האם עמוד הנחיתה מותאם למובייל, האם התוכן קריא, יחסי המרה בעמוד הנחיתה ועוד.
3 טיפים לשיפור ציוני איכות מודעה
ידוע שאחד הפרמטרים החשובים ביותר בניהול קמפיין ממומן בגוגל, הוא ציון איכות המודעה, למעשה דירוג המודעה מושפע מ-2 פרמטרים עיקריים:
Quality Score – ציון איכות המודעה- ציון הניתן בין 1-10.
Bet- הימור -כמה כסף אנחנו מוכנים לשלם עבור קליק שיוביל את הגולש לאתר שלנו או לעמוד הנחיתה.
ישנם מדדים נוספים שמשפיעים כגון:
אחוז CTR – שיעור ההקלקות על המודעה שלנו ביחד לכמות החשיפות.
3 טיפים לשיפור ציון איכות המודעה:
רלוונטיות המודעה:
למעשה רלוונטיות המודעה היא נגזרת של התאמת המודעה לביטוי החיפוש, שימוש בביטוי עצמו בתוך המודעה, תוספי מודעה, תוספי מיקום, יצירת קשר יסייעו למודעה לבלוט ובכך להרוויח אחוז CTR גבוה מה שאוטומטית יגדיל את הופעת המודעה.
התאמת עמוד הנחיתה:
למעשה גוגל משכלל בציון איכות המודעה את רלוונטיות עמוד הנחיתה או האתר אליו מופנה הקמפיין.
ככל שנעמיק לחשוב על הגולש ולהתאים עבור המוצר או השירות שלנו עמוד נחיתה יעודי, הבנוי בטקסט ברור ונקי שניתן בקלות למצוא אותו נקבל ציון איכות גבוהה יותר.