פרסום בגוגל – 3 שיטות למקסום החשבון
26 לOctober 2016

פרסום בגוגל – 3 שיטות למקסום החשבון

פרסום בגוגל – 3 שיטות למקסום החשבון

לא מעט עסקים מפרסמים בגוגל, חלק באמצעות מומחים וחלק בעצמם, פרסום בגוגל זה מקצוע הדורש מיומנות, ידע וניסיון, מניסיון רב שנים של ניהול חשבונות גוגל רציתי לשתף אתכם ב-3 שיטות שתמיד עובדות

שיטה ראשונה – המודעה האפקטיבית

כידוע ניתן לבצע רוטציה בין מודעות, התהליך הוא מאוד פשוט וטכני, השאלה הינה כיצד נמצא את המודעה האפקטיבית ? כמה מודעות ננסה ? ועוד

תשובתי לעניין זה מאוד פשוטה, נתחיל עם 2 מודעות (לא יותר) בהגדות החשבון נכנס להגדרות מתקדמות ובאופציה סובב מודעות נקבע נקבע את אופציה 4 – סובב ללא הבחנה, נמתין עד שיהיו לפחות 200 קליקים, נכנס למודעות ונבחן, כעת המשימה הינה לפסול את המודעה הגרועה, מה המודעה הגרועה, תלוי במטרת הקמפיין, אני בד”כ מתייחס אך ורק לכמות ההמרות (כי ההופעות שוות – הגדרנו קודם), כעת נסיר את המודעה הפחות טובה, ננסה להבין למה, את התהליך הנ”ל אני מבצע מספר פעמים כדי להגיע לאופטימום, בכל מקרה כדאי להשאר עם 2 מודעות.

הערה: שנשארים עם 2 מודעות לבסוף הייתי ממליץ לחזור להגדרות המתקדמות ולבחור באופציה 2, בצע אופטימיזציה לפי המרות

שיטה שנייה – מה גוגל חושב

על ביטויי המפתח

כאשר גוגל נותן ציון איכות לכל ביטויי מפתח, הציון נע בין אין ציון, 1 עד 10, כאשר עשר זה ציון איכות הגבוה. ממה מורכב ציון האיכות ? מ-3 אלמנטים, אחוז ההקשה על הביטוי (CTR), איכות המודעה, איכות דף הנחיתה, אני ממליץ להיכנס פעם בשבוע ולבצע את הבדיקה הבאה: מילות מפתח — > סנן — > בין 1 ל-3, גוגל יציג את ביטויי החיפוש שהוא חושב שהם בעייתיים, מה עושים ? אני בשלב הראשון מוציא אותו מתוך קבוצת המודעות, ומייצר עבורו קבוצת מודעות נוספת בו המודעה מכילה לפחות פעם אחת את ביטויי החיפוש רצוי בכותרות, ממתין מס ימים, לא עזר, מייצר דף נחיתה שבטיטל שלו, בתיאור הדף שלו, בH1 שלו מופיע ביטויי המפתח, ממתין מספר ימים, לא עזר, משהה את הביטוי

שיטה מס שלוש – מה הגולש

הקיש – מילות שלילה

זה לפי דעתי וניסיוני מקדם הבזבוז הגדול ביותר, אינכם יודעים באילו ביטויים גוגל זימן את המודעה, כיצד נוכל לדעת? הפתרון הינו פשוט עד כאב, בפסיקת הזמן נגדיר חודש אחורה (אפשר כמובן יותר) נכנס לתפריט ונבחר “מילות המפתח”, בתת התפריט נבחר מונחי חיפוש, גוגל יציג באופן חלקי את הביטויים (גוגל לא יציג את הביטויים שלא היה בהם הקלקות בכלל) כעת נבחן את הביטויים, את נאתר ביטויים שלא מתאימים לנו, נסמן את אותם הביטויים (בצק בוקס) בחלק התחתון של התפריט נבחר באופציה של “הוסף כמילת שלילה”, כמה פעמים לבצע? בקמפיין חדש עד שבועיים, כל יום, לאחר מכן פעם בשבועיים

אם כבר עסקנו בהסרת ביטויים שאינם מתאימים לקמפיין, אני מציע להכנס באותו התפריט (מילות מפתח) לתת התפריט מילות מפתח שליליות, שם להקיש את הביטויים שאינם מעונינים, לדוגמא חינם, פורום, יוטיוב ועוד

המשך עבודה מהנה

אייל רחמים אייל רחמים
מנכ”ל חברת דיגיטאץ
מתמחה בשיווק B2B, קידום אתרים, שיווק עסקים באינטרנט, מייסד ומנהל בפועל את דיגיטאצ' חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, בזמן הפנוי שיש מרצה במכללה למנהל.
נשוי למיכל ואב ל-3 נועה אדל וארי 🙂
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה