• eyal@digitouch.co.il
  • 072-3308587

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים (seo) הינו תהליך מתמשך שבו אנו משפרים את התוכן והאתר שלכם ברשת, שמנועי חיפוש יאהבו אותו וירצו לדרג אותו גבוהה יותר. 

ברוך הבא לאתר שלנו, בעל עסק או מנהל שיווק אנחנו רוצים להעניק לך מהידע שצברנו על קידום אתרים אורגני

כיצד גם אתה יכול  להשיג יותר לקוחות לעסק שלך בעזרת קידום האתר, כי זה תכלס מה שמעניין את כולנו.

מעבר להבטחות של "נביא אותך למקום הראשון" "נטיס אותך לפסגה" ועוד מסרים שיווקים שאנו חייבים להודות במקרה שלנו גם נכונים.

אם תסיים לקרוא את העמוד הזה תצליח בצורה ודאית לנהל את תהליך קידום האתר שלך בגוגל או לפחות להבין אך אתה יכול לדרג את האתר שלך גבוהה יותר במנוע החיפוש.

ובכך להגיע למטרה העיקרית שלשמה התכנסנו פה ביחד להשיג יותר פניות איכותיות מתנועה אורגנית.

למה להשקיע בקידום אורגני?

אנו מאמינים שרוב פעולות השיווק משרתות 2 מטרות עקריות:

  1. השגת לקוחות חדשים, במונחי השיווק המקובלים "המרות".
  2. הגדלת מחזור המכירות מלקוחות קיימים.

למה אנחנו מספרים לך את זה?

על מנת להשיג לקוחות חדשים, אתה צריך לבצע פעילות שיווקית מבוססת ביצועים ויעדים, כאשר האפשרות החזקה ביותר בעולם הפרסום היא להגיע ללקוח בשלב החיפוש בגוגל, זהו הערוץ כמעט היחיד שאנו יודעים וודאי שהלקוח מתעניין במוצר/שירות שלך בזמן זה!

אנחנו לא באים למכור לך חלום, אבל מאות אם לא אלפי עסקים מצלחים ומשגשגים בזכות התנועה האורגנית, אין סיבה שזה לא תהיה אתה.

קידום אתרים אורגני

מהו קידום אורגני?

תהליך קידום אתרים אורגני כולל תוכו רצף של פעולות שאתם צריכים לעשות בשביל לשפר את מיקומי עמודי האתר במנוע החיפוש, לביטוי חיפוש הרלוונטיים ביותר לשירותים/מוצרים של העסק.

יסודות קידום אתרים אורגני (SEO) :

אופטימיזציה seo

  1. יצירת url (כתובת העמוד) בצורה תואמת ופשוטה המלצה שלנו לייצר url באנגלית מניסיון מצטבר שלנו במעל 100 אתרים, הכתובת באנגלית בעלת יתרון טוב יותר לסריקה. (ראוי לציין שיש מי שסובר הפוך).
  2. צרו כותרות ועבדו על תוכן קריא פשוט, זכרו שאנחנו מקדמים עמוד אבל עדיין מדובר במנוע חיפוש שסורק תוכן בעיקר, לכותרות יש משמעות, הן בעיני הגולש וגם לחיפוש.
  3. תוכן אמיתי – במידה ואתם רוצים להגיע רחוק בצמרת החיפושים ולהשיג תוצאות גבוהות, תחשבו תמיד איזה ערך מוסף אתם מעניקים לגולש, השקיעו בתוכן ככל שניתן.
  4. קישורים פנימיים – לקישורים הפנימיים יש יתרונות רבים, היא מאפשרת לגוגל לסרוק טוב יותר את האתר, היא משפרת את זמן השהיה, היא מאפשרת לכם לחשוף שירותים נוספים, מוצרים נוספים.
  5. עדכנו תכנים- בחיית אל תהיו יבשים, רעננו את התוכן, השקיעו בתוכן, ערכו מדי פעם, השתדלו לשמור על קצב טוב של העלאת תוכן.

אולי יעניין אותכם >> מערכת הבינה המלאכותית והיכולת שלה להשפיע על דירוג האתר בהתאם לרמת איכות התוכן.

בניית פרופיל קישורים איכותי:

בניית פרופיל קישורים

  1. לינקים נכנסים– פזרו מאמרים שלכם באתרים סמכותיים, רצוי לשלב בין האתר שבו ניתנה לכם האפשרות לכתוב ולהעניק ערך לגולשים של אותו אתר.
  2. תוכן אמיתי– במידה ואתם רוצים להגיע רחוק בצמרת החיפושים ולהשיג תוצאות גבוהות, תחשבו תמיד איזה ערך מוסף אתם מעניקים לגולש, השקיעו בתוכן ככל שניתן.
  3. ערך הקישור– נקבע לפי הרבה פרמטרים שונים, כבר פרטנו במאמר בניית פרופיל קישורים, באופן כללי, רלוונטיות של האתר המקשר, אנקור טקסט (התוכן שממנו יוצא הקישור) וכח האתר, בתהליך של בניית פרופיל קישורים, נדרש לייצר גיוון ככל שניתן, ולהתייחס תוך כדי תנועה לתמונה רחבה.
  4. רשתות חברתיות – אומנם הקישורים אינם נסרקים כמו קישור DoFollow מאתרים, עדיין הפיצו את האתר שלכם ברשתות החברתיות בצורה רלוונטית, קישורים מהסוג הזה וכניסות לעמודי תוכן מסייעות גם לתהליך.

פעולות אופטימיזציה לקידום אורגני 

אופטימיזציה לקידום אורגני

  1. פיתוח/ אתר– נדרשת השקעה כספית בבחירת מתכנת או חברה לבניית אתרים איכותית ליצירת קוד נקי, שתסייע לבנות את האתר בצורה קריאה וברורה לגולשים, הקפידו לשמור על תקינות האתר בכל זמן נתון, שמרו על מהירות הגלישה באתר, חווית המשתמשים במובייל, אחסון תקין של האתר.
  2. הזמנת מאמריםלמעשה תהליך קידום אתרים נקי מתבסס בתוכן, אי אפשר לקדם אתר בלי תוכן, ככל שהתקציב שלכם מאפשר רצוי לייצר תוכן בתדירות גבוהה.
  3. זמן עבודה זמן עבודה של מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים מתחלק בדרך כלל רצף הפעולות שלהם סביב האתר, מעקב קבוע ושוטף על תקינות האתר, זיהוי הזדמנויות , לווי מקצועי, מחקר מילות מפתח, מאמרים ועוד.  
  4. אתרי תשתית – יצירת אתרים נוספים שיכולים להרחיב את מאגר הנכסים הדיגיטליים שלכם, כמובן חשוב לבנות אתרים בעלי ערך לגולש, מבוססים על תוכן, קשרים ושיתופי פעולה.
  5. יצירת ערך פרמטר הניסיון לא ניתן להעריך בכסף, אבל די ברור שמקדם האתרים עצמו מביא איתו לפרויקט את הניסיון שלו, היצירתיות, קשרים, מה שברוב הפרויקטים נדרש להצלחה.

עלות קידום אתרים אורגני 

עלות קידום אתרים אורגני

  1. שעות עבודה – משתנה בין פרויקט לפרויקט בדרך כלל נגזרת של מצב קיים, פרויקט התחלתי, עמודים בלי אופטימיזציה, אתר חדש, אתר עם המון עמודים ועוד. = 50%-40%% מהתשלום החודשי.
  2. כתיבת תוכן – מתייחס לכמות המאמרים העולים לאתר כל חודש, זמן הגהה, העלאה, כמות מילים, כמות עמודים, ויוצא מהכלל כמו תוכן מעוצב, תוכן ע"י איש מקצוע = 20%-30% מהתשלום החודשי.
  3. קישורים חיצוניים – יש כמה וכמה טכניקות שונות לבניית פרופיל קישורים איכותי, ע"פ רוב קישור המגיע מאתר רלוונטי לתחום מסייע יותר, בדרך כלל יש צורך בתוכן, יצירת שיתופי פעולה, תחזוקת אתרי תשתית = 20%-30%%.

למי מיועד שירות קידום אורגני ?

קידום אורגני מתאים כמעט לכל בעל עסק או חברה שהלקוחות מחפשים את השירותים והמוצרים שלהם בגוגל.

הערה קטנה  ניתן לבצע קידום אתר גם בתקציב נמוך במיוחד בתחומים שבהם התחרות אינה גבוהה, ביטוי זנב ארוך או בביטויים שאינם תחרותיים.

קידום אתרים אורגני כאן ועכשיו או פרסום ממומן בגוגל?

  1. האם אני יכול להשקיע סכום חודשי מבלי לראות תוצאות כאן ועכשיו.
  2. האם בזירה התחרותית שלי אני יכול להקציב סכומי כסף משלימים לקידום אורגני, תוכן נוסף, יח"ץ.
  3. כמה רווח אני עשוי לקבל על עסקה שתגיע מקידום האתר, כמה עסקאות צריך בשנה להחזיר את ההוצאה ועוד.
  4. האם אני יכול להשקיע בין חצי שנה לשנה עש שאשיג תוצאות.

מהי יציבות של תהליך קידום אתרים?
חשוב להבין, "הזחלן" של גוגל מיועד למטרה אחת, להציג מקסימום רלוונטיות בתוצאות החיפוש ולמנוע תוצאות שאינן רלוונטיות, תהליך קידום אתרים מקצועי אינו אמור להינזק בעדכון פינגווין או פנדה או בשאר העדכונים.

לסיכום:

שירות קידום אתרים מורכב מרצף פעולות שמטרתם העיקרית היא להתאים את האתר בצורה הטובה ביותר למנוע החיפוש גוגל, לא מדובר בתהליך שניתן לצפות לתוצאות מהירות, עדיין עם השקעה של זמן בעיקר ניתן להגיע לתוצאות יפות.

למה אנחנו?

  1. נהלי קידום – באתרי הלקוחות שלנו אין מקום לפשרות קידום ב-100% אנו מקפידים להתעדכן בעדכונים השוטפים של גוגל (כאשר זה נוגע לזמן הפנוי שלנו יש יוצא מן הכלל).
  2. פתרון כולל ואיכותי – בתהליך קידום אתרים נדרש שימוש לא מעט במעצב ובמפתח אצלנו אין צורך להעסיק אנשי חיצוניים, בשקט בשקט אנחנו סוגרים את כל הקצוות.
  3. מערך כותבי תוכן כ-20 כותבי תוכן בתחומים מקצועיים. 
  4. תשתית – בסיס עצום של אתרי תמיכה בעלי תוכן וערך מוסף המשרתים אותנו לחיזוק האתרים המקודמים אצלנו.
  5. יחס אישי – כאשר אתה בוחר לעבוד איתנו מההתחלה ולכל אורך הדרך ילוו אותך אנשים קבועים .
  6. שקיפות מלאה – כל תהליך העבודה ב-100% שקיפות בשילוב מערכת דוחות מתקדמת.
  7. התמחות – שירותי Seo היא ההתמחות העיקרית שלנו בחברה, כל השאר נועד לשרת את התהליך.
  8. ניסיון – עשרות שנות ניסיון שיווק וקידום אתרים בזירות התחרותיות ביותר.

 

יש לך שאלה? התקשר 0723310701


או השאר פרטים ונחזור אליך.