7 טיפים ללכידת לידים נוספים בבניית אתרים לעסקים
27 לMay 2020

7 טיפים ללכידת לידים נוספים בבניית אתרים לעסקים

7 טיפים ללכידת לידים נוספים בבניית אתרים לעסקים

האם אתם מוכנים ל-7 טיפים ללכידת לידים נוספים בבניית אתרים לעסקים ? הגעתם למקום הנכון!
אחת מהפונקציות החיוניות ביותר עבור האתר של העסק שלכם הוא יצירת לידים.
יכול להיות שיש לכם את האתר הטוב ביותר בעולם, אבל אם המבקרים רק קוראים את הבלוג ואינם מעורבים זה לא טוב. מעורבות הלקוח ומבקרים המומרים ללידים זו הפונקציה החשובה ביותר עבור האסטרטגיה המקוונת שלכם והאתר הוא רק חלק מהאסטרטגיה שלכם בקידום אתרים. למרבה המזל, קיימות מספר דרכים בהם ניתן להגדיל את הלידים ולהפוך את מבקרי האתר ללקוחות עתידיים, ותמיד אפשר לבצע קניית לידים מחברות שיווק מקצועיות המספקות..
כאשר אתם מתחילים בבניית האתר שלכם, חשוב להבין כי שיפור הלידים הוא תהליך מורכב ולא קיים פתרון אחד ספציפי. יצירת לידים תלויה בעיצוב האתר, מעורבות הלקוח, בדיקה של מה מושך תשומת לב ומתי לבקש מידע נוסף. ישנם מספר היבטים שונים של הנוכחות המקוונת שלכם הקשורים ליצירת לידים עם קידום אתרים.
להלן 7 טיפים על האופן שבו ניתן לייצר יותר לידים בעזרת בניית אתרים לעסקים:

7 טיפים ללכידת לידים נוספים

  • הפכו את האתר לידידותי למכשירים ניידים
    קודם כל, כדי לייצר לידים אתם צריכים אתר ידידותי למכשירים הניידים. זה אולי נראה כמו דבר בסיסי אך הוא חיוני. טלפונים ניידים הם כעת השיטה הדומיננטית ביותר לגישה לאינטרנט. מנתוני Pew עולה כי בעלות על סמארטפון היא חלק גדול מהשוק. חלק מתהליך יצירת הלידים היא לוודא כי קהל לקוחותיכם יכולים להיכנס לאתרכם מבלי להיות מתוסכלים. אתרים אשר אינם מותאמים לסמארטפונים או טאבלטים מעצבנים לשימוש. אם מבקר אינו יכול לנווט באתר, הוא לא הולך להפוך לליד והוא יעזוב. וודאו כי האתר מגיב למכשירים ניידים ועובד היטב בכל סוגי הטלפונים, כולל האחרונים שבהם כמו האייפון X.

  • שימוש בסרטונים
    ככל שהטכנולוגיה משתפרת כך זרימת הסרטונים הופכת להיות חלק גדול יותר מחוויית האינטרנט. הוסיפו אותה לסמארטפונים בעלי מסכים חדים ונתוני סלולר מהירים והמגמה הזאת רק תמשיך לעלות. סרטונים יעילים מאוד מכיוון שתמונות יכולות להסביר בקלות מה החברה עושה עבור לקוחות פוטנציאלים. בעזרת מאמר, אתם מקווים שהם יקראו אותו והכי חשוב יבינו אותו. באמצעות סרטון, ניתן לענות על שאלות נפוצות ולהבהיר כל דבר שדורש הסבר. סרטונים הם שימושיים אם המוצר שלכם לא מובן בקלות. מבקר מיודע נמצא בסבירות גבוהה להפוך לליד

  • פוטנציאלי.
    טיפים לאינטראקציה עם הלקוח
    תציעו מתנה בחינם
    כדי להשיג מנויים חדשים לדואר האלקטרוני, אתם צריכים לתת להם משהו בעל ערך. מתנה ללא עלות יכולה להיות בעלת צורות רבות והיא לא חייבת להיות פיזית. קופון הנחה על רכישה עתידית או ספר אלקטרוני חינוכי יכולים להיות מאוד מפתים למבקרים, במיוחד אם זה פותר את בעיותיהם. ספרים אלקטרוניים מאפשרים לכם להראות את הידע שלכם בתעשייה, מה שבונה עוד יותר את אמון הצרכן.

  • הוספת צ’אט חי
    כאשר מייצרים לידים, אינטראקציה בשידור חי היא גישה מאוד יעילה. באמצעות צ’אט חי, אתם יכולים לשאול את המבקרים שאלות, להבהיר מידע, לאסוף מידע חשוב של פרופיל המבקר ונתונים ליצירת קשר. צ’אטים בשידור חי הם פשוטים לשימוש ומבקרים לא צריכים לבצע שיחת טלפון שדורשת זמן רב וכמו כן, סביר להניח שהם ישתמשו בצ’אט.

היבטים טכניים וטיפים למחקר שוק

  • מיקום הפורומים באופן אסטרטגי
    דרך מהירה להגביר את יצירת הלידים היא לשים את הפורומים שלכם (הרשמות בדואר האלקטרוני או בקשות מידע) על דפים המייצרים תנועה רבה. תסקרו את האנליטיקס שלכם וחפשו אחר דברים שמקבלים הרבה מבקרים כמו כניסות לבלוג פופולרי. כתוצאה מכך, על ידי כך שתשימו את הפורמים בדפים פופולריים, תוכלו להגדיל את הסיכויים שאנשים יראו וימלא אותם.

  • תיבת הרשמה תוצג בזמן שהמבקר מגולל למטה
    סיבה עיקרית לכך שאנשים לא נרשמים לרשימות דואר אלקטרוני או בקשות למידע נוסף היא שהם מוצאים את ההודעות הקופצות כפולשניות או מטרידות. על ידי כך שתופיע תיבה שתחליק לאט מהפינה של הדף בזמן שהקורא מגולל למטה, זה הרבה פחות מרתיע. היא תופסת את תשומת הלב של הקורא ללא התגובה השלילית שההודעה הקופצת נוטה לייצר.

  • שימוש בתיבת הרשמה בתחתית הבלוג
    מבקר הקורא לעומק את כניסות הבלוג שלכם כבר מעוניין במה שיש לכם להציע. תיבת הרשמה הממוקמת היטב בתחתית הבלוג מאפשרת לאנשים להירשם מבלי לגרום להסחת דעת או תחושה של פולשנות.
    השילוב של הטמעת הטיפים האלה יכול לסייע לאתר שלך לקבל את התשתית שהוא צריך כדי לצמיחת קהל ולכידת לידים בהצלחה. לכן זה חיוני לקחת את הזמן כדי לבצע הערכה מול הרשימה הזאת ולקבוע תוכנית שתקדם את הרכיבים שאתם מפספסים.

  • מאמר אורח באתר המוביל דיגיטאץ’ – נכתב בשיתוף פעולה עם אביחי אהרוני מנהל בלוג מוביל בשם seowow לקידום אתרים ובניית אתרים עם כל החדשות והעדכונים החמים.

אייל רחמים אייל רחמים
קידום אתרים | שיווק באינטרנט - מייסד דיגיטאץ'
מתמחה בשיווק B2B, קידום אתרים, שיווק עסקים באינטרנט, מייסד ומנהל בפועל את דיגיטאצ' חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, בזמן הפנוי שיש מרצה במכללה למנהל.
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה