פרסום ממומן בגוגל – פרסום מבוסס תוצאות
11 לSeptember 2022

פרסום ממומן בגוגל – פרסום מבוסס תוצאות

פרסום ממומן בגוגל – פרסום מבוסס תוצאות

רשת האינטרנט מציעה לנו אינספור כלי שיווק ופרסום, חלקם עובדים מצוין וחלקם פחות. מבין כל כלי הפרסום, טוענים מומחי שיווק מובילים בישראל ובעולם, הפרסום הממומן בגוגל הוא ערוץ השיווק הטוב ביותר בגיוס לידים חמים לכל בית עסק. באמצעות הפרסום הממומן אפשר להגיע כאן ועכשיו לקהל יעד ממוקד המחפש את המוצר או את השירות שלכם.
לא סתם חברות ובתי עסקים משקיעים מיליוני דולרים בשנה בפרסום הממומן. ממשק הפרסום של גוגל מציע לכל משווק ולכל עסק שרוצה לצמוח הזדמנות ענקית במחיר הוגן.

מהו פרסום ממומן בגוגל – 5 דברים שחשוב לדעת

גוגל הוא מנוע חיפוש המאפשר לגולשים ברשת למצוא את האתרים או הדפים אשר מספקים להם את התוצאה הטובה ביותר לחיפוש שלהם. תוצאות החיפוש מורכבות מתוצאות אורגניות ומתוצאות ממומנות.
קידום ממומן מאפשר למפרסמים למשוך תנועה של לקוחות פוטנציאליים אל האתר שלהם או אל דף המכירה באמצעות מודעות ממומנות אשר מופיעות מעל תוצאות החיפוש האורגני או מתחתיהן במיקום בולט.
מערכת הפרסום של גוגל עובדת בשיטת המכרז. בעת הגדרת הקמפיין כל מפרסם מגדיר את מילות המפתח הרלוונטיות למוצר שלו ואת המחיר המקסימלי שהוא מוכן לשלם עבור הקלקה של הגולש. כאשר גוגל מחפש תשובה לשאילתא שהקיש הגולש – מילת המפתח – הוא בודק אילו מפרסמים הגדירו מראש שהם עוסקים בתחום ומבצע מכרז פנימי בין כל המפרסמים והמודעות שהם הציגו.
אין לנו תשובה מדויקת איך מחליט האלגוריתם גוגל על הדירוג של המודעות הממומנות, אך ההנחה היא שהאלמנטים החשובים המשפיעים על המיקום בגוגל ועל סדר הצגת המודעות הם האיכות של המודעה, האיכות של דף הנחיתה או העמוד באתר, רמת הרלוונטיות של מילות המפתח וכמובן המחיר שהציע הגולש עבור כל הקלקה.
בפרסום ממומן המפרסם משלם רק כאשר הגולש מקליק על המודעה שלו. כל עוד המפרסם משלם, המודעה תופיע בתוצאות החיפוש.

פרסום ממומן בגוגל – הזדמנות גדולה בהשקעה קטנה

הפרסום הממומן מביא אתו יתרונות רבים למשווקים ולמפרסמים:

אפשרות לשלוט בפרסום. בפרסום הממומן אפשר לשנות את מרכיבי המודעה באופן מידי. אפשר לשנות את תוכן המודעה ואפשר לשנות את תקציב הקמפיין ואת המחיר לכל הקלקה. הפרסום הממומן מאפשר לנו לשווק באמצעות ניסוי וטעייה. בשפה המקצועית זה נקרא A/B TESTING. לפרסם מספר מודעות, לעקוב אחריהן, לבדוק מה עובד ומה לא עובד ולשנות תוך כדי תנועה.

    1. אפשרות לשלוט בתקציב – תוכלו לעקוב אחרי הקמפיין, לראות מהי העלות המדויקת לליד, כמה כסף השקעתם בקמפיין וכמה תנועה הוא הביא לכם. באמצעות הצגת הנתונים תוכלו להחליט האם החזר ההשקעה עונה לציפיות שלכם, להוריד או לעלות עלויות ולהמשיך להשתפר כל הזמן.

הפרסום הממומן מאפשר לנו להשיג תוצאות מידיות. מיד לאחר שתקבלו מגוגל אישור לקמפיין, המודעה כבר תהיה באוויר. לעסקים שמחפשים תוצאות מהירות או לעסקים חדשים שרק התחילו לשווק, זו שיטת הפרסום האולטימטיבית.
באמצעות הפרסום הממומן גם בעלי עסקים קטנים יכולים להתחרות במגרש של הגדולים. אם בחרתם בדרך של פרסום ממומן בגוגל אתם לא נדרשים לתקציב גבוה כדי להגיע לחשיפה גבוהה.

מיקוד קהל היעד – המערכת מאפשרת למקד את קהל היעד ולהחליט מי יראה את המודעה שלכם. אפשר לפלח את קהל היעד על בסיס גיל, שפה, זמן, השכלה ומאפיינים נוספים.

השינויים שמבצע גוגל באלגוריתמים שלו לא משפיעים על תוצאות הפרסום הממומן. בשנה האחרונה גוגל ביצע שינויים רבים ומשמעותיים אשר השפיעו על תוצאות הדירוג האורגני ופגעו באתרים רבים. בדירוג התוצאות פרסום הממומן, לעומת הדירוג של קידום אורגני, לא מתבצעים שינויים.

כדי להצליח בפרסום הממומן חשוב להימנע מטעויות ולהיעזר במומחים. רק מי שצבר ניסיון רב ידע לנסח כותרת משכנעת ומושכת, לבחור נכון את מילת המפתח, להתמודד במכרז על המודעות ולנצח.

אייל רחמים אייל רחמים
מנכ”ל חברת דיגיטאץ
מתמחה בשיווק B2B, קידום אתרים, שיווק עסקים באינטרנט, מייסד ומנהל בפועל את דיגיטאצ' חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, בזמן הפנוי שיש מרצה במכללה למנהל.
נשוי למיכל (איטלקיה מהממת) ואב ל-2 בנות נועה ואדל 🙂
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה