קידום אתרים אורגני (SEO) הינו תהליך מתמשך של שיפור נראות האתר שלך בגוגל.

בעזרת תהליך של קידום אורגני בגוגל גם אתה יכול להגדיל את כמות התנועה האורגנית לאתר שלך, ובכך להגדיל את כמות הכניסות האורגניות לאתר.

  1. למה צריך קידום אתרים אורגני?
  2. מהם הפרמטרים המשפיעים ביותר?
  3. כמה עולה קידום אורגני?
  4. כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאות?
  5. למה דיגיטאץ'?

הכל במטרה שיהיה לכם נוח לנהל את תהליך קידום האתר ולהתרכז במה שבאמת מועיל.

סיבות להשקיע בקידום אורגני?

רוב פעילות השיווק של 90% מהעסקים, מתחלקת ל-2 מטרות עיקריות

  1. השגת לקוחות חדשים, שבמונחי השיווק המקובלים קוראים לזה "המרות".
  2. הגדלת מחזור המכירות מלקוחות קיימים.

על מנת להשיג לקוחות חדשים, אתה צריך לבצע פעילות שיווקית מבוססת ביצועים ויעדים, כאשר האפשרות החזקה ביותר בעולם הפרסום היא להגיע ללקוח בשלב החיפוש בגוגל, זהו הערוץ היחידי שבו אנו יודעים בוודאות שהלקוח מתעניין במוצר/שירות שאתה מציע בדיוק בזמן הזה!

אנחנו לא באים למכור לך חלום, אבל מאות אם לא אלפי עסקים מצליחים ומשגשגים בזכות התנועה האורגנית, אין סיבה שאתה לא צריך להנות ממנה.

תהליך קידום אתרים אורגני כולל בתוכו רצף של פעולות שצריך לעשות על מנת לשפר את מיקום עמודי האתר במנוע החיפוש, עם ביטוי החיפוש הרלוונטיים ביותר לשירותים/מוצרים של העסק. תפשילו שרוולים, הפעולות האלו יסייעו לאתר שלכם לעלות בדירוג האורגני בגוגל, קדימה לעבודה!

אופטימיזציה לאתר

יצירת קישורים נכנסים

משאבים נדרשים לתהליך קידום אתרים אורגני כולל

עלות קידום אתרים אורגני

קידום אורגני מתאים ל- ?

קידום אורגני מתאים כמעט לכל בעל עסק או חברה שהלקוחות מחפשים את השירותים והמוצרים שלהם בגוגל. הערה קטנה ← ניתן לבצע קידום אתר גם בתקציב נמוך במיוחד בתחומים שבהם התחרות אינה גבוהה, ביטוי זנב ארוך או בביטויים שאינם תחרותיים.

חשוב לנו לציין – לפני שמתחילים קידום אתרים אורגני רצוי לשאול מספר שאלות:

1. האם אני יכול להשקיע סכום חודשי מבלי לראות תוצאות כאן ועכשיו.

2. האם בזירה התחרותית שלי אני יכול להקציב סכומי כסף משלימים לקידום אורגני, תוכן נוסף, יח"ץ.

3. כמה רווח אני עשוי לקבל על עסקה שתגיע מקידום האתר, כמה עסקאות צריך בשנה להחזיר את ההוצאה ועוד.

4. האם אני יכול להשקיע בין חצי שנה לשנה עד שאשיג תוצאות.

התפתחות תהליכי הקידום ושיטות עבר של מקדמים:

חשוב להבין, הזחלן של גוגל מיועד למטרה אחת, להציג מקסימום רלוונטיות בתוצאות החיפוש ולמנוע תוצאות שאינן רלוונטיות, תהליך קידום אתרים מקצועי אינו אמור להינזק בעדכון פינגווין או פנדה או בשאר העדכונים.