קידום אורגני בגוגל

קידום אורגני בגוגל

דיגיטאץ’: שירותי SEO

קידום אורגני בגוגל - מגדילים את התנועה מגדילים את ההכנסות

אם יש לכם אתר, או שאתם עוסקים בתחום השיווק הדיגיטלי, בטח לא פעם שמעתם את המונח “קידום אתרים אורגני”, או בשמו השני SEO. מדובר על ערוץ שיווק של אתר באינטרנט, ותהליך של שיפור האתר שלך כדי להגדיל את הנראות שלו.

מדובר על ערוץ מאוד פופולרי בתחום שיווק וקידום האתרים ולא סתם, זה כלי שיווקי שיכול להכניס הרבה מאוד כסף לעסק שלכם, לעזור לכם להגיע לקהלים חדשים ולא פחות חשוב, לדייק את הלקוח שלכם.

בדיוק בגלל הסיבות האלו כתבתי את המאמר הזה, במאמר אדבר על מה זה קידום אורגני, למה ממש כדאי שהעסק שלכם יופיע בגוגל, איך עובד הדירוג של גוגל או במילים אחרות, כ-ל מה שרציתם לדעת על קידום אורגני במאמר אחד, מוכנים לזה? 😀

קצת עלינו לפני שמתחילים

למצוא חברה לקידום אתרים אורגני בגוגל איננה משימה פשוטה, יחד עם זאת חברה מתאימה עשויה להיות המפתח לצמיחה של האתר (העסק) שלך.

Digitouch היא סוכנות שירותי ה-SEO הטובה בישראל – ויש לנו את הרקורד להוכיח זאת. עם שירותי האופטימיזציה למנועי החיפוש שלנו, ואסטרטגיה מותאמת אישית להצלחת הקידום שלך, טכנולוגיה ברמה עולמית וצוות SEO מובחר. אנו מתמקדים בהגדלת ההכנסות עבור הלקוחות שלנו, ואנו מספקים את כל השירותים והטכנולוגיה שהעסק שלך צריך כדי לצמוח בגוגל.

מה זה קידום אורגני?
מה זה קידום אורגני?

קידום אתרים אורגני (SEO) מתייחס לפעולות שננקטות על מנת לשפר את דירוג האתר בתוצאות האורגניות בגוגל. ישנם מעל ל-200 פרמטרים המשפיעים על דירוג האתר בגוגל, כאשר הפעולות המרכזיות והנפוצות ביותר הן, כתיבת תוכן לאתר, יצירת חווית משתמש, ובניית פרופיל קישורים לאתר. אבל מה זה SEO?

מה זה קידום אורגני?

בבסיסו, המשמעות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization) והמטרה היא הגדלת הנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש האורגניות של מנועי החיפוש הגדולים.

מנועי חיפוש, ובפרט גוגל בסופו של דבר הם פיתוח אנושי, למעשה קים אלגוריתמים שסורק מיליוני אתרים ומעניק להם חשיפה בהתאם לפרמטרים שהוזנו בו מראש, בתהליך של קידום אורגני אנחנו מקדמי האתרים מבצעים פעולות שמסייעות לחשוף את האתר שלכם לחיפושים של לקוחות פוטנציאלים.

קידום אתרים מתחלק לשניים, קידום מתוך האתר = Onpage Seo \ וקידום מחוץ לאתר = Offpage Seo.

קידום מתוך האתר מתייחס לכל הפעולות (שינויים) המתבצעים באתר עצמו, בקוד של האתר טקסט וכו’.

קידום אתרים מחוץ לאתר, מתייחס בעיקר לקישורים, אזכורים ברשת, סיגנלים מרשתות חברתיות.

למה קידום אורגני?

  • מעל ל87% מהלקוחות מדלגים על התוצאות הממונות ונכנסים לאתרים בעמוד הראשון.

  • להיות אלפא בתחום שלך

  • פניות איכותיות

  • החזר ההשקעה הטוב ביותר

לפי מה גוגל מדרג את האתר שלך?

אם היינו יודעים בדיוק מה נוסחת הקסם להצלחה בקידום אורגני, הכל היה מושלם. אבל מדובר על שאלה שמאחוריה מסתתרת תשובה עמוקה במיוחד וזה בעצם הייחוד של גוגל, האלגוריתם העמוק והמורכב שלו. מטרת האלגוריתם של גוגל היא בעצם להציג לגולש את התוצאות הטובות ביותר לשאילתת החיפוש שלו.

מדובר על רמת מורכבות כל כך גבוהה, שגוגל מנסה להבין לפי אופן השאלה או החיפוש מה כוונת המשתמש ולהתאים את החיפוש הטוב ביותר (אגע בכוונת משתמש באופן מעמיק יותר בהמשך המאמר).

אני ממליץ לכם לקרוא את המאמר שלי להסבר מפורט על דרכי הפעולה של מנועי חיפוש והבנה מעמיקה >>

אז נכון, אנחנו לא יודעים ממש בפרטי פרטים איך בנוי האלגוריתם של גוגל ואין מתכון להגיע לעמוד הראשון, אבל גוגל בהחלט מנסה לעזור למקדמי אתרים בהקשר הזה. 

גוגל מעדכנת כל הזמן את המדריכים שלה, במטרה לגרום למומחי SEO להבין איך כדאי להם לפעול. כמובן שכל ההנחיות האלו באות במטרה לשרת את הגולש שהוא בעצם הלקוח של גוגל.

אין לכם כוח להתחיל לקרוא את ההנחיות של גוגל? עבדכם הנאמן סיכם לכם את כל הגורמים החשובים לדירוג של אתר בעמודים הראשונים בגוגל, על רגל אחת! אז מה חשוב לדעת ב-2023? 

מהם גורמי ה-SEO החשובים ביותר לדירוג האתר שלכם ב-2023?

חקרתי, ניסיתי, שיניתי, הוספתי, מחקתי ואחרי כל הניסיונות שעברתי, הגעתי למסקנה שישנם כמה גורמים סופר חשובים כשאנחנו מדברים על קידום אורגני בגוגל:

מה הגולש רוצה לעשות? זיהוי כוונת משתמש

גוגל הוא מנוע חיפוש שכל הזמן מתפתח ומשתפר. אם בעבר גוגל היה מציע לגולש תוצאות בעיקר על בסיס מילות מפתח, אז היום האלגוריתם של גוגל מנסה להבין מהגולש מה הוא רוצה לקבל, האם הוא מחפש שירות או מוצר, הוא מעוניין לקבל מידע, הוא רוצה להעמיק בתחום כלשהו או כל דבר כזה. 

איך בעצם אפשר לעשות את זה? אז תחשבו שגוגל מנסה כמה שיותר להבין את ההתנהגות האנושית ולתת לה מענה ראוי. לכן, גוגל בעצם מנתח את המשפט כולו ומנסה להבין מתוך כך מה הגולש רצה להשיג. אז גוגל מציע ארבע כוונות חיפוש אפשריות והן:

  1. כוונת ניווט – כלומר, המשתמשים מעוניינים למצוא דף ספציפי, כמו לדוגמא “אתר בית קולנוע רב-חן”.
  2. כוונת מידע – משתמשים המעוניינים ללמוד משהו, או להעמיק בתוכן כלשהו, כמו לדוגמא “קידום אתרים אורגני – מדריך”.
  3. כוונה מסחרית – מחקר מקדים לרכישה, בדיקה של שוק כלשהו לפני שמקבלים החלטה איזה מוצר לקנות. חיפוש כזה לדוגמא יכול להיות “מכונות הקפה הביתיות הטובות ביותר בישראל”.
  4. כוונת עסקה – משתמשים שכבר הבינו מה המוצר שהם מחפשים מעוניינים לבצע את הרכישה, לדוגמא “קניית מכונת קפה נספרסו”.

לכן, לפני שאתם ניגשים לכתוב תוכן, חשוב מאוד שתנסו להבין מה המטרה שלכם, באיזה שלב של המשפך השיווקי אתם פוגשים את הגולש ומה אתם רוצים להשיג בסופו של דבר. בכתיבת מאמר נסו לתת מענה לכוונת המשתמש. 

תהיו רלוונטים

רלוונטיות בין מילות המפתח, גוף הטקסט ותחום העיסוק באופן כללי, הוא גורם סופר משמעותי על מנת להעלות את הדירוג שלכם בגוגל. אחד הפרמטרים המשפיעים על הדירוג של גוגל ומיקום האתר שלכם בתוצאות החיפוש זה רלוונטיות ולא סתם, עבודת ה-SEO שלכם צריכה להיות תואמת לחיפושי המשתמש וצריך להיות קשר בין מילות המפתח שיש בטקסט למידע שנותן הטקסט.

לדוגמא, אם אתם מחליטים לכתוב מאמר על עלויות הקמת אתר לבית עסק, חשוב מאוד שתתנו מענה לשאלה במאמר עצמו ולא תברחו לכל מיני נושאים אחרים. בסופו של דב ראם הגולש יכנס למאמר שלכם וינטוש כי הוא לא מקבל את המענה שהוא צריך, הדירוג שלכם רק ירד.

איכות ודיוק התוכן 

לא פשוט לכתוב תכנים איכותיים, בעיקר כי ברוב המקרים לבעלי העסק שלהם יש את הידע המקצועי הטוב ביותר, אין מספיק זמן להתעסק בזה ובצדק, הם מנהלים את העסק. 

מצד שני, כותבי תוכן לא יכולים להיות בקיאים בכל תחום ובכל עניין ולכן, לעיתים נוצר מצב בו יש פשרות על התכנים עצמם, רק כדי שיהיה מאמר בנושא.

אז יש לי חדשות בשבילכם, גוגל היום הרבה יותר מתוחכם ממה שהוא היה פעם ואיכות התוכן חשובה לו מאוד. למה? בדיוק מהסיבה שציינתי קודם, גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר בעולם והלקוחות שלו הם הגולשים. אם גוגל לא יתן לגולשים את התוכן האיכותי ביותר, התואם את שאילתת החיפוש, אז גוגל כנראה לא היה מנוע החיפוש המוביל בעולם 🙂

לכן, אם פעם היינו כמומחי SEO עובדים בעיקר על כמות, היום, הכמות לא משנה כמו האיכות. עדיף שתייצרו פחות מאמרים בכל חודש, אבל שכל מאמר יהיה מעמיק, איכותי ויעניק ערך מוסף לגולשים.

חווית משתמש

חווית משתמש באופן כללי הפכה להיות אחד הדברים שכל אתר שוף אליו. בכל זאת, תחשבו על עצמכם כגולשים, אתם נכנסים לאתר שנתקע, הלינקים בו שבורים, יש שגיאות כתיב והוא לא מותאם לנייד, האם הייתם קונים מהאתר הזה מוצר או מבקשים שירות? ככל הנראה לא. 

אז חווית משתמש אומנם חשובה מאוד לגוגל, אבל היא צריכה להיות חשובה גם עבורכם. מה הכוונה כאשר מדברים על חווית משתמש?

  • התאמה לכל סוגי המכשירים (רספונסיביות).
  • עיצוב אתר ברור ונוח – באנרים קליקביליים, טקסט ברור.
  • מהירות טעינה – כמה מהר עולה עמוד הבית וכמה מהר עולים העמודים הפנימיים.
  • טיפול בבאגים ותקלות – חשוב לבדוק את זה כל הזמן, באגים קורים בכל אתר.
  • תוכן מסודר ונוח לקריאה.

לתבל עם קצת קישורים 

אם הייתם מחפשים איש מקצוע כלשהו, או מחפשים להעשיר את הידע שלכם בנושא כלשהו ואחד החברים שלכם היה אומר לכם, אתה חייב להיכנס לאתר הזה, או אתה חייב להכיר את המומחה הזה, ככל הנראה הייתם מקשיבים לאותו החבר (כמובן אם אתם סומכים עליו).

אז גוגל רואה קישורים בערך ככה. אם אתר כלשהו נתן מידע ותוכן בנושא מסוים ועל מנת להעמיק את הידע שלכם, הפנה אתכם לאתר אחר, גוגל רואה בזה כהמלצה לכל דבר ועניין. אבל, צריך לדעת איך לעשות את זה נכון.

בעבר עולם הקישורים היה די פרוץ, אבל היום, גוגל הבין שלא מעט בעלי אתרים קונים קישורים כדי להצליח להתקדם בדירוג ואם להיות כנה, בצדק. ישנם תחומים שלא משנה כמה תנסו, יהיה לכם מאתגר עד בלתי אפשרי להיות מדורגים במקומות הראשונים ללא קניית קישורים.

לכן, אני בחיים לא אומר לכם, אל תקנו קישורים, אלא תשיגו אותם לבד, כי זאת משימה מאוד מאתגרת. אבל אני כן יכול להגיד לכם, אל תתפתו לקנות קישורים מכל אחד או מכל אתר. יש לא מעט שרלטנים, המציעים לקנות קישורים במחירים נמוכים במיוחד, אבל הקישורים האלו יגיעו לאתר שלכם מאתרים שאינם איכותיים ואז התוצאה תהיה הפוכה, במקום להעלות לכם את הדירוג, הם יוריד לכם אותו. כדי למנוע מצב כזה, כדאי מאוד להיעזר במומחה לקידום אתרים.

תנו לי אופטימיזציה

אופטימיזציה באתר, היא פעולה שצריכה להתבצע באופן שוטף. חשוב מאוד לעשות אופטימיזציה ולבדוק את הנקודות שאגע בהן מטה, כדי להשתפר בדירוג ולהגיע למקומות גבוהים בחיפושים.

  • דיוק התוכן – כמו שכתבתי בפסקה הקודמת, חשוב מאוד לעבור על כל המאמרים באתר ולוודא שהם איכותיים ונותנים ערך.
  • כותרות H – חשוב לבדוק במסמך ה-HTML של האתר, שאתם נעזרים במטא כותרות, כותרת H1 כותרת ראשית למאמר ואז לפי היררכיה, כותרת H2, H3, H4 וכד’. לא מומלץ לעלות מעל כותרת H6.
  • דיוק קוד העמוד – לבקש מהמתכנת לעבור על הקוד של העמוד ולוודא שהקוד “נקי”.
  • תגיות מטא – לעשות שימוש בתגיות מטא במסמך HTML של העמוד.

לא בטוחים מה זה אומר? אתם מוזמנים לקרוא את המדריך של גוגל בנושא: הקליקו כאן

מהי הפרקטיקה של קידום אתרים אורגני?

אז קידום אתרים מתחלק ל-2 מבחינת הפרקטיקה עצמה. כמומחים לקידום אתרים, אנחנו נדרשים לעשות פעולות גם בתוך האתר שלנו, על מנת לשפר את קידום האתר וגם פעולות מחוץ לאתר, או בשפה המקצועית: ONPAGE ו-OFFPAGE. 

ONPAGE SEO

קידום אתרים בתוך האתר שלכם, נקרא ONPAGE והוא בעצם מציע לנו לשפר אלמנטים בתוך האתר על מנת לשפר את האתר אל מול גוגל. איך עושים את זה?

  • תוכן

 תוכן בתוך האתר שלכם, זאת בעצם הדרך לגרום לגוגל להעלות את הדירוג שלכם. תחשבו על זה ככה, לפני כתיבת המאמרים, אתם עושים מחקר מילות חיפוש, שאמור בעצם להגדיר לכם, באילו מילים כדאי להתחשב כאשר אתם כותבים את התכנים באתר. גוגל סורק את האתר שלכם, מזהה את מילות החיפוש ועתיד להציג אותן בחיפושים קשורים, בהתאם לכוונת המשתמש. כמו שכתבתי קודם חשוב מאוד שהתוכן יהיה איכותי ויתן ערך לגולשים.

  • מטא

מטא כותרת, מטא תיאור ומטא כותרות, הם בעצם חלק חשוב בתהליך קידום האתר שלכם. ככה אתם בעצם מציגים את האתר שלכם, גם לגולשים וגם למנועי החיפוש.

  • קישורים פנימיים

הדרך בה האלגוריתם של גוגל פועל זה באופן כזה, שתוך כדי סריקת עמודים באתר כלשהו, הוא מגלה בתוכם קישורים אשר מובילים אותו לעמודים חדשים שהוא “מגלה”. כך לאט לאט, גוגל חולש על כל הדפים הקיימים באינטרנט, מאנדקס אותם ומציג אותם בחיפוש רלוונטי. 

לכן, חשוב מאוד שתכינו בתוך האתר שלכם קישורים פנימיים, המוביל לעמודים נוספים באתר שלכם. אם לדוגמא יש לכם מאמר על קידום אתרים אורגני, בנוסף יש לכם מאמר על onpage, אפשר לקשר לינק לשם להמשך קריאה, עבור מי שרוצה להעמיק.

OFF PAGE SEO

 אז גוגל מבין שאתם כנראה לא חיים לבד בעולם ואם אתם עסק לגיטימי, מוכר ומומחה בתחום, יש סבירות גבוה שניתן יהיה למצוא אתכם בעוד מרחבים ברשת. כן כן, מעבר לעבודה הפנימית בתוך האתר, ישנה גם עבודה חיצונית שצריך לעשות.

  • רשתות חברתיות

גוגל מבין היום שלכל עסק יש גם אזכור ברשתות החברתיות. לכן, אם עוד לא פתחתם עמודים עסקיים, כדאי מאוד שתעשו את זה. אחד האלמנטים המשפיעים על הדירוג שלכם בגוגל זה בעצם מידת האמינות והמהימנות. הרי גוגל לא הגיע אליכם לעסק, דפק בדלת והכיר אתכם, אז התוצאות שהוא מקבל עליכם ברשת זאת הדרך שלו להכיר. לכן, מומלץ במיוחד לפתוח עמודים עסקיים בפייסבוק, אינסטגרם, לינקאין וכד’. 

חשבון לעסק שלך ב-Google my business
חשבון לעסק שלך ב-Google my business

דרך נוספת להראות לגוגל כי אתם עסק לגיטימי ופעיל ולא תרמית, היא לפתוח חשבון (חינמי לגמרי) ב-Google my business. באמצעות הפלטפורמה הזאת, תוכלו להציג את בית העסק שלכם, את שעות הפעילות, טלפון, כתובת וכל הפרטים היבשים אבל החלק הכי חשוב – תוכלו לקבל שם ביקורות ומה יותר טוב להראות לגוגל כמה אתם מעולים בתחום שלכם, אם לא ביקורות מעולות? וככה זה נראה בחיפוש:

חשבון לעסק שלך ב-Google my business

למה צריך את זה?

  • סמכות לאתר
  • ערוץ נוסף לפניות
  • תפיסת נדלן נוסף במנוע חיפוש
  • דרך לשיפור מוניטין העסק שלך
  • לקישורים חיצוניים כבר דאגתם?

אז נגעתי בזה על רגל אחת בתחילת המאמר, אבל בואו נעמיק רגע על נושא הקישורים החיצוניים. גוגל בעצם מצפה מכם לקבל הפניות מאתרים אחרים לאתר שלכם, כדי לתת את הגושפנקה שמדובר באתר איכותי, עם תכנים שיכולים לתת ערך מוסף לגולשים. 

בניית פרופיל קישורים הוא משהו שאני ממליץ לעשות בהסתכלות רחבה, אם אפשר הסתכלות שנתית. אם תפעלו קצת פה וקצת שם ולא תהיו עקביים, לא בטוח שתשיגו את היעדים שתציבו. בעבר, אתרים היו מפנים בצורה אמיתית וכנה לאתרים אחרים, אבל מהר מאוד הבינו שיש בזה הרבה כסף, לכן, רוב הקישורים שתראו היום, הם קישורים שנקנו וזה בסדר גמור, כל עוד עושים את זה נכון:

  1. קניית קישורים מאתרים הקשורים לתחום שלכם – הקפידו להעזר באתרים הקשורים בתחום העיסוק שלכם.
  2. הפניות מאתרים איכותיים – אם האתר שמפנה אליכם בעצמו לא מדורג גבוה בגוגל, אז אתם לא תקבלו את האפקט שתרצו, ההפך, הדירוג שלכם רק ירד.
  3. בדקו כמה טראפיק יש לאתר שמפנה אליכם – אם אין כמעט גולשים המגיעים לאתר שממנו יוצאת ההפנייה אליכם, אז כל הפעולה הזאת תהיה כמו כוסות רוח למת ולא תציג שום שינוי, כלומר הוצאתם כסף לשווא.

מפני שנושא קניית הקישורים הוא נושא סופר רגיש, גוגל אפילו מזהירה שאסור לקנות קישורים, חשוב שתעשו את זה עם מומחה קידום אתרים שיוכל לעזור ולהכווין אתכם שחס וחלילה גוגל לא יוריד את הדירוג שלכם או יראה בכם כספאם.

בואו נדבר קצת טכני

עד עכשיו בכל המאמר דיברתי לעומק על התוכן ומה צריך, אבל חשוב מאוד לזכור גם לבצע הכל בצורה הטכנית הנכונה.

בסופו של דבר אתם “מדברים” עם מנוע חיפוש, מבוסס אלגוריתם ולא עם בן אנוש. לכן, הפעולות הטכניות הן בעצם “השיחה” שאתם מייצרים עם גוגל כמנוע חיפוש. לכן, חשוב מאוד להקפיד על הנושא הטכני כמו לדוגמא:

  • שימוש בהפניות

חשוב מאוד להשתמש בהפניות 301, 302 או 404 כמו כן, לוודא שאין לינקים שבורים המובילים לשגיאה 404.

  • שימוש במפת אתר (Sitemap)

לכל אתר יש בעצם “תקציב סריקה” שגוגל נותן. בניית מפת אתר, בעצם מכווינה את גוגל ומסמנת לו מה הדפים שיותר חשוב לכם לסרוק ולהציג.

  • ניווט באתר ע”י תפריט

ניווט קל ונוח למשתמש בתוך האתר, תפריט מסודר עם העמודים השונים באתר, עמוד הפנה ישירות לבלוג תוכן, עמוד יצירת קשר, עמוד אודות וכד’.

  • שימוש בהיררכיה של הטקסט

כמו שכתבתי קודם, שימוש בכותרות H1, H2, H3 ועוד, על מנת שגוגל יבין מה הסדר של התוכן בסריקה ומה ההיררכיה.

הצילו, מאיפה מתחילים קידום אורגני?

קידום אורגני הוא תחום מומחיות בפני עצמו. אז נכון, לא מדובר על מדע טילים, אבל אין ספק שזה תחום המשלב פן טכני, יחד עם יכולות כתיבה לצד הבנה עמוקה. אז מה עדיף, לעשות את זה בעצמי לאתר של העסק או להיעזר במישהו חיצוני? מאיפה מתחילים בכלל ואיך עושים את זה נכון? 

שירות מקצועי או באופן עצמאי?

אין ספק שיש יתרונות בזה ובזה, כמו בכל דבר בחיים:

חברה מומחית לקידום אתרים

  • יתרונות – הגעה לתוצאות עסקיות (99%), שיפור הדירוג של האתר שלכם ושל העמודים הפנימיים בו, קניית קישורים נכונה ויעילה וליווי צמוד.
  • חסרונות – עלות חודשית קבועה, בחירת המומחה הנכון – למצוא מומחה שיוביל לתוצאות והיעדים שכיוונו אליהם.

קידום אתרים באופן עצמאי

  • יתרונות – חיסכון בעלויות
  • חסרונות – קשה גם לנהל עסק וגם לעשות קידום אורגני טוב כיוון שנדרשת עבודה עקבית, לוקח זמן להיות מומחים בקידום אורגני.

יחד עם זאת, אני מבין כי להרבה בעלי עסקים אין את היכולת לתת תקציב של 1500 ש”ח ומעלה עבור קידום אורגני, לכן, במקרים כאלו עדיף לנסות ולקדם לבד עד שהעסק יגדל ותוכלו להוציא את זה החוצה עם תקציב סביר. מה שכן, חשוב לי להגיד לכם לא לחסוך על שיווק העסק, בסוף שיווק העסק הוא זה שיעזור לכם לגדול.

 והבחירה הנכונה הוא…היא… חברה לקידום אתרים

אז אחרי שקראתם את כל זה, החלטתם כי חברה לקידום אתרים היא הבחירה הטובה עבורך, וואלה נכון! (אנחנו לא משוחדים בכלל 🙂) אבל איך בוחרים את השותפים הנכונים לדרך?

  • אל תלכו על מה שהכי זול

אז אני לא אומר לכם אל תלכו בהכרח למי שהכי זול זה לא טוב. אבל אני כן אומר, אל תקבלו החלטה רק על סמך המחיר. מי שמציע לקדם את האתר שלכם מתחת ל1,000 ש”ח לחודש, ככל הנראה לא באמת ישקיע ויביא את התוצאות שאתם חולמים עליהם.

  • בקשו לדבר עם לקוחות מרוצים

אל תסמכו על מילה של אף אחד. לא בקטע רע אני בן אדם של מילים, אבל בסופו של דבר ייתכן ואתם מדברים עם איש מכירות. לכן, הדבר הכי נכון וטוב לעשות זה לדבר עם לקוחות, לבדוק בגוגל האם האתרים האלו באמת במיקומים גבוהים, או במילים אחרות ת-צ-א-ו-ת.

  • כימיה והגדרת יעדים

ככל הנראה שזאת תהיה ההשקעה הכי גדולה שתעשו למען שיווק העסק. לכן, חשוב מאוד שתהיה לכם כימיה עם החברה איתה תרצו להתקדם וגם, שאתם רואים את היעדים באותה העין.

למה עם Digitouch?

אני מאמין שאין חכם כבעל ניסיון וב-Digituch יש לא מעט ממנו 🙂

לאחר כברת דרך ארוכה, מאות אתרים ואלפי תוצאות, אין לי ספק שאוכל להביא אתכם למקום שאתם חולמים להיות בו.

איך אנחנו עושים את זה?

קודם כל, אני מאמין בלדבר את השפה המסחרית של העסק ולדאוג לממש את הפוטנציאל העסקי שלכם בדיגיטל. בעזרת צוות סופר מקצועי ומיומן שמבין לעומק את האתגרים העסקיים ואת התחרות שיש בשוק, נגבש אסטרטגית SEO מוכוונת תוצאות.

בשלב הראשוני נלמד להכיר אתכם ואת העסק שלכם. לאחר מכן, נתאים במיוחד עבורכם, תוכנית את תוכנית ה-SEO הנכונה ביותר להצלחה העסקית שלכם בגוגל. אחרי שנייצב יחד את הספינה, נתחיל לבנות קדימה. מה המטרות והיעדים שלנו לחודש הקרוב, לרבעון הקרוב ולשנה הקרובה וכך, נבנה תוכנית להשגת היעדים. נשמע טוב? ברור שכן 🙂 תשאירו פרטים ונדבר:

איך יראה התהליך עם מקדם אתרים מקצועי

תיאום צפיות כמפתח לדרך הצלחה

לפני שבכלל נכנס לתהליך, נקפיד להבין כמה דברים על הפרויקט שלך

  • בדיקת פוטנציאל (חיפושים רלוונטיים) קיים בגוגל
  • רישום המשאבים הנדרשים להצליח בפרויקט
  • יצירת תוכנית עבודה
  • תוכנית ב’, ג’, ד’, במצבים שהפרויקט לא מתקדם כמתוכנן (כן כן, זה גם קורה).

תוכנית עבודה מקצועית, משלבת

  • מחקר מילות מפתח
  • תוכנית תוכן להרחבת עמודי האתר
  • תוכנית קישורים ליצירת פרופיל קישורים מקצועי
  • דוח אופטימיזציה (שיפורי נראות אתר למנוע חיפוש) מזווית טכנית של SEO
  • דוח שיפורי חווית משתמש  (במידת הצורך/דורש תקציב נפרד)
  • מדדים ונתונים
שלב א' - בדיקת פוטנציאל רשת

למעשה זה המקום לציין, שקידום אורגני לא מתאים לכל עסק, במקרים רבים אנחנו מסרבים להיכנס לפרויקט. מטרתנו היא לקדם את אתרכם, ולכן, אם לא קיים פוטנציאל מעשי לקידום אנחנו נסרב מראש לפרויקט. אם נכנסנו לשלב א’ סימן שכבר בדקנו ויש פוטנציאל, אנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח ובוחרים את “המלחמות שלנו” בהתאם למטרות משנה, בשלב זה נסמן את חשיבות הביטויים לקידום.

שלב ב' - תוכנית תוכן

כתיבת תוכנית תוכן לעמודי האתר, בחירת כותבי התוכן לפי רמות הידע המקצועי.

משימות תוכן לביצוע בשוטף

  • הזמנת התוכן
  • הזנת התוכן
  • אופטימיזציה כותרות
  • כתיבת כותרות לגוגל ותיאורי עמוד (מה שמופיע בתוצאות חיפוש)
  • אופטימיזציה לתמונות
  • הטמעת סכמות

מחקר מילות מפתח

תהליך מחקר מילות המפתח המדוקדק שלנו נמצא בלב שירותי ה-SEO שלנו. מילות המפתח הספציפיות עוזרות לנו להגדיר את הקהל שלנו ולהוביל תנועה בעלת ערך לאתר שלך. עם תנועה רלוונטית המפנה לאתר שלך, החברה שלך יכולה להבטיח לידים טריים, מכירות בעלות ערך גבוה ועוד.

  • ניתוח מילות מפתח של מתחרים
  • דוח מיפוי מילות מפתח
  • מעקב אחר דירוג מתקדם

בעת תהליך של קידום אתרים נגדיר יחד איתך מKPI’S שלנו על מנת שלכל אורך התהליך תוכל לדעת שאנחנו הצוות הנכון להגשמת החזון שלך.

שלב ג' - בניית פרופיל קישורים

ממש כמו בתוכנית תוכן לאתר, כאן אנחנו נבצע תוכנית קישורים מורחבת ושימוש באתרי התשתית של החברה. משימות קישורים:

  • יצירת נושאים מקשרים בין אתרים
  • הזמנת התוכן
  • העלאת התוכן
  • פיזור האנקורים המקשרים לאתר
  • הטמעת הקישור למעקב קישורים מצטבר

ב-SEO, בניית קישורים, דורשת יצירתיות, חשיבה אסטרטגית וסבלנות. כדי ליצור קישורים איכותיים, נדרש להמציא אסטרטגיית בניית קישורים. וזה לא עניין של מה בכך.

קישורים חייבים לעמוד בקריטריוני איכות שונים. בנוסף, ישנה חשיבות רבה על כך שהקישורים יבנו בצורה טבעית למנועי חיפוש.

שלב ד' - ניהול הפרויקט בשוטף

באמצעות מדדי SEO, תוכנות למעקבים, בדיקת מתחרים, ובדיקות טכניות, אנחנו מתחילים לקבל תובנות על הפרויקט. בשלב זה אנו בודקים מהו קצב התקדמות הפרויקט ועל סמך אינטגרציה של כלל הנתונים שבידינו נקבע המשך ההליך. למעשה שלב זה הוא מתמשך בפרויקט ומלווה אותנו לכל אורכו.

שו"ת על קידום אורגני

מה זה בכלל קידום אתרים אורגני בגוגל?

למי מתאים קידום אתרים אורגני?

כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאות?

למה לקדם את האתר עם Digitouch?

איך להגדיר מטרות לחברת קידום אתרים?

איך להגדיר מדדי הצלחה בתהליך קידום אתרים אורגני?

חברת קידום אתרים או מקדם אתרים פרילנסר?

האם אתם מקדמים אתרים גם בחו"ל?

כמה זמן עד שרואים תוצאות?

מחיר קידום אורגני בגוגל?

תכלס, שכנעתם כמה יעלה לדרג את האתר במקומות הראשונים בגוגל?

האם כולם מצליחים ואם לא למה לא?

Pin
טיפ קטן

קידום אורגני הוא אינו משימה פשוטה, המשחק בדרך כלל מורכב מעבודה מקצועית + זמן + תקציב

קידום אורגני עם צוות Digitouch

01
ידע מקצועי
ניסיון מצטבר של מאות פרויקטים מוצלחים בזירות התחרותיות ביותר אשר הגיעו למקומות הראשונים.
02
פתרון מקיף
הצוות שלנו מורכב מצוות עיצוב ופיתוח שמגדיל את סיכוי ההצלחה.
03
תשתית לקישורים
מעל ל-900 אתרי תשתית המסייעים לנו לדרג את הלקוחות שלנו מעל המתחרים
04
שקיפות מלאה
באמצעות דוחות חודשיים, הודעות עדכון בשוטף אנחנו משקפים את סביבת העבודה שלנו
05
תחרותיות
הצוות שלנו תחרותי ברמות הגבוהות ביותר, כזה שילחם על המיקומים בכלל ועל המקום ה-1 בפרט

קייס סטאדיז אמיתיים מהשטח

סיכום

מחלקת הקידום האורגני בDIGITOUCH היא מהמובילות בישראל, בחברה צוות שירותי ומקצועי, מחפשים פתרון להצלחה? הגעתם למקום הנכון.

רוצים לקדם את האתר?

לבדיקת אתר
זה שדה חובה