DIGITERMS
מילון מונחים
מילון מונחים לשיווק באינטרנט ובעיקר לקידום אתרים מבית Digitouch מכיל את כל המושגים החשובים להבנה ולהתמצאות בתחום קידום אתרים ושיווק באינטרנט.
רוצים לקדם את אתרכם? מומלץ להתחיל עם הכרת מושגי המפתח.
גוגל אדסנס
גוגל אדסנס (Google AdSense) היא רשת פרסום בבעלותה של גוגל, שמאפשרת לבעלי אתרים להרוויח כסף, ממכירת שטחי פרסום באתר שלהם. כלומר, גוגל מציגה פרסומות באתר שלכם, והיא מתחלקת אתכם ברווחים על הקליקים שהיו על פרסומות אלו. קרא עוד
גוגל סרץ' קונסול
גוגל סרץ’ קונסול (Google Search Console), שנקרא בעבר Webmaster Tools, הוא כלי חינמי של גוגל, שמאפשר לבעלי אתרים לעקוב אחר ביצועי האתר שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל. בנוסף, הכלי מספק אינפורמציה לגבי בעיות שיש לתקן באתר, כדי להתברג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, ומדובר בכלי שמאפשר לגוגל לתקשר עם בעלי האתרים. קרא עוד
רשת בלוגים פרטית (PBN)
רשת בלוגים פרטית, הנקראת באנגלית Private Blog Network (או בקיצור, PBN), זו למעשה שיטה לקידום אתרים, אשר במסגרתה מקימים “רשת” של כמה אתרים שונים, הנמצאים בבעלות גורם יחיד (זה שהקים אותם). קרא עוד
וורדפרס
וורדפרס היא פלטפורמת ניהול התוכן הנפוצה והפופולארית ביותר בעולם כיום, אשר כשליש מהאתרים בעולם משתמשים בה, וזו פלטפורמת ניהול התוכן המומלצת ביותר עבור רוב האתרים. קרא עוד
יחס המרה
יחס המרה (Conversion Rate), הנקרא גם שיעור המרה, זהו מדד המתייחס ליחס בין כמות המבקרים באתר או בחנות, שביצעו המרה כלשהי (כמו רכישה), מתוך כלל המבקרים באתר או בחנות, בתקופת זמן מסוימת. קרא עוד
קישור Do-Follow
כיום, יש שני סוגים של קישורים ברשת האינטרנט – קישוריDo-Follow וקישורי No-Follow. באופן דיפולטיבי, כל הקישורים ברשת הם קישורים מסוג Do-Follow. קרא עוד
קישור No-Follow
כדי להבין מהו קישור No-Follow כדאי קודם כל להבין מהו קישור Do-Follow .
כברירת מחדל, כל הקישורים ברשת מוגדרים כקישורי Do-Follow , כאשר עד 2015 זה היה גם סוג הקישורים היחיד. ולכן אלו גם מרבית הקישורים הקיימים כיום ברשת. כלומר, מכיוון שקישורי Do-follow הם קישורי ברירת המחדל, ואלו שהיו קיימים זמן רב יותר, אז רוב הלינקים באינטרנט הם קישורים מסוג Do-Follow. קרא עוד
א
ב
ג
ד
ה
ו
ז
ח
ט
י
כ
ל
מ
נ
ס
ע
פ
צ
ק
ר
ש
ת
רוצים לקדם את האתר?
לבדיקת אתר
זה שדה חובה