תפקידה של חברת קידום אתרים באסטרטגיה השיווקית של העסק שלך
רבים מאיתנו משלמים על מגוון שירותי רשת החל מקידום האתר האינטרנטי שלנו, דרך ניהול עמוד עסקי ממותג בפייסבוק ועד שיווק באמצעות תוכן. בכדי שאכן נקבל תמורה לכסף אותו אנו משלמים חודש בחודשו עלינו להגדיר מטרות, להציב יעדים ולפעול בדיוק מירבי בהתאמה לקהלי היעד שלנו. השאלה אותה יש לשאול, זאת עוד לפני שאנו בוחרים חברה לקידום אתרים היא מה תפקידה של חברת קידום אתרים באסטרטגיה השיווקית של העסקת שלך?
קודם חושבים על זה…
ובכן, שיווק עסקים באינטרנט הוא סוג של אמנות שכן יש להתאים באופן המדויק ביותר את השיטה שבה אנו בוחרים לקדם את העסק שלנו בהתאמה למאפיינים, לצרכי העסק ולקהל המטרה שלנו. עוד לפני שמתחילים לדבר על קידום ושיטות שיווקיות ברשת, תפקידו של מקדם אתרים מקצועי או של חברה הקידום הינו לבחון באילו דרכים הכי כדאי לנו לקדם את העסק שלנו – קידום ממומן, קידום אורגני, דפי נחיתה, שיווק ברשתות חברתיות או שילוב של כמה שיטות יחדיו.
באילו ערוצי שיווק באינטרנט כדאי לעבוד?
חברה שתצליח להגדיר את אותן שיטות בצורה מדויקת שבאמת תעבוד בשלב מאוחר יותר, כבר עשתה את החלק החשוב ביותר בתהליך. יש לבנות מערך שיווק אסטרטגי ולא להחליט מראש כיצד אנו רוצים לקדם את העסק שלנו. לצורך הדוגמא לא נקדם באותה דרך ובאמצעות אותן שיטות קידום בית דפוס, מסעדת בשרים וחנות אופטיקה – לכל עסק יש להתאים שיטה שיווקית אחרת בהתאם למטרות שהצבנו בתחילת הדרך ובהתאם לקהל היעד שלנו.
רוצים לראות תוצאות!
כולנו רוצים לראות שינוי ואיזה שהיא עלייה או צמיחה מהרגע שהתחלנו להשקיע בקידום העסק שלנו באינטרנט. הרי הרעיון הוא לגרום לכך שההשקעה הכספית שלנו תחזיר את עצמה ואף תגדיל לנו את הרווחים בעסק.
כמובן שדרושה כאן סבלנות שכן תהליכי קידום לוקחים זמן אבל, בגדול מטרתה של חברת הקידום בה אנו בוחרים הוא להוביל לשינוי במגמה חיובית.
מה זה אומר? אם מדברים על קידום, בפועל זה אומר שהאתר שלנו אמור בשלב כזה או אחר להתקדם לעמודים הראשונים של גוגל. כלומר אם לפני שהתחלנו את התהליך או בשלבים הראשונים של בניית האתר הוא היה ממוקם בעמוד ה-8 של גוגל, הרעיון לדחוף את האתר כמה שיותר קדימה. ומה זה אומר תכל׳ס בפועל?
- זה אומר שיותר אנשים ידעו על קיומנו
- זה אומר שיותר אנשים ירכשו את המוצר או השירות אותם אנו מציעים
- זה אומר שיותר אנשים יפנו אלינו
לנהל את הנוכחות ברשת
כבעלי עסקים – קטנים, בינוניים או גדולים, אין לנו זמן לנהל את הנוכחות של עצמנו ברשת האינטרנט שכבר הוכיחה את עצמה כדרך הטובה ביותר לקדם את העסק שלנו מבחינה עסקית.
הרשת מאפשרת לנו למתג את עצמנו, לפנות בדיוק לקהל המטרה שמחפש את השירות או המוצר שאנו מספקים וליצור מצב שבו יותר אנשים מודעים על הקיום שלנו. הרי רובנו ממש לא יודעים איך לעצב אתר, לבנות אחד מוצלח, לנהל קמפיינים, לשווק את עצמנו ברשתות החברתיות ולכן אנחנו צריכים מישהו שיעשה את זה בשבילנו, אם אפשר בצורה מוצלחת.
בנוסף לתפקידים שכבר ציינו, תפקידה של חברת קידום המאגדת את שלל השירותים הללו הו
לספק לי כבעל עסק דוחות חודשיים לשיפור המיתוג, הרי אני רוצה לדעת איפה אני עומד בכל זמן נתון בהשוואה לחודש הקודם.
לסייע לי בכל מה שקשור לתפעול קמפיינים ממומנים בפייסבוק או בגוגל, לקדם את האתר ו/או הדף העסקי שלי בצורה אורגנית, לנהל ערוץ ביוטיוב בקיצור… לנהל עבורי את מערך השיווק באינטרנט בדרך שהכי תתאים לי.
ברגע שהאתר שלי מתעדכן על בסיס קבוע והעסק מטופל על ידי מומחים בתחום, אני יכול להיות רגוע, לקדם הזדמנויות עסקיות, להכיר לקוחות חדשים ולהביא למצב שבו הפעילות האינטרנטית מניבה תוצאות.
חברת digitouch עוסקת ביישום תכנית שיווק באינטרנט ואסטרטגיית קידום אתרים זאת במטרה לייצר מקסימום חשיפה, ביצועים ולהגיע לתוצאות הטובות ביותר.