פרסום בגוגל – קמפיינים שמחברים לקוחות
ארבעת התוצאות הראשונות שעולות במנוע החיפוש של גוגל (בד”כ), הן שייכות לפרסום הממומן בGoogleAds. כדי להיות נוכחים במקומות החשובים האלו, כאשר הלקוחות שלנו מחפשים את השירות או המוצר שלנו, אנחנו צריכים לנהל קמפיינים במערכת של GoogleAds.
כדי לייעל את הקמפיינים וליצור שיווק ממומן שמניב תוצאות איכותיות ומשתלמות נדרשת השקעה כספית לצד יכולת קריאייטיבית, הבנה דיגיטלית, יצירת מודעות איכותיות ורלוונטיות, פילוח קהלי יעד וידע מעמיק בניתוח ומדידה לביצוע אופטימיזציה לקמפיין פרסום בגוגל.
כמות המפרסמים הרבה, יחד עם כמות המוצרים הפונים לאפיק הדיגיטלי, יצרו תחרות מאתגרת ובריאה שמזמינה אותנו לנצח. אחרי מאות לקוחות מרוצים, צוות הדיגיטל של Digitouch פיתח שיטות מיוחדות לבנייה וניהול קמפיינים ב – Google Ads.
ניהול עצמי של מסע הפרסום כרוך בסיכונים רבים של הוצאות מרובות ללא תועלת, במידה ותרצו בכל זאת לנהל את מסע הפרסום שלכם לבד ממולץ להיכנס למדריך: איך להתחיל לפרסם בגוגל
למה פרסום בגוגל Ads?
תוצאות מידיות בדיוק הפוך מתהליך קידום אורגני, לעסקים שצריכים לראות תוצאות מהירות.
הכי מדויק למעשה בפרסום בגוגל אנחנו קוצרים ביקושים בזמן אמת. מה שהופך את הפרסום בגוגל למדויק.
פניות איכותיות
יכולת למדוד את הנתונים ולדייק את הפרסום בגוגל לחיפושים שמניבים המרות.
לפני שנתחיל בשיווק המוצר נלמד אודותיו כל פרט שיעזור לנו למכור אותו טוב יותר. חלק מלמידת המוצר כולל ניתוח שוק מעמיק, הכרת מתחרים ובידול המוצר בכל פרמטר אפשרי.
לפני שנתחיל בשיווק המוצר נלמד אודותיו כל פרט שיעזור לנו למכור אותו טוב יותר. חלק מלמידת המוצר כולל ניתוח שוק מעמיק, הכרת מתחרים ובידול המוצר בכל פרמטר אפשרי.
איך זה עובד?
לפני כל כניסה לפרויקט, אנו מקפידים לבחון את הזירה והרלוונטיות של מסע פרסום בגוגל.
במידה ואתם עסק שטרם פרסם בגוגל זה המקום לציין שמחלקת הקמפיינים שלנו עובדת עם תקציב מינמום של 10,000 ₪.
לאחר בדיקת פוטנציאל או מעבר על חשבון גוגל קיים אנו בוחנים את היתרון היחסי שלנו בניהול הקמפיין ובכמה מקרים יצא לנו לציין שחברת ניהול הקמפיינים הנוכחית עושה עבודה טובה. במידה ולא כך המצב נציע את שירותינו מתוך הבנה שיש לנו יכולת להגדיל את הROI (החזר ההשקעה) בתקציב השיווק.
מה תקבלו בתהליך של ניהול פרסום בגוגל דרכנו:
✔️ מנהל קמפיינים צמוד
✔️מחקר מתחרים מעמיק
✔️בניית מעקב המרות באנליטיקס
✔️בניית דוח דאטה סטודיו (לאתרי סחר) עם צביעת מקור פניות/מכירות.
✔️מנהל קראייטיב
✔️סטודיו לעיצוב מודעות.
✔️מספר מעקב
לפני שנתחיל בשיווק המוצר נלמד אודותיו כל פרט שיעזור לנו למכור אותו טוב יותר. חלק מלמידת המוצר כולל ניתוח שוק מעמיק, הכרת מתחרים ובידול המוצר בכל פרמטר אפשרי.
למי אנחנו רוצים למכור את המוצר? מי עלול להתעניין במוצר ולאיזה קהל הכי ישתלם לנו למכור את המוצר. אחרי שנבין את זה נלמד לבנות פרופיל צרכני מדויק ככל הניתן לקהלים שנבחרו.
מומלץ לשלב זה להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל לטובת ביצוע מצורף לכם לינק אך לבנות מחקר מילות מפתח שתאפשר לכם למקסם את התקציב שלכם לפרסום בגוגל.
הכלים של Ads מחייבים היכרות עמוקה עם ממשק הפרסום של גוגל. כדי שלא נפספס אף פונקציונליות שהוא מציע. המומחיות שלנו היא להקים קמפיינים מורכבים במגוון תחומים.
ההחזר על ההשקעה והרווחיות לה אנו מצפים מקמפיינים ב – Google ads תלויים באופן ישיר ביכולת מדידת הקמפיינים.
עם ניתוח ואופטימיזציה ברי ניסיון, יכולת ההצלחה של הקמפיין יכולה להיות מסחררת.
לא משנה מה הביצועים של הפרסום שלכם בגוגל, חשוב להציב יעדים ולזהות מגמות, תמיד להוסיף מודעות , לשפר את מדידת הקמפיין כמה שרק ניתן לדוגמא:
במידה ויש לכם נתונים של עלות לליד ויחס CTR עדיין יש אפשרות לחלק את המדידה לעוד פרמטרים כגון, איזה סוגי לידים מגיעים, מה אחוז הסגירה, מהם הימים שבהם מגיעים הלידים הטובים ביותר, שהכלל הוא כמה שיותר מידע ככה יותר טוב.
שאלות ותשובות
כמה זמן לוקח עד שמתחילים לראות תוצאות?
כמה זה עולה?
למה לא לקדם לבד?
השקיעו ביצירת קראייטיב ונראות שתגנוב את תשומת הלב של הגולש. שימו לב בים סוער של פרסומות אתם מוכרחים להיות בולטים.
למה אצלנו?
קייס סטאדיז אמיתיים מהשטח
ההצלחה של הקמפיין שלך, מתחילה ביצירת מדדי ויעדים, היעדים צריכים להיות ברי השגה.