מהו אנקור טקסט Anchor Text וכיצד גוגל מתייחס אליו?
במידה והחלטתם לקדם את האתר שלכם בעצמכם רצוי שתכירו את המונח הבא, הוא הולך לשרת אתכם המון.
אנקור עצמו מתייחס לטקסט או התמונה שעליה נלחץ ונקושר לאתר או לתיבת מייל או לכל מקום אחר ברשת האינטרנט.
לדוגמה:
“להתעדכן בחדשות אני אוהב לקרוא ynet לנושאים אחרים אני מעדיף אתר לכל תחום למשל אתר תוכן לפיננסים יותר מפורט”
שני סוגים של קישורים ייחודיים יוצאים מהמשפט, אחד Ynet המפנה לדומיין https://www.ynet.co.il/home
והשני פיננסים בדה-מארקר שמפנה לדומיין https://www.themarker.com/.
אך גוגל מתייחס לאנקור טקסט?
מנוע החיפוש של גוגל מתייחס לטקסט על מנת לקבוע מהיא ההמלצה שלי לאתר שאליו אני מפנה.
בדוגמה שמופיע למעלה הקישור “אומר” למנוע החיפוש של גוגל שכאשר גולש מחפש ynet דיגיטאצ’ חושב שהאתר https://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html רלוונטי עבור הביטוי ynet, כאשר גולש יחפש אתר תוכן לפיננסים דיגיטאצ’ חושב שהאתר https://www.themarker.com/ רלוונטי עבור הגולש.
אם הרבה אתרים חושבים שעמוד מסוים באתר רלוונטי, ומקשרים לאתר הנ”ל עבור ביטוי מסוים, אז העמוד עשוי להיות מדורג גבוהה ע”י מנוע החיפוש של גוגל אע”פ שאין בו תוכן.
החלק הנגלה של הלינק המסומן הוא ה- Anchor Text.