פרסום בגוגל - קמפיין מבוסס המרות

פרסום בגוגל - קמפיין מבוסס המרות

דיגיטאץ': שירותי PPC

פרסום בגוגל – קמפיינים שמחברים לקוחות

התוצאות הראשונות שעולות בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל, הן היחידות עם יכולת המרה. כדי להגיע לשם נדרשת השקעה כספית לצד יכולת קריאייטיבית, הבנה דיגיטלית, יצירת מודעות איכותיות ורלוונטיות, פילוח קהלי יעד וידע מעמיק בניתוח ומדידה לביצוע אופטימיזציה לקמפיין פרסום בגוגל.

כמות המפרסמים הרבה, יחד עם כמות המוצרים הפונים לאפיק הדיגיטלי, יצרו תחרות מאתגרת ובריאה שמזמינה אותנו לנצח. אחרי מאות לקוחות מרוצים, צוות הדיגיטל של digitouch פיתח שיטות מיוחדות לבנייה וניהול קמפיינים ב – Google adwords.

במידה ואתה עסק קטן ומעוניין לנהל את מסע הפרסום במו ידיך מומלץ לך להיכנס למדריך: אך להתחיל לפרסם בגוגל

למה פרסום בגוגל Ads?

  • תוצאות מידיות בדיוק הפוך מתהליך קידום אורגני, לעסקים שצריכים לראות תוצאות מהירות.

  • הכי מדויק למעשה בפרסום בגוגל אנחנו קוצרים ביקושים בזמן אמת. מה שהופך את הפרסום בגוגל למדויק.

  • פניות איכותיות

  • יכולת למדוד את הנתונים ולדייק את הפרסום בגוגל לחיפושים שמניבים המרות.

פרסום בגוגל אדס - מה זה?
פרסום בגוגל אדס - מה זה?

לפני שנתחיל בשיווק המוצר נלמד אודותיו כל פרט שיעזור לנו למכור אותו טוב יותר. חלק מלמידת המוצר כולל ניתוח שוק מעמיק, הכרת מתחרים ובידול המוצר בכל פרמטר אפשרי.

פרסום בגוגל אדס - מה זה?

לפני שנתחיל בשיווק המוצר נלמד אודותיו כל פרט שיעזור לנו למכור אותו טוב יותר. חלק מלמידת המוצר כולל ניתוח שוק מעמיק, הכרת מתחרים ובידול המוצר בכל פרמטר אפשרי.

איך זה עובד?

לפני כל כניסה לפרויקט, אנו מקפידים לבחון את הזירה והרלוונטיות של מסע פרסום בגוגל.

במידה ואתם עסק שטרם פרסם בגוגל זה המקום לציין שמחלקת הקמפיינים שלנו עובדת עם תקציב מינמום של 10,000 ₪.

לאחר בדיקת פוטנציאל או מעבר על חשבון גוגל קיים אנו בוחנים את היתרון היחסי שלנו בניהול הקמפיין ובכמה מקרים יצא לנו לציין שחברת ניהול הקמפיינים הנוכחית עושה עבודה טובה. במידה ולא כך המצב נציע את שירותינו מתוך הבנה שיש לנו יכולת להגדיל את הROI (החזר ההשקעה) בתקציב השיווק.

מה תקבלו בתהליך של ניהול פרסום בגוגל דרכנו:

✔️ מנהל קמפיינים צמוד

✔️מחקר מתחרים מעמיק

✔️בניית מעקב המרות באנליטיקס

✔️בניית דוח דאטה סטודיו (לאתרי סחר) עם צביעת מקור פניות/מכירות.

✔️מנהל קראייטיב

✔️סטודיו לעיצוב מודעות.

✔️מספר מעקב

1 - מחקר שוק

לפני שנתחיל בשיווק המוצר נלמד אודותיו כל פרט שיעזור לנו למכור אותו טוב יותר. חלק מלמידת המוצר כולל ניתוח שוק מעמיק, הכרת מתחרים ובידול המוצר בכל פרמטר אפשרי.

2 - פילוח קהל היעד

למי אנחנו רוצים למכור את המוצר? מי עלול להתעניין במוצר ולאיזה קהל הכי ישתלם לנו למכור את המוצר. אחרי שנבין את זה נלמד לבנות פרופיל צרכני מדויק ככל הניתן לקהלים שנבחרו.

מומלץ לשלב זה להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל לטובת ביצוע מצורף לכם לינק אך לבנות מחקר מילות מפתח שתאפשר לכם למקסם את התקציב שלכם לפרסום בגוגל.

3 - הקמת הקמפיין

הכלים של Ads מחייבים היכרות עמוקה עם ממשק הפרסום של גוגל. כדי שלא נפספס אף פונקציונליות שהוא מציע. המומחיות שלנו היא להקים קמפיינים מורכבים במגוון תחומים.

4 - ניהול, מדידה ושיפורים

ההחזר על ההשקעה והרווחיות לה אנו מצפים מקמפיינים ב – Google ads תלויים באופן ישיר ביכולת מדידת הקמפיינים.

עם ניתוח ואופטימיזציה ברי ניסיון, יכולת ההצלחה של הקמפיין יכולה להיות מסחררת.

5 - אופטימיזציה

לא משנה מה הביצועים של הפרסום שלכם בגוגל, חשוב להציב יעדים ולזהות מגמות, תמיד להוסיף מודעות , לשפר את מדידת הקמפיין כמה שרק ניתן לדוגמא:

במידה ויש לכם נתונים של עלות לליד ויחס CTR עדיין יש אפשרות לחלק את המדידה לעוד פרמטרים כגון, איזה סוגי לידים מגיעים, מה אחוז הסגירה, מהם הימים שבהם מגיעים הלידים הטובים ביותר, שהכלל הוא כמה שיותר מידע ככה יותר טוב.

seolinks

שאלות ותשובות

בעולם של הפרסום הממומן תוצאות בד"כ מגיעות דיי מהר. אין ספק שזה תלוי בתחום ובתחרותיות שלו אבל דיי מהר כבר רואים לידים או רכישות באתר. יחד עם זאת חשוב להבין, קמפיינים המנוהלים בצורה טובה ועוברים אופטימיזציה מקצועית רק הולכים ומשתבחים עם הזמן.

את העניין העלויות בפרסום ממומן מחלקים לשניים. מחד יש את עליות המדיה, כלומר תשלום אותו מעבירים למדיות השונות (גוגל, פייסבוק, טאבולה ועוד) על הפרסום הממומן. בצד השני יש לנו את עלויות הניהול אשר תלויות מאוד באופי הקמפיין ובצרכים הניהוליים שלו.

כמו בכל תחום, פרסום זה מקצוע, ניהול קמפיינים זה תפקיד שדורש לימוד וניסיון. ניהול קמפיינים המתבצע בצורה חובבנית, בלי יותר מידי הבנה של הנעשה, כמעט תמיד מוביל לבזבוז של כסף ולתוצאות לא רלוונטיות.

Pin
טיפ קטן

השקיעו ביצירת קראייטיב ונראות שתגנוב את תשומת הלב של הגולש. שימו לב בים סוער של פרסומות אתם מוכרחים להיות בולטים.

למה אצלנו?

01
ניסיון שיווקי
צוות מנהלי קמפיינים מנוסה בעל ניסיון של למעלה מעשור
02
צוות מוכשר
בצוות שלנו אנשי קראייטיב, מנהלי קמפיינים ואנשי דאטה סטודיו חדורי מטרה להצליח בפרויקט שלך
03
פתרון מקצה לקצה
אנחנו לא נשלח אתכם לצד ג'. כל התהליך יבוצע אצלנו מבלי להתפשר על האיכות.
04
שקיפות
אנו נעזרים ביצירת דוחות מתקדמים שישקפו לך בזמן אמת את החזר ההשקעה.
05
תחרותיות
אנחנו לא ניכנס לפרויקט שאנחנו לא מאמינים שביחד אפשר לכבוש את הפסגות הגבוהות ביותר.

קייס סטאדיז אמיתיים מהשטח

ענק הדיו
כך הגדלנו את התנועה האורגנית ב-265% תוך שנה
ענק הדיו
נירו לוי
נירו לוי
"הגעתי לאיל לאחר ששנים קידמתי את אתר הסחר שברשותי בהצלחה לא מועטה ולאחר העדכונים האחרונים של גוגל הוכה קשות.
מאחר והבנתי דבר אחד או שניים בקידום אורגני בגוגל...וכמובן, כמעט שכחתי : מומלץ בחום"
ל-case study המלא
Development
UI UX
SEO
משרד עורכי דין סער
כך הבאנו לעלייה של 124% בתנועה האורגנית תוך שנה לצד עלייה של 200% בביטויים המקודמים באתר.
משרד עורכי דין סער
חגי סער
חגי סער
חברת קידום מספר אחת ללא כל ספק!!!!
מומלץ בחום!!!
ל-case study המלא
Development
UI / UX
SEO
ענק המצברים
כך הגענו ל3,000 לידים אורגניים בכל חודש
ענק המצברים
נירו ניסן
נירו ניסן
כשחיפשנו לקדם את האתרים שלנו, בחרנו בהתחלה ב-3 מקדמים מהמובילים בארץ שכל אחד הציג קבלות לבנות ולקדם אתר, מיש יעמוד ביעד יישאר הספק הראשי שלנו, דיגיטאץ' עשו זאת בגדול.
ל-case study המלא
Development
UI UX
SEO
לסיכום

ההצלחה של הקמפיין שלך, מתחילה ביצירת מדדי ויעדים, היעדים צריכים להיות ברי השגה.