פרסום שיווק ובניית קישורים באינטרנט
15 לNovember 2020

פרסום שיווק ובניית קישורים באינטרנט

פרסום שיווק ובניית קישורים באינטרנט

רוצים לשווק את העסק שלכם? להגדיל את רמת החשיפה בעשרות אחוזים ולהוביל לעלייה בהכנסות? בניית קישורים ופרסום כתבות יחצ זה בול מה שהעסק שלכם צריך! באמצעות כתיבת תוכן איכותי והוצאת קישורים מאתרים עם רמת חשיפה גבוהה כמו וואללה, מאקו, כלכליסט, אתרי חדשות מובילים ואתרי תוכן עם דומיין חזק וותק, אפשר לשדרג את התנועה לאתר שלכם וכך לדחוף את העמודים הפנימיים של האתר בתוצאות החיפוש. יחד עם זאת, הגולשים שיצפו בכתבה שלכם צפויים להגיע לאתר וכך בעצם אתם משווקים את עצמכם בדרך הטובה, היעילה והמהירה ביותר.

בין אם יש לכם אתר קיים ובין אם מדובר בעמוד נחיתה בסיסי המפרסם את העסק שלכם, אחד הדברים שהכי משפיעים על רמת החשיפה של האתר שלכם הוא קישורים שתוכלו לקנות מחברת בסט לינקס.

כן. גוגל קבע כי לקישורים יש משמעות גבוהה בקידום אורגני של האתר שלכם. קישור איכותי מעיד על דף פנימי או דף בית איכותי וברגע שיש יותר קישורים איכותיים שמובילים את הגולש ישירות לאתר שלכם, הדף הזה מתחזק בעיני גוגל ומקודם בתוצאות החיפוש הטבעיות, האורגניות.

חשוב שניה להבין כי יש כל מיני סוגים של קישורים החל מקישורים פנימיים בתוך האתר, דרך קישורים חיצוניים מאתרים אחרים שמובילים לאתר שלכם ועד קישורים שמגיעים מתוך כתבות יחצ. הפעם בחרנו לדבר על אותם קישורים שמגיעים מכתבות ממומנות, כתבות יחצ שהמטרה שלהן היא בעצם לשווק את העסק שלכם וליצור חשיפה גבוהה. איך עושים את זה?

  • קהל יעד – הדבר החשוב ביותר בתהליך הוא להגדיר את קהל היעד שלכם. למי אתם מכוונים את הכתבה? מי אתם רוצים שיקראו אותה? מי אתם רוצים שיגיע לאתר שלכם?

  • הגדרת נושא הכתבה -חשוב לבחור כותב תוכן מקצועי ואמין שיכתוב כתבה מעניינת זה חייב להיות נושא מפציץ, נושא מעניין, נושא שלא נכתב עליו הרבה, נושא שיכול לגרום לכמה שיותר גולשים לקרוא את הכתבה ואחר כך גם להמשיך ולגלוש באתר שלכם, להשאיר פרטים ליצירת קשר או אולי אפילו לבצע רכישה. ככל שהנושא של הכתבה יהיה יותר איכותי, יותר ממוקד ויותר מקורי, ככה אתם מספקים מענה למטרה של הכתבה. אתם רוצים בכתבה הזו לתת מענה לבעיה ממנה סובלים אנשים, לפעול על רגש מסוים שיכול להפעיל אנשים, להעביר מסר או רעיון חדש.

  • חיפוש אחר חברה המתמחה בבניית קישורים יחד עם שירות כתיבת תוכן – לאחר שהבנתם איך אתם רוצים שהכתבה תיראה ועל מה לכתוב, חשוב לבחור חברה מקצועית שיש לה קשרים עם אתרים מובילים בהם ניתן לפרסם את הכתבה שלכם. יש חברות המספקות גם את שירותי הכתיבה, גם את השירות של הפרסום עצמו וגם את בניית הקישורים וזה בדיוק מה שאתם מחפשים!

בניית קישורים ופרסום כתבות יחצ כמה זה עולה

המחיר לבניית קישורים ופרסום כתבות יחצ משתנה בהתאם לכמות הכתבות ולאתרים שאתם רוצים לפרסם בהם. המחירים נעים בין 400-1,500 ש“ח לפרסום כתבה כולל כתיבה, בניית קישורים ופרסום של הכתבה. לפרטים נוספים אודות פרסום כתבות יחצ ובניית קישורים צרו איתנו קשר ונשמח לעזור!

אייל רחמים אייל רחמים
מנכ"ל דיגיטאץ'.
מתמחה בשיווק B2B, קידום אתרים, שיווק עסקים באינטרנט, מייסד ומנהל בפועל את דיגיטאצ', בזמן הפנוי שיש מרצה במכללה למנהל.
נשוי למיכל (איטלקייה מהממת) ואב ל-2 בנות נועה ואדל 🙂
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה