• eyal@digitouch.co.il
  • 072-3308587

קידום אתרים אורגני

בעל עסק יקר עצור! נמאס לך לשמוע מבלי להבין? תקדיש לנו כמה דקות. 

אנחנו רוצים להעניק לך מהידע שצברנו על קידום אתרים אורגני כיצד גם אתה יכול להשיג יותר לקוחות לעסק שלך, כי זה תכלס מה שמעניין את כולנו.

מעבר להבטחות של "נביא אותך למקום הראשון" "נטיס אותך לפסגה" ועוד מסרים שיווקים שאנו חייבים להודות במקרה שלנו גם נכונים.

אם תסיים לקרוא את העמוד הזה תצליח בצורה ודאית לנהל את תהליך קידום האתר שלך בגוגל, ולהבין את יכולות ההשפעה של תהליך מוצלח של קידום אתרים אורגני.

ובכך להגיע למטרה העיקרית שלשמה התכנסנו פה ביחד להשיג יותר פניות איכותיות מתנועה אורגנית.

כן נכון למכור יותר ולהגדיל את מחזור המכירות ולהביא את העסק שלך להצלחה!

למה להשקיע בקידום אורגני?

הקדמה ממש בקצרה:

כל פעולת שיווק או פרסום של 90% מהעסקים המפרסמים (לא החברות ענק שמפזרות כסף למודעות, מותג וכו), מתחלקת ל-2 מטרות עקריות:

  1. השגת לקוחות חדשים, במונחי השיווק המקובלים "המרות".
  2. הגדלת מחזור המכירות מלקוחות קיימים.

למה אנחנו מספרים לך את זה?

על מנת להשיג לקוחות חדשים, אתה צריך לבצע פעילות שיווקית מבוססת ביצועים ויעדים, כאשר האפשרות החזקה ביותר בעולם הפרסום היא להגיע ללקוח בשלב החיפוש בגוגל, זהו הערוץ כמעט היחיד שאנו יודעים וודאי שהלקוח מתעניין במוצר/שירות שלך בזמן זה!

אנחנו לא באים למכור לך חלום, אבל מאות אם לא אלפי עסקים מצלחים ומשגשגים בזכות התנועה האורגנית, אין סיבה שזה לא תהיה אתה.

קידום אתרים אורגני

מהו קידום אורגני?

תהליך קידום אתרים אורגני כולל תוכו רצף של פעולות שאתם צריכים לעשות בשביל לשפר את מיקומי עמודי האתר במנוע החיפוש, לביטוי חיפוש הרלוונטיים ביותר לשירותים/מוצרים של העסק.

הפשילו שרוולים, הפעולות האלו יסייעו לאתר שלכם לעלות בדירוג האורגני בגוגל, קדימה לעבודה!

יסודות קידום אורגני:

אופטימיזציה seo

  1. יצירת url (כתובת העמוד) בצורה תואמת ופשוטה המלצה שלנו לייצר url באנגלית מניסיון מצטבר שלנו במעל 100 אתרים, הכתובת באנגלית בעלת יתרון טוב יותר לסריקה. (ראוי לציין שיש מי שסובר הפוך).
  2. צרו כותרות ועבדו על תוכן קריא פשוט, זכרו שאנחנו מקדמים עמוד אבל עדיין מדובר במנוע חיפוש שסורק תוכן בעיקר, לכותרות יש משמעות, הן בעיני הגולש וגם לחיפוש.
  3. תוכן אמיתי – במידה ואתם רוצים להגיע רחוק בצמרת החיפושים ולהשיג תוצאות גבוהות, תחשבו תמיד איזה ערך מוסף אתם מעניקים לגולש, השקיעו בתוכן ככל שניתן.
  4. קישורים פנימיים – לקישורים הפנימיים יש יתרונות רבים, היא מאפשרת לגוגל לסרוק טוב יותר את האתר, היא משפרת את זמן השהיה, היא מאפשרת לכם לחשוף שירותים נוספים, מוצרים נוספים.
  5. עדכנו תכנים- בחיית אל תהיו יבשים, רעננו את התוכן, ערכו מדי פעם, השתדלו לשמור על קצב טוב של העלאת תוכן.

אולי יעניין אותכם >> מערכת הבינה המלאכותית והיכולת שלה להשפיע על דירוג האתר בהתאם לרמת איכות התוכן.

בניית פרופיל קישורים איכותי:

בניית פרופיל קישורים

    הסבר קצר- עבודת קידום משלבת גם עבודה off-site, למעשה החשיבות של האתר נקבעת על סמך הפצת האתר שלכם ברשת, רצוי להימנע מלהפיץ את האתר באתרים שאינם סמכותיים או אתרים שנענשו ע"י גוגל.

  1. פזרו מאמרים שלכם באתרים סמכותיים, רצוי לשלב בין האתר שבו ניתנה לכם האפשרות לכתוב ולהעניק ערך לגולשים של אותו אתר.
  2. צרו כותרות ועבדו על תוכן קריא פשוט, זכרו שאנחנו מקדמים עמוד אבל עדיין מדובר במנוע חיפוש  שסורק תוכן, לכותרות יש משמעות, הן בעיני הגולש וגם לחיפוש.
  3. תוכן אמיתי – במידה ואתם רוצים להגיע רחוק בצמרת החיפושים ולהשיג תוצאות גבוהות, תחשבו תמיד איזה ערך מוסף אתם מעניקים לגולש, השקיעו בתוכן ככל שניתן.
  4. ערך הקישור– נקבע לפי הרבה פרמטרים שונים, כבר פרטנו במאמר בניית פרופיל קישורים, באופן כללי:
    כח האתר המקשר – מומלץ לבדוק אך האתר המקשר מדורג בגוגל, מומלץ לבדוק פרופיל קישורים לוודא שהוא לאא עמוס בקישורים שאינם איכותיים.
    רלוונטיות האתר המקשר – יש ערך משמעותי ככל שאתר בתחומי עניין זהים או חופפים לתחום שלכם מקשר אליכם.
    כח העמוד ממנו יוצא הקישור – הקישור החזק ביותר כמובן הוא מדף הבית, עדיין חשוב לזהות שהקישור עולה במקוםם שסביר להניח שהזחלן של גוגל מגיע אליו בתהליך סריקת האתר.
    אופן יצירת הקישור "טקסט עוגן" או במונח "אנקור טקסט" המשמש ליצירת הלינק, רצוי להוציא בתחילת המאמר ככהה שיסייע לגוגל לסרוק אותו ולהעביר כח "מיץ קישורים" לאתר שלכם.
  5.  רשתות חברתיות – אומנם הקישורים אינם נסרקים כמו קישור DoFollow מאתרים, עדיין הפיצו את האתר שלכם ברשתות החברתיות בצורה רלוונטית, קישורים מהסוג הזה וכניסות לעמודי תוכן מסייעות גם לתהליך.

פעולות אופטימיזציה לקידום אורגני 

אופטימיזציה לקידום אורגני

  1. פיתוח/ אתר– נדרשת השקעה כספית בבחירת מתכנת או חברה לבניית אתרים איכותית ליצירת קוד נקי, שתסייע לבנות את האתר בצורה קריאה וברורה לגולשים, הקפידו לשמור על תקינות האתר בכל זמן נתון, שמרו על מהירות הגלישה באתר, חווית המשתמשים במובייל, אחסון תקין של האתר.
  2. הזמנת מאמריםלמעשה תהליך קידום אתרים נקי מתבסס בתוכן, אי אפשר לקדם אתר בלי תוכן, ככל שהתקציב שלכם מאפשר רצוי לייצר תוכן בתדירות גבוהה.
  3. זמן עבודה זמן עבודה של מקדם אתרים או חברה לקידום אתרים מתחלק בדרך כלל רצף הפעולות שלהם סביב האתר, מעקב קבוע ושוטף על תקינות האתר, זיהוי הזדמנויות , לווי מקצועי, מחקר מילות מפתח, מאמרים ועוד.  
  4. אתרי תשתית – יצירת אתרים נוספים שיכולים להרחיב את מאגר הנכסים הדיגיטליים שלכם, כמובן חשוב לבנות אתרים בעלי ערך לגולש, מבוססים על תוכן, קשרים ושיתופי פעולה.
  5. יצירת ערך פרמטר הניסיון לא ניתן להעריך בכסף, אבל די ברור שמקדם האתרים עצמו מביא איתו לפרויקט את הניסיון שלו, היצירתיות, קשרים, מה שברוב הפרויקטים נדרש להצלחה.

עלות קידום אתרים אורגני 

עלות קידום אתרים אורגני

  1. שעות עבודה – משתנה בין פרויקט לפרויקט בדרך כלל נגזרת של מצב קיים, פרויקט התחלתי, עמודים בלי אופטימיזציה, אתר חדש, אתר עם המון עמודים ועוד. = 50%-40%% מהתשלום החודשי.
  2. כתיבת תוכן– מתייחס לכמות המאמרים העולים לאתר כל חודש, זמן הגהה, העלאה, כמות מילים, כמות עמודים, ויוצא מהכלל כמו תוכן מעוצב, תוכן ע"י איש מקצוע = 20%-30% מהתשלום החודשי.
  3. קישורים חיצוניים – יש כמה וכמה טכניקות שונות לבניית פרופיל קישורים איכותי, ע"פ רוב קישור המגיע מאתר רלוונטי לתחום מסייע יותר, בדרך כלל יש צורך בתוכן, יצירת שיתופי פעולה, תחזוקת אתרי תשתית = 20%-30%%.

למי מיועד שירות קידום אורגני ?

קידום אורגני מתאים כמעט לכל בעל עסק או חברה שהלקוחות מחפשים את השירותים והמוצרים שלהם בגוגל.

הערה קטנה  ניתן לבצע קידום אתר גם בתקציב נמוך במיוחד בתחומים שבהם התחרות אינה גבוהה, ביטוי זנב ארוך או בביטויים שאינם תחרותיים.

חשוב לנו לציין – לפני שמתחילים קידום אתרים אורגני רצוי לשאול מספר שאלות:

  1. האם אני יכול להשקיע סכום חודשי מבלי לראות תוצאות כאן ועכשיו.
  2. האם בזירה התחרותית שלי אני יכול להקציב סכומי כסף משלימים לקידום אורגני, תוכן נוסף, יח"ץ.
  3. כמה רווח אני עשוי לקבל על עסקה שתגיע מקידום האתר, כמה עסקאות צריך בשנה להחזיר את ההוצאה ועוד.
  4. האם אני יכול להשקיע בין חצי שנה לשנה עש שאשיג תוצאות.

התפתחות תהליכי הקידום ושיטות עבר של מקדמים:
חשוב להבין, "הזחלן" של גוגל מיועד למטרה אחת, להציג מקסימום רלוונטיות בתוצאות החיפוש ולמנוע תוצאות שאינן רלוונטיות, תהליך קידום אתרים מקצועי אינו אמור להינזק בעדכון פינגווין או פנדה או בשאר העדכונים.

לסיכום:

שירות קידום אתרים מורכב מרצף פעולות שמטרתם העיקרית היא להתאים את האתר בצורה הטובה ביותר למנוע החיפוש גוגל, לא מדובר בתהליך שניתן לצפות לתוצאות מהירות, עדיין עם השקעה של זמן בעיקר ניתן להגיע לתוצאות יפות.

למה אנחנו?

  1. נהלי קידום – עבודת הקידום שלנו היא נקייה ולפי הנהלים של גוגל , אצלנו לא תחטוף בראש מגוגל ?
  2. פתרון כולל ואיכותי – שיווק באינטרנט לא מסתכם רק בקידום אתרים בגוגל, יש צורך באתר שבנוי נכון ובניצול נכון של תקציבים לשיווק באינטרנט, אנו מעניקים שירותי חלוקת תקציב ויצירת החזר השקעה גבוהה.
  3. מערך כותבי תוכן כ-20 כותבי תוכן בתחומים מקצועיים. אולי יעניין אותך גם>> למה לבחור בחברה לקידום אתרים בסגנון של דיגיטאצ'.
  4. תשתית – בסיס עצום של אתרי תמיכה בעלי תוכן וערך מוסף המשרתים אותנו לחיזוק האתרים המקודמים אצלנו.
  5. יחס אישי – כאשר אתה בוחר לעבוד איתנו מרגע ההצטרפות ולכל אורך הדרך ילוו אותך אנשים קבועים .
  6. שקיפות מלאה – כל תהליך העבודה מדיד וברור.
  7. התמחות – לכל אחד מצוות החברה יש רמת מקצועיות מהגבוהה ביותר בתחומו, בלי פשרות על ניסיון בשום משבצת.
  8. ניסיון – עשרות שנות ניסיון שיווק וקידום אתרים בזירות התחרותיות ביותר.

יש לך שאלה? התקשר 0723310701


אוהשאר פרטיםונחזור אליך.