פרסום בגוגל - קידום ממומן שמניב תוצאות

פרסום בגוגל - קידום ממומן שמניב תוצאות

דיגיטאץ’: שירותי PPC

פרסום בגוגל – קמפיינים שמחברים לקוחות

ארבעת התוצאות הראשונות שעולות במנוע החיפוש של גוגל (בד”כ), הן שייכות לפרסום הממומן בGoogleAds. כדי להיות נוכחים במקומות החשובים האלו, כאשר הלקוחות שלנו מחפשים את השירות או המוצר שלנו, אנחנו צריכים לנהל קמפיינים במערכת של GoogleAds.
כדי לייעל את הקמפיינים וליצור שיווק ממומן שמניב תוצאות איכותיות ומשתלמות נדרשת השקעה כספית לצד יכולת קריאייטיבית, הבנה דיגיטלית, יצירת מודעות איכותיות ורלוונטיות, פילוח קהלי יעד וידע מעמיק בניתוח ומדידה לביצוע אופטימיזציה לקמפיין פרסום בגוגל.

כמות המפרסמים הרבה, יחד עם כמות המוצרים הפונים לאפיק הדיגיטלי, יצרו תחרות מאתגרת ובריאה שמזמינה אותנו לנצח. אחרי מאות לקוחות מרוצים, צוות הדיגיטל של Digitouch פיתח שיטות מיוחדות לבנייה וניהול קמפיינים ב – Google Ads.

ניהול עצמי של מסע הפרסום כרוך בסיכונים רבים של הוצאות מרובות ללא תועלת, במידה ותרצו בכל זאת לנהל את מסע הפרסום שלכם לבד ממולץ להיכנס למדריך: איך להתחיל לפרסם בגוגל

למה פרסום בגוגל Ads?

  • תוצאות מידיות בדיוק הפוך מתהליך קידום אורגני, לעסקים שצריכים לראות תוצאות מהירות.

  • הכי מדויק למעשה בפרסום בגוגל אנחנו קוצרים ביקושים בזמן אמת. מה שהופך את הפרסום בגוגל למדויק.

  • פניות איכותיות

  • יכולת למדוד את הנתונים ולדייק את הפרסום בגוגל לחיפושים שמניבים המרות.

פרסום בגוגל אדס - מה זה?
פרסום בגוגל אדס - מה זה?

לפני שנתחיל בשיווק המוצר נלמד אודותיו כל פרט שיעזור לנו למכור אותו טוב יותר. חלק מלמידת המוצר כולל ניתוח שוק מעמיק, הכרת מתחרים ובידול המוצר בכל פרמטר אפשרי.

פרסום בגוגל אדס - מה זה?

לפני שנתחיל בשיווק המוצר נלמד אודותיו כל פרט שיעזור לנו למכור אותו טוב יותר. חלק מלמידת המוצר כולל ניתוח שוק מעמיק, הכרת מתחרים ובידול המוצר בכל פרמטר אפשרי.

איך זה עובד?

לפני כל כניסה לפרויקט, אנו מקפידים לבחון את הזירה והרלוונטיות של מסע פרסום בגוגל.

במידה ואתם עסק שטרם פרסם בגוגל זה המקום לציין שמחלקת הקמפיינים שלנו עובדת עם תקציב מינמום של 10,000 ₪.

לאחר בדיקת פוטנציאל או מעבר על חשבון גוגל קיים אנו בוחנים את היתרון היחסי שלנו בניהול הקמפיין ובכמה מקרים יצא לנו לציין שחברת ניהול הקמפיינים הנוכחית עושה עבודה טובה. במידה ולא כך המצב נציע את שירותינו מתוך הבנה שיש לנו יכולת להגדיל את הROI (החזר ההשקעה) בתקציב השיווק.

מה תקבלו בתהליך של ניהול פרסום בגוגל דרכנו:

✔️ מנהל קמפיינים צמוד

✔️מחקר מתחרים מעמיק

✔️בניית מעקב המרות באנליטיקס

✔️בניית דוח דאטה סטודיו (לאתרי סחר) עם צביעת מקור פניות/מכירות.

✔️מנהל קראייטיב

✔️סטודיו לעיצוב מודעות.

✔️מספר מעקב

1 - מחקר שוק

לפני שנתחיל בשיווק המוצר נלמד אודותיו כל פרט שיעזור לנו למכור אותו טוב יותר. חלק מלמידת המוצר כולל ניתוח שוק מעמיק, הכרת מתחרים ובידול המוצר בכל פרמטר אפשרי.

2 - פילוח קהל היעד

למי אנחנו רוצים למכור את המוצר? מי עלול להתעניין במוצר ולאיזה קהל הכי ישתלם לנו למכור את המוצר. אחרי שנבין את זה נלמד לבנות פרופיל צרכני מדויק ככל הניתן לקהלים שנבחרו.

מומלץ לשלב זה להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל לטובת ביצוע מצורף לכם לינק אך לבנות מחקר מילות מפתח שתאפשר לכם למקסם את התקציב שלכם לפרסום בגוגל.

3 - הקמת הקמפיין

הכלים של Ads מחייבים היכרות עמוקה עם ממשק הפרסום של גוגל. כדי שלא נפספס אף פונקציונליות שהוא מציע. המומחיות שלנו היא להקים קמפיינים מורכבים במגוון תחומים.

4 - ניהול, מדידה ושיפורים

ההחזר על ההשקעה והרווחיות לה אנו מצפים מקמפיינים ב – Google ads תלויים באופן ישיר ביכולת מדידת הקמפיינים.

עם ניתוח ואופטימיזציה ברי ניסיון, יכולת ההצלחה של הקמפיין יכולה להיות מסחררת.

5 - אופטימיזציה

לא משנה מה הביצועים של הפרסום שלכם בגוגל, חשוב להציב יעדים ולזהות מגמות, תמיד להוסיף מודעות , לשפר את מדידת הקמפיין כמה שרק ניתן לדוגמא:

במידה ויש לכם נתונים של עלות לליד ויחס CTR עדיין יש אפשרות לחלק את המדידה לעוד פרמטרים כגון, איזה סוגי לידים מגיעים, מה אחוז הסגירה, מהם הימים שבהם מגיעים הלידים הטובים ביותר, שהכלל הוא כמה שיותר מידע ככה יותר טוב.

seolinks

שאלות ותשובות

כמה זמן לוקח עד שמתחילים לראות תוצאות?

כמה זה עולה?

למה לא לקדם לבד?

Pin
טיפ קטן

השקיעו ביצירת קראייטיב ונראות שתגנוב את תשומת הלב של הגולש. שימו לב בים סוער של פרסומות אתם מוכרחים להיות בולטים.

למה אצלנו?

01
ניסיון שיווקי
צוות מנהלי קמפיינים מנוסה בעל ניסיון של למעלה מעשור
02
צוות מוכשר
בצוות שלנו אנשי קראייטיב, מנהלי קמפיינים ואנשי דאטה סטודיו חדורי מטרה להצליח בפרויקט שלך
03
פתרון מקצה לקצה
אנחנו לא נשלח אתכם לצד ג'. כל התהליך יבוצע אצלנו מבלי להתפשר על האיכות.
04
שקיפות
אנו נעזרים ביצירת דוחות מתקדמים שישקפו לך בזמן אמת את החזר ההשקעה.
05
תחרותיות
אנחנו לא ניכנס לפרויקט שאנחנו לא מאמינים שביחד אפשר לכבוש את הפסגות הגבוהות ביותר.

קייס סטאדיז אמיתיים מהשטח

לסיכום

ההצלחה של הקמפיין שלך, מתחילה ביצירת מדדי ויעדים, היעדים צריכים להיות ברי השגה.

רוצים לקדם את האתר?

לבדיקת אתר
זה שדה חובה