סימנים לשינויים בבסיס האלגוריתם החיפוש של גוגל?
04 לSeptember 2016

סימנים לשינויים בבסיס האלגוריתם החיפוש של גוגל?

סימנים לשינויים בבסיס האלגוריתם החיפוש של גוגל?

עדכון: אכן היו שינויים, וגוגל יצאה עם עדכון פינגווין

עוד ועוד אנשי קידום אורגני ברחבי העולם מדווחים בימים האחרונים על שינויים שהם רואים בתוצאות החיפוש, שקשורים כנראה לשינויים בלב מנוע הדירוג והחיפוש של גוגל.

כרגע אין עדיין אישור רשמי מגוגל על השינוי, אלא מדובר בדיווחים של אנשי קידום בפורומים ומדיה חברתית ברחבי העולם מאז שבוע שעבר.

בנוסף מספר כלי SEO שונים ברשת החלו לדווח על “מזג אוויר פעיל”, או במילים אחרות, ממוצע שינויים גבוהים מהרגיל של דירוג הביטויים אותם הם מנטרים.

חשוב לציין שהשינוי הזה לא קשור לשינויים בדירוג בחיפוש מקומי שהחל בחו”ל לפחות, בשבוע שעבר.

שווה לעקוב.

(מקור: search engine roundtable)

אייל רחמים אייל רחמים
מנכ”ל חברת דיגיטאץ
מתמחה בשיווק B2B, קידום אתרים, שיווק עסקים באינטרנט, מייסד ומנהל בפועל את דיגיטאצ' חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, בזמן הפנוי שיש מרצה במכללה למנהל.
נשוי למיכל (איטלקיה מהממת) ואב ל-2 בנות נועה ואדל 🙂
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה