דף הבית בלוג דברים שצריך לדעת בקמפיין PPC
פרסום בגוגל

פליקס מילשטיין

דברים שצריך לדעת בקמפיין PPC

החלטתם ללכת על קמפיין PPC? מעולה! קבלו 6 דברים שאתם חייב לדעת לפני הרצת הקמפיין.

  1. קמפיין PPC בדרך כלל, יהיה מוגבל בזמן

נעסוק בהמשך באסטרטגיות משלימות לקמפיין ה-PPC שלכם, אולם כהתחלה, חשוב שתבינו שקמפיין כזה, דווקא משום שהוא צריך להיות מאוד ממוקד ולעתים, גם משום שהוא בתשלום שיכול להגיע לעתים לסכומים גבוהים, בדרך כלל יוגבל בזמן בהתאם למוצר\מותג שברצונכם לקדם. אין מניעה כמובן להתחיל עם קמפיין PPC חדש בבוא העת, אבל עדיין, קחו זאת בחשבון.

  1. אסור (ממש אסור) להזניח את המחקר המקדים

בעיקר כשהתחרות בתחום שלכם גבוהה אבל לא רק, יכול להיות שהמחיר שתשלמו יהיה יחסית גבוה (בהתאם למילות החיפוש, הביטויים וכד'). לכן, חברת קידום אתרים מקצועית לא תוותר על מחקר מילים מקדים לצורך הקמפיין בשביל שתגיעו לקהל הלקוחות המדויק ביותר, זה שיהיה לו את הפוטנציאל הגבוה ביותר לבצע הזמנה, להשאיר פרטים או לפנות אליכם בקשר לשירות. לא צריך לרדת לרזולוציות מאוד מאוד קטנות, אלא צריך פשוט להתמקד באוכלוסיית לקוחות מסוימת עם מאפיינים פחות או יותר קבועים.

  1. נצלו את גוגל אנליטיקס לפני ותוך כדי הקמפיין

גוגל אנליטיקס יכולה לספר לכם הרבה על ההצלחה של האתר שלכם ויותר מכך, מה בעצם קהל הלקוחות שלכם מחפש. מעבר לחשיבות גוגל אנליטיקס למחקר המקדים לקמפיין, חשוב מאוד להשתמש בה למעקב אחר ההצלחה תוך כדי הקמפיין ובאופן כללי, לנתח את התוצאות בתדירות יחסית גבוהה.

  1. לא להזניח את הקידום אורגני

אמרנו בהתחלה שנעסוק באסטרטגיות משלימות לקמפיין PPC, כשכוונה למעשה היא לאסטרטגיות SEO. בסופו של דבר, הצלחה ודירוג גבוה במנוע החיפוש לאורך זמן יוכלו להגיע רק בעזרת קידום אורגני מוצלח. כבודו של הקמפיין PPC  במקומו מונח, אולם עדיין חשוב לזכור שאם לא תדאגו לקידום אורגני כמו שצריך, סביר להניח שההצלחה שלכם תפחת ברגע שיסתיים הקמפיין.

  1. גם לקמפיין PPC יכול לקחת זמן

אם כבר הזכרנו קידום אורגני, חשוב לציין שגם לקמפיין PPC יכול לקחת זמן להצליח, אם כי בטח שלא אותה כמות זמן כמו שלוקח לקידום אורגני (ואם זה מתחיל להיראות ככה, יש בהחלט מקום לבדוק את הקמפיין). קמפיין שיווקי, פעמים רבות מתנהג קצת כמו מנוע שלוקח זמן להתניע אותו, אז פשוט זכרו את זה.

  1. אם עדיין לא פניתם לחברת קידום מנוסה, רוצו מהר!

אנו מקווים שבשלב הזה כבר הבנתם שאמנם לקמפיין PPC יש פוטנציאל גבוה להצלחה, אך החכמה היא לא לעסוק רק בקמפיין הספציפי, אלא לבנות עבור החברה אסטרטגיות שיעבדו לאורך זמן ויבססו את האתר שלכם במקומות הראשונים במנועי החיפוש, הן הודות לסוגי קידום שונים והן מצד שיפור האתר עצמו, הפיכתו לנגיש יותר, חוויתי יותר ועוד. רק חברת קידום אתרים מנוסה, תוכל לסייע לכם בכל הקשור להסתכלות הכוללת הזו ולסייע לכם לנסוק אל עבר ההצלחה.

אודות הכותב

פליקס מילשטיין

מנהל מחלקת seo

מוסמך גוגל אדוורדס, בעל ידע וניסיון בטכניקות ואסטרטגיות קידום שונות, מנהל את מחלקת קידום האתרים בדיגיטאץ', נשוי ואב ל2 בנים מדהימים.