחילת עבודה להתרשמות כללית, אני נוהג להשקיע בזה לא מעט זמן, אני חושב שזה יכול להוות כלי בדיקה מעולה, אפרט יותר:

כאשר ניגשים לפרויקט קידום אתרים רצוי לבצע מחקר מתחרים איכותי ומקיף ולעבור על פרמטרים חשובים כגון:

מי האתרים המדורגים גבוהה בביטוי מפתח, אך האתר שלהם בנוי, כמות תוכן, לינקים נכנסים, נהוג להשתמש בכלי מתקדמים כגון https://www.semrush.com, שבו ניתן לזהות ביטויים אסטרטגיים.

החלק השני שירות!

אני תמיד נוהג לציין, שאם קידום אתרים היה מוצר על האריזה היה צריך לכתוב “שירות מקצועי מאת X”

אז אך ניתן לבדוק את רמת השירות של חברת קידום האתרים מבלי להיות לקוחות?!

  1. לקוחות ממליצים- רצוי לבקש 2 לקוחות עם תוצאות ולשאול אותם אודות השירות אותו הם מקבלים, ניתן לברר ע”י שאלות ישירות, אך השירות שלהם? ועוד.
  2. לעשות טלפון סמוי- לבדיקת התייעצות כללית ולראות את המענה הטלפוני.
  3. שירותי לקוח סמוי- ניתן להזמין שירותי לקוח סמוי מחברות המספקות שירות , לקוח סמוי עשוי לשפוך אור רחב על תהליך קידום האתרים בחברה, הדרך שבו הוא מבוצע ועוד.
סיכום:

בחירת חברה מקצועית לקידום אתרים דורש בדיקה מעמיקה של מספר ימים ולכן לא מומלץ למהר ולסגור עם חברה לפני שקיבלתם גושפנקה אודות המקצועיות והאיכות של החברה, ניתן להשתמש גם ביועצי קידום אתרים למינהם המספקים שירות בצורה אובייקטיבית בעניין.

אייל רחמים אייל רחמים
מנכ”ל חברת דיגיטאץ
מתמחה בשיווק B2B, קידום אתרים, שיווק עסקים באינטרנט, מייסד ומנהל בפועל את דיגיטאצ' חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, בזמן הפנוי שיש מרצה במכללה למנהל.
נשוי למיכל (איטלקיה מהממת) ואב ל-2 בנות נועה ואדל
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה