קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

דיגיטאץ': שירותי SEO

קידום אתרים Digitouch - מגדילים את התנועה מגדילים את ההכנסות

נעים מאוד, שמחים שקפצת לביקור לשירותי קידום האתרים שלנו, אם הגעת לכאן אז בטח יש לך המון שאלות ומעט סבלנות, לכן נשתדל לתת לך מענה חד ותמציתי בנוגע להסברים על שירותי קידום האתרים שלנו, וקידום אתרים בכללי.

למצוא חברה לקידום אתרים אורגני בגוגל איננה משימה פשוטה, יחד עם זאת חברה מתאימה עשויה להיות המפתח לצמיחה של האתר (העסק) שלך.

Digitouch היא סוכנות שירותי ה-SEO הטובה בישראל – ויש לנו את הרקורד להוכיח זאת. עם שירותי האופטימיזציה למנועי החיפוש שלנו, ואסטרטגיה מותאמת אישית להצלחת הקידום שלך, טכנולוגיה ברמה עולמית וצוות SEO מובחר. אנו מתמקדים בהגדלת ההכנסות עבור הלקוחות שלנו, ואנו מספקים את כל השירותים והטכנולוגיה שהעסק שלך צריך כדי לצמוח בגוגל.

למה קידום אורגני?

  • מעל ל87% מהלקוחות מדלגים על התוצאות הממונות ונכנסים לאתרים בעמוד הראשון.

  • להיות אלפא בתחום שלך

  • פניות איכותיות

  • החזר ההשקעה הטוב ביותר

מה זה קידום אורגני?
מה זה קידום אורגני?

קידום אתרים אורגני (SEO) מתייחס לפעולות שננקטות על מנת לשפר את דירוג האתר בתוצאות האורגניות בגוגל. ישנם מעל ל-200 פרמטרים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל, כאשר הפעולות המרכזיות והנפוצות ביותר הן, כתיבת תוכן לאתר, יצירת חווית משתמש, ובניית פרופיל קישורים לאתר.

מה זה קידום אורגני?

מה זה SEO? בבסיסו, המשמעות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization) והמטרה היא הגדלת הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש הגדולים.

מנועי חיפוש, ובפרט גוגל בסופו של דבר הם פיתוח אנושי, למעשה קים אלגוריתמים שסורק מיליוני אתרים ומעניק להם חשיפה בהתאם לפרמטרים שהוזנו בו מראש, בתהליך של קידום אורגני אנחנו מקדמי האתרים מבצעים פעולות שמסייעות לחשוף את האתר שלכם לחיפושים של לקוחות פוטנציאלים.

קידום אתרים מתחלק לשניים, קידום מתוך האתר = Onpage Seo \ וקידום מחוץ לאתר = Offpage Seo. קידום מתוך האתר נתייחס לכל הפעולות (שינויים) המתבצעים באתר עצמו, בקוד של האתר טקסט וכו'. קידום אתרים מחוץ לאתר, מתייחס בעיקר לקישורים, אזכורים ברשת, סיגנלים מרשתות חברתיות.

אופטימיזציה בתוך האתר - (On-Page SEO)

מספר היבטים חשובים של קידום אתרים On-page: כוללים (1) תוכן, (2) מילות מפתח, (3) HTML ו-(4) ארכיטקטורה.

1. - תוכן

כמה תוכן משפיע על קידום אתרים?

התשובה מאוד ברורה – קידום אתרים זה כמו משחק שחמט ותוכן זה המלך, משפט שאני והרבה קולגות לתחום מסכימים עליו, בסופו של דבר כל חיפוש נועד למציאת תוכן בין אם זה תמונות וידיאו או טקסט. ככל שהתשובה לשאילתת חיפוש תהיה מדויקת בכוונת המשתמש בעלת ערך ואיכותית הסיכוי לדירוג יהיה גבוה.

בתחומים התחרותיים ביותר בישראל התוכן הוא מפתח מרכזי להצלחה.

יש מונח הנקרא YMYL – Your Money Your life – הכוונה היא שכל סוג תוכן המשפיע על חיי אדם בצורה משמעותית כגון: בריאות, פיננסי, משפטי ועוד, גוגל יסקור את התוכן בצורה הרבה יותר מעמיקה על מנת שהמענה ללקוחות שלו (גולשים) יהיה האיכותי ביותר והנכון ביותר.

כוונת משתמש

בשביל לספק תוכן מדויק יש צורך להבין את כוונת המשתמש, יש מספר כוונות משתמש לגולש המוכרות לכולנו:

1. רכישה – כוונת הגולש היא לרכוש מוצר, או לקבל עליו מידע לרכישה דוגמא לביטויים: מאוורריי תקרה, גנרטור למכירה, מחשב נייד HP 14".

2. חיפוש ישיר (נטפליקס \ פייסבוק \ אינסטגרם) – חיפוש של ברנד ישיר.

3. אינפורמציה – חיפוש מידע לשאלות כגון: כמה עולה הגדלת חזה? איך לבחור עורך דין פלילי?.

4. שירות – חיפוש של שירות מסויים להזמנה – אינסטלטור בראשון לציון / עו"ד פלילי בתל אביב.

אחד הדברים החשובים ביותר בקידום אתרים זאת ההבנה שהמנוע חיפוש כל כולו יועד על מנת לספק את התשובה ביותר עבור הגולש.

תזומן ורלוונטיות

    – מכונה לפעמים רעננות, תוכן חדש שהגיע בזמן ורלוונטי בדרך כלל ידורג גבוה יותר מתוכן ישן יותר.  עשינו מחקר של 758 תוצאות חיפוש למשך 6 חודשים, ומצאנו שהעמודים שרעננו את התוכן שלהם על בסיס חודשי עלו, ואתרים שלא שמרו על מיקומם או שירדו.

ככל שמנועי החיפוש הגדולים התפתחו עם הזמן, התוכן התגלה כאחת הפרמטרים החשובים לקידום אתרים אורגני. ללא הפקת תוכן איכותי על בסיס עקבי, קשה מאוד להשיג יעדי תוצאות מעניינות בגוגל.

2. - מילות מפתח - ביטויים לקידום

מילות מפתח מתייחסות לנושא או לנושא של פריט תוכן המהווה בסיס לשאילתת חיפוש. מחקר ובחירת מילות מפתח קשורים קשר הדוק להפקת תוכן ובסיסי למאמצי שיווק SEO. כדי למקסם את השיווק במנועי חיפוש, ארגונים צריכים לבחור מילות מפתח מתאימות, הן מבחינת תדירות החיפוש והן מבחינת התחרותיות.

מנקודת מבט של תדירות, ארגונים צריכים למנף כלי מחקר מילות מפתח כדי להעריך באיזו תדירות משתמשים מחפשים מונחים מסוימים. גם אם מילת מפתח מסוימת רלוונטית מאוד למוצרים או שירותים עסקיים, לא סביר שהיא תהיה כלי יעיל אם אף אחד לא מחפש אותה. כתוצאה מכך, בחירת מילת מפתח פופולרית היא חיונית לקידום אתרים שיווקי.

עם זאת, חשוב גם להעריך את התחרות על מילות מפתח פופולריות. אם ישנן חברות רבות אחרות שכבר משתמשות במילת מפתח – ארגונים מבוססים במיוחד עם רמה גבוהה של כוח משיכה מקוון – יכול להיות קשה לפרוץ לתוצאות החיפוש המובילות. כשהנוף כל כך צפוף, זה יכול להיות רעיון טוב להעריך מילות מפתח קשורות שיש להן פחות תחרות.

3. - HTML קוד האתר

אופטימיזציה של רכיבי HTML ספציפיים יכולה לעזור לשפר את דירוג החיפוש של אתר אינטרנט או דף.

במובן זה, האופן שבו דפי HTML מתויגים, מתוארים מצביע על רמת איכות למנועי החיפוש.

הקדשת זמן לנקות ולתחזק את קוד האתר יכולה להשפיע רבות על מאמצי השיווק הדיגיטלי.

רכיבי ה-HTML הבאים נוטים לבוא לידי ביטוי מנקודת מבט של קידום אתרים רבות:

כותרת מטא

כותרת מטא משמש כתיאור של דף, המופיע בתוצאות החיפוש ובכרטיסיית הדפדפן של המשתמש.

תג הכותרת צריך לכלול את מילת המפתח היעד ולספק סיבה מפתה ללחוץ על הקישור בתוצאות החיפוש. (בתמונה כך תג המטא מופיע לגולשים בתוצאות חיפוש).

תגית כותרת מטא

תיאור מטא

תיאור מטא מופיע מתחת לתג הכותרת בתוצאות החיפוש, ומספק פירוט כללי של הדף המדובר.

בדרך כלל מוגבל ל-160 תווים, תיאור זה יכול לספק מידע נוסף שמשכנע משתמש ללחוץ על התוכן. (בתמונה תיאור מטא המופיע בתוצאות חיפוש לגולש)

תיאור מטא

    כתובת URL – כתובת ה-URL היא הכתובת הדיגיטלית של דף אינטרנט ייחודית מכל שאר הדפים.
    כדי לדרג גבוה בתוצאות החיפוש, כתובת האתר צריכה לכלול את מילת המפתח של היעד ולציין את היררכיית האתר. אם המידע הזה לא מופיע בבירור בכתובת האתר, זה יכול להשפיע לרעה על דירוג החיפוש.

טקסט חלופי Alt

ALT טקסט אלטרנטיבי (alternate text) – מתייחס לתיאור של תמונה ששימשה באופן מסורתי להעברת מידע למשתמשים עם לקויות ראייה. בנוסף לתיאור תמונה, טקסט חלופי יכול לכלול גם מילות מפתח יעד כדי לעזור לשפר את דירוג החיפוש.

(בתמונה מיקום העריכה בוורדפרס לAlt לתמונות)

כותרות H1 H2

תגי H1 (Header 1): אלו הם תגי HTML של כותרת עליונה. ברוב האתרים, הכותרת מקודדת בתג H1.

ההמלצה היא שכותרת H1 תחזור על עצמה פעם אחת בלבד בראש המאמר, Above the fold (בחלק העליון הראשון שנראה לגולש).

ישנה חשיבות לכך שבכותרות העמוד יופיע הביטוי המקודם.

בתמונה דוגמא לכותרת H1

תגי (Header 2) H2: אלו הם תגים משניים לכותרת H1, וההופעה שלהן חוזרת על עצמה בלב המאמר, אם זאת שהכותרות צריכות להיות מגוונות, התגית H2 יכולה לחזור על עצמה.

דוגמא להיררכיית כותרות H2 ומתחתיה H3. כותרות H3 הן סאב כותרת של H2, והן יהיו רלוונטיות לנושא הכותרת שהן בתוכה. לדוגמא:

חשוב להבין שכותרות SEO הן בראש ובראשונה עבור הקוראים שלך, ולאחר מכן המנוע החיפוש הרצוי שלך.

4. - ארכיטקטורה

הארכיטקטורה של אתר או דף היא היבט חשוב נוסף של קידום אתרים בדף. למרות שמשתמש קצה לא נוהג לבקר בדף כדי לבחון את הארכיטקטורה שלו, לאלמנטים אלה מאחורי הקלעים יכולה להיות השפעה דרסטית על שיווק SEO.

בעת אופטימיזציה של אתרים או דפים עבור יתרונות SEO, מרכיבי הארכיטקטורה הבאים הם בעלי דאגה מכרעת:

    מפת אתר – מנועי חיפוש משתמשים בתהליכים אוטומטיים כדי "לסרוק" או להוסיף תוכן דיגיטלי לאינדקס ולקבוע דירוג מתאים. יצירת מפת אתר מאורגנת של כל הדפים באתר מסוים יכולה לסייע במאמצי הסריקה וגם לשפר את השיווק במנועי חיפוש.
    מהירות טעינה – דפים שנטענים במהירות נוטים לדרג גבוה יותר בדירוג מנועי החיפוש. כאשר לדף או אחד מהרכיבים שלו לוקח זמן לטעון, זה יוצר חווית משתמש שלילית. מנועי חיפוש מפחיתים מערכם של דפים בטעינה איטית בהתאם.
    ידידותי לנייד – עם עליית הטכנולוגיה הניידת, נתח הולך וגדל של פעילות החיפוש מתרחש בטלפונים ובמכשירים דומים. בהתאם, מנועי החיפוש הגדולים יענישו אתרים או דפים שאינם מותאמים לחוויית מובייל יעילה.
    אבטחת אתרים – מנועי חיפוש נזהרים מהפניית תנועה לאתרים לא מאובטחים או לא בטוחים. יעדים אלו מהווים סיכון מובנה למשתמש הקצה, מה שבדרך כלל מביא לדירוג חיפוש נמוך יותר. על ידי אבטחת האתר שלהם עם תעודות HTTPS ו-SSL, ארגון יכול להשיג אמינות מנקודת מבט של דירוג החיפוש.
קידום אתרים מחוץ לאתר (Off-page seo) - מרכיבים חשובים

בעוד שלארגונים יש מידה רחבה של שליטה בנוגע לקידום אתרים בדף, זה יכול להיות קצת שונה עבור קידום אתרים מחוץ לדף. ברמה גדולה יותר, קידום אתרים מחוץ לדף מתייחס למוניטין ולפופולריות של אתרים ודפי אינטרנט. לדוגמה, הפניות חיצוניות לאתר או דף – המכונה לעתים קרובות "קישורים נכנסים" – חיוניות למיצוי ההשפעה של קידום אתרים שיווקי.

מספר היבטים חשובים של קידום אתרים בדף כוללים (1) קישורים, (2) סמכות, (3) גיאוגרפיה ו-(4) חברתי.

1. - קישורים נכנסים

קישורים, הנקראים גם קישורים נכנסים, הם הפניות לתוכן שלך באתרים אחרים. בכל פעם שאתר אחר מזכיר ומפנה את הקוראים שלו לתוכן שלך, אתה מקבל קישור נכנס לאתר שלך.

(בתמונה ניתן לראות איך נראה קישור מוטמן בטקסט)

איך עושים קישורים כמו מקצוענים?

1. רלוונטיות – האתר המקשר צריך שהיה רלוונטי אל האתר המקושר.

2. גיוון באנקורים – אנקור Achor זה הטקסט שמופיע באתר המקשר שלחיצה עליו תוביל אל האתר המקושר.

3. רק Dofollow – זה כתוב בקוד הקישור וניתן לבדוק זאת באמצעות לחיצה על Ctrl+Shift+I לאחר מכן לראות את שורת הקוד של הקישור והאם מופיע שם Dofollow. התג מסמל לגוגל שאתם אכן מעבירים "סמכות" לאתר המקושר וסומכים עליו.

(ראה תמונה)

2. - סמכות (Authority)

הסמכות או האמינות של אתר או דף אינטרנט מסוים הם היבט חיוני נוסף של קידום אתרים מחוץ לדף. נצפים דרך עדשת מאקרו, אתרים אמינים וסמכותיים יתפסו בדרך כלל את הדף הראשון של התוצאות במנועי החיפוש הגדולים. כדי לבנות סמכות לאורך זמן, השתמש בשיטות קידום אתרים שקופות ובנה מוניטין אמין באינטרנט.

3. - מיקום (גֵאוֹגרַפיָה)

ההיבט הגיאוגרפי של קידום אתרים מחוץ לדף מתייחס בעיקר למיקום ולדמוגרפיה. לאור השכיחות העולה של חיפוש בנייד, גיאוגרפיה משפיעה רבות על דירוג תוצאות החיפוש עבור משתמש ספציפי. ליתר דיוק, תוצאות חיפוש מקומיות בתוך עיר או מיקוד מסוימים צומחות במהירות בפופולריות. מנועי החיפוש הגיבו במקביל, והעבירו את המיקוד לתוצאות מקומיות עבור סוגים רבים של שאילתות.

4. - שיתופים ברשת (אזכורים)

ביסוס נוכחות איתנה במדיה החברתית יכול גם לעזור להגביר את מאמצי השיווק במנועי חיפוש. ליתר דיוק, מנועי חיפוש בוחנים כיצד משתמשים משתפים תוכן של ארגון מנקודת המבט של:

תהליך עבודת SEO (קידום אורגני)

תיאום צפיות כמפתח לדרך הצלחה

לפני שבכלל נכנס לתהליך, נקפיד להבין כמה דברים על הפרויקט שלך

  • בדיקת פוטנציאל (חיפושים רלוונטיים) קיים בגוגל
  • רישום המשאבים הנדרשים להצליח בפרויקט
  • יצירת תוכנית עבודה
  • תוכנית ב', ג', ד', במצבים שהפרויקט לא מתקדם כמתוכנן (כן כן, זה גם קורה).

תוכנית עבודה מקצועית, משלבת

  • מחקר מילות מפתח
  • תוכנית תוכן להרחבת עמודי האתר
  • תוכנית קישורים ליצירת פרופיל קישורים מקצועי
  • דוח אופטימיזציה (שיפורי נראות אתר למנוע חיפוש) מזווית טכנית של SEO
  • דוח שיפורי חווית משתמש  (במידת הצורך/דורש תקציב נפרד)
  • מדדים ונתונים
שלב א' - בדיקת פוטנציאל רשת

למעשה זה המקום לציין, שקידום אורגני לא מתאים לכל עסק, במקרים רבים אנחנו מסרבים להיכנס לפרויקט. מטרתנו היא לקדם את אתרכם, ולכן, אם לא קיים פוטנציאל מעשי לקידום אנחנו נסרב מראש לפרויקט. אם נכנסנו לשלב א' סימן שכבר בדקנו ויש פוטנציאל, אנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח ובוחרים את "המלחמות שלנו" בהתאם למטרות משנה, בשלב זה נסמן את חשיבות הביטויים לקידום.

שלב ב' - תוכנית תוכן

כתיבת תוכנית תוכן לעמודי האתר, בחירת כותבי התוכן לפי רמות הידע המקצועי.

משימות תוכן לביצוע בשוטף

  • הזמנת התוכן
  • הזנת התוכן
  • אופטימיזציה כותרות
  • כתיבת כותרות לגוגל ותיאורי עמוד (מה שמופיע בתוצאות חיפוש)
  • אופטימיזציה לתמונות
  • הטמעת סכמות

מחקר מילות מפתח

תהליך מחקר מילות המפתח המדוקדק שלנו נמצא בלב שירותי ה-SEO שלנו. מילות המפתח הספציפיות עוזרות לנו להגדיר את הקהל שלנו ולהוביל תנועה בעלת ערך לאתר שלך. עם תנועה רלוונטית המפנה לאתר שלך, החברה שלך יכולה להבטיח לידים טריים, מכירות בעלות ערך גבוה ועוד.

  • ניתוח מילות מפתח של מתחרים
  • דוח מיפוי מילות מפתח
  • מעקב אחר דירוג מתקדם

בעת תהליך של קידום אתרים נגדיר יחד איתך מKPI'S שלנו על מנת שלכל אורך התהליך תוכל לדעת שאנחנו הצוות הנכון להגשמת החזון שלך.

שלב ג' - בניית פרופיל קישורים

ממש כמו בתוכנית תוכן לאתר, כאן אנחנו נבצע תוכנית קישורים מורחבת ושימוש באתרי התשתית של החברה. משימות קישורים:

  • יצירת נושאים מקשרים בין אתרים
  • הזמנת התוכן
  • העלאת התוכן
  • פיזור האנקורים המקשרים לאתר
  • הטמעת הקישור למעקב קישורים מצטבר

ב-SEO, בניית קישורים, דורשת יצירתיות, חשיבה אסטרטגית וסבלנות. כדי ליצור קישורים איכותיים, נדרש להמציא אסטרטגיית בניית קישורים. וזה לא עניין של מה בכך.

קישורים חייבים לעמוד בקריטריוני איכות שונים. בנוסף, ישנה חשיבות רבה על כך שהקישורים יבנו בצורה טבעית למנועי חיפוש.

שלב ד' - ניהול הפרויקט בשוטף

באמצעות מדדי SEO, תוכנות למעקבים, בדיקת מתחרים, ובדיקות טכניות, אנחנו מתחילים לקבל תובנות על הפרויקט. בשלב זה אנו בודקים מהו קצב התקדמות הפרויקט ועל סמך אינטגרציה של כלל הנתונים שבידינו נקבע המשך ההליך. למעשה שלב זה הוא מתמשך בפרויקט ומלווה אותנו לכל אורכו.

שו"ת על קידום אורגני

הגדרת מדדי ההצלחה בתהליך קידום אתרים היא חלק בלתי נפרד מהיכולת לבצע תהליך מוצלח.

  • מדדי ההצלחה צריכים להיות ברורים, כמותיים, ומתוקצבים בזמן.
  • את מדדי ההצלחה בדרך כלל מנהל הפרויקט נדרש להגדיר בהתחשב בפוטנציאל הפרויקט.

לא סתם ההשוואה הזו מגיע מיד לאחר ההגדרה

אם אתם מחפשים פתרון מקצה לקצה, חברה עם מתודולוגיה ומחלקות שיווק משלימות לקידום אתרים ובמידה ואתם מסוגלים לעבוד תחת חוזה ארוך טווח, כמובן בכפוף להישגים, אתם עשויים למצוא בחברה לקידום אתרים את הפיתרון האידאלי העבורכם.

במידה ואתם מעוניינים להכתיב את הקצב, את הדרישות, לעבוד מול בנאדם אחד, ולא ליצור הליך ארוך טווח, הפתרון של פרילנסר מקצועי לקידום אתרים עשוי להיות נכון עבורכם.

ב-5 שנים האחרונות התפתחה אצלנו מחלקת חו"ל, אנחנו מקדמים בכל העולם, לרבות ארצות הברית, אירופה, גרמניה, לונדון, אפריקה ועוד.

מה זה תוצאות? במידה ואנחנו מדברים על החזר השקעה, או דירוג גבוהה של האתר להלן הערכת זמנים

תלוי בתחומים להלן הפירוט:

תחום לא תחרותי – בין 3 חודשים ל6 חודשים

תחום עם תחרות בינונית – 6 חודשים ל-12 חודשים.

תחום עם תחרות גבוה בין 12 חודשים ל-24 חודשים.

*זה המקום לציין שיש מצבים חריגים שנדרש גם שנה שלישית בשביל להגיע להישגים/תוצאות

המחיר הוא נגזרת של שני פרמטרים עיקריים. הפרמטר הראשון הוא רמת התחרותיות בתחום. ככל שישנה יותר תחרות, כך על החברה המקדמת להשקיע יותר משאבים בקידום האתר, וכתוצאה מכך המחיר עשוי להעלות. הפרמטר השני הוא איכות קידום האתר. ככל שהחברה הנבחרת על ידיכם הינה איכותית יותר, כך היא תוכל 'להשיג' קישורים ולידים טובים יותר, אשר יקדמו את אתרכם בצורה מהירה ואיכותית יותר.

למעשה שירותי קידום אתרים עשויים להיות בור ללא תחתית, תמיד אפשר להשקיע עוד.

כמה עוד? כמה שתרצו – ישנם אתרים המושקעים במאות אלפים ולעיתים במיליוני ש"ח בתוכן, קישורים, מבנה אתר, ועוד.

בפגישת היכרות תחת הגדרת מטרות אנחנו יודעים לקבוע את התקציב לפי הצרכים והציפיות שלכם מהשירות.

כמובן שלא כל הפרויקטים מצליחים. עם זאת, מניסיוננו, גם אתרים שבנינו מ-0 יכולים להגיע במהרה להיות מדורגים בחיפושים הראשונים בגוגל. לשם כך נדרשים סובלנות ואמון אשר בעזרתם נצליח להגיע לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד.

Pin
טיפ קטן

קידום אורגני הוא אינו משימה פשוטה, המשחק בדרך כלל מורכב מעבודה מקצועית + זמן + תקציב

קידום אורגני עם צוות Digitouch

01
ידע מקצועי
ניסיון מצטבר של מאות פרויקטים מוצלחים בזירות התחרותיות ביותר אשר הגיעו למקומות הראשונים.
02
פתרון מקיף
הצוות שלנו מורכב מצוות עיצוב ופיתוח שמגדיל את סיכוי ההצלחה.
03
תשתית לקישורים
מעל ל-900 אתרי תשתית המסייעים לנו לדרג את הלקוחות שלנו מעל המתחרים
04
שקיפות מלאה
באמצעות דוחות חודשיים, הודעות עדכון בשוטף אנחנו משקפים את סביבת העבודה שלנו
05
תחרותיות
הצוות שלנו תחרותי ברמות הגבוהות ביותר, כזה שילחם על המיקומים בכלל ועל המקום ה-1 בפרט

קייס סטאדיז אמיתיים מהשטח

ענק הדיו
כך הגדלנו את התנועה האורגנית ב-265% תוך שנה
ענק הדיו
נירו לוי
נירו לוי
"הגעתי לאיל לאחר ששנים קידמתי את אתר הסחר שברשותי בהצלחה לא מועטה ולאחר העדכונים האחרונים של גוגל הוכה קשות.
מאחר והבנתי דבר אחד או שניים בקידום אורגני בגוגל...וכמובן, כמעט שכחתי : מומלץ בחום"
ל-case study המלא
Development
UI UX
SEO
משרד עורכי דין סער
כך הבאנו לעלייה של 124% בתנועה האורגנית תוך שנה לצד עלייה של 200% בביטויים המקודמים באתר.
משרד עורכי דין סער
חגי סער
חגי סער
חברת קידום מספר אחת ללא כל ספק!!!!
מומלץ בחום!!!
ל-case study המלא
Development
UI / UX
SEO
ענק המצברים
כך הגענו ל3,000 לידים אורגניים בכל חודש
ענק המצברים
נירו ניסן
נירו ניסן
כשחיפשנו לקדם את האתרים שלנו, בחרנו בהתחלה ב-3 מקדמים מהמובילים בארץ שכל אחד הציג קבלות לבנות ולקדם אתר, מיש יעמוד ביעד יישאר הספק הראשי שלנו, דיגיטאץ' עשו זאת בגדול.
ל-case study המלא
Development
UI UX
SEO
סיכום

מחלקת הקידום האורגני בDIGITOUCH היא מהמובילות בישראל, בחברה צוות שירותי ומקצועי, מחפשים פתרון להצלחה? הגעתם למקום הנכון.