חמישה דברים שאתם חייבים לעשות כדי להפוך את הפרסום בגוגל ליעיל יותר
20 לSeptember 2017

חמישה דברים שאתם חייבים לעשות כדי להפוך את הפרסום בגוגל ליעיל יותר

חמישה דברים שאתם חייבים לעשות כדי להפוך את הפרסום בגוגל ליעיל יותר

אם אתר האינטרנט שלכם ממותג, איכותי, ידידותי, נגיש ושיווקי – אתם בוודאי כבר יודעים, שכדאי להשקיע בפרסום בגוגל. ניתן לעשות זאת על ידי השקעה במיקומים האורגניים של האתר – אבל לפעמים, זה פשוט לא מספיק. אם יש לכם “עונה חמה” (למשל, אם אתם מוכרים נופשים והתקופה היא לפני החגים), אם יש לכם מלאי של מוצרים או מבצע ייחודי שאתם מעוניינים לפרסם, או אם מכל סיבה אחרת הייתם רוצים להגיע לקהל גדול, כבר היום, הפתרון הוא ללא ספק פרסום בגוגל, כלומר, קידום ממומן.

גוגל אדוורדס (Google Adwords) הוא כלי נהדר להגדיל את התנועה אל האתר, דף הנחיתה, עמוד המידע או כל קישור אחר שלכם – היעילות היא מיידית והתשלום פר לחיצה (מכאן, זה כבר תלוי בכם). איך דואגים לקמפיין פרסום בגוגל שיהיה יעיל? קבלו חמישה טיפים שכדאי לממש עוד היום.

טיפ ראשון – בחרו ביטויי חיפוש (וגם כאלה שלא)

המודעות שלכם בגוגל יוצגו בעמודי תוצאות החיפוש של גוגל, על פי ביטויי המפתח שבחרתם עבור המודעות. כל ביטוי מפתח מציג מחיר שונה לקליק, על פי הפופולאריות והביקוש לאותו ביטוי מפתח (אחרי הכל, בכל עמוד תוצאות חיפוש מופיע מספר בודד של מודעות ממומנות, ברוטציה בין כל המפרסמים). תוכלו לבחור, למשל, בין ביטוי חיפוש ספציפי ומדויק, כמו “ניקוי ספות עור בתל אביב”, או ביטויים כלליים יותר, בהם יש יותר חיפושים והעלות שלהם לקליק בוודאי גבוהה יותר. זוהי בחירה אסטרטגית, ובכל קמפיין מומלץ לשקול מחדש את האסטרטגיה בעניין.

אל תשכחו לציין גם רשימה של ביטויי מפתח שליליים – אלה שבהם המודעה שלכם לא תופיע. זה יעזור להימנע מ”בזבוז” קליקים על ביטויי חיפוש שלא מביאים פניות.

* טיפ – עקבו אחר ביצועי ביטויי המפתח שלכם אחת לכמה ימים בתחילת הקמפיין, ואחת לשבוע בקמפיינים וותיקים. תגלו, שתמיד ישנם שינויים שאפשר לעשות על מנת למטב את הקמפיין שלכם ולהפוך אותו יעיל יותר.

טיפ שני – דאגו למודעה מעוררת חשק

מספר המילים שלכם מוגבל בכתיבת המודעה בגוגל, ואתם מתחרים בעמוד מלא תוכן עם כל החברות הנוספות שעוסקות בתחום שלכם ומנהלות תקציבים של פרסום בגוגל. על כן – השקיעו בקופי עבור המודעה שלכם. זה הזמן לסיעור מוחות, למחשבה מרוכזת ולהפעלת הראשים היצירתיים ביותר בארגון – מה תהיה המודעה שתסקרן, שתמשוך, שתביא קליקים – אבל רק מלקוחות פוטנציאליים ולא מקהל שיבזבז לכם קליקים במסע?…

* טיפ – הרלוונטיות של ביטויי החיפוש שבחרתם באה לידי ביטוי בתכני המודעה והקופי שלה, כמו גם בתכני דף הנחיתה שהקישור אליו מופיע במודעה. על כן, אופטימיזציה של דף הנחיתה שלכם, והופעת ביטויי המפתח העיקריים במודעה, כמו גם יצירה של מספר מודעות ספציפיות עבור ביטויי מפתח שונים – היא מפתח ליצירה של קמפיין פרסום בגוגל שיהיה יעיל, והתמחור לקליק יהיה זול יותר.

טיפ שלישי – שלחו את המתעניינים לדף שיהיה באמת, באמת טוב

אם הרגשתם שאתם מוגבלים מאוד במודעה עצמה המופיעה בדף החיפוש בגוגל, דף הנחיתה שלכם עשוי להיות בדיוק המקום בו אתם יכולים לתת דרור לכתיבה השיווקית שלכם, ולהכביר במילים בנוגע לטיב המוצר או השירות שלכם, יתרונותיו, ולמה ללקוחות שלכם כדאי לעבוד דווקא איתכם. דאגו לדף נחיתה איכותי – הכולל מידע קל להבנה, תמונות או סרטוני וידאו, ודרכי התקשרות נוחים, בולטים, ומגוונים בדף הנחיתה שלכם. אנחנו ממליצים גם לספק קישור לאתר המלא אם אתם מספקים רק דף נחיתה – אולם יש כאלה המעדיפים לשמור את דפי הנחיתה שלהם ענייניים מאוד, ולא מספקים קישור לאתר המלא של החברה.

* טיפ – דף הנחיתה חייב להיות דף מצויין, הן מבחינת הנראות, המיתוג והעיצוב שלו, והן מבחינת התכנים. השקיעו בפיתוח דף נחיתה איכותי לקמפיין שלכם, תוכלו לפתח שבלונה איכותית של דף נחיתה ולהתאים את הטקסטים לדפי נחיתה שונים עבור התאמה מושלמת למטרות הקמפיין.

טיפ רביעי – שימו לב לציוני האיכות של הקמפיין ולמיקום הממוצע של המודעות

הקמתם את המסע? הוא באוויר? מצויין! עכשיו הזמן ללמוד כיצד הוא עובד, אילו קליקים מזרימים אליכם לקוחות, מהי העלות שלהם, ואילו קליקים הם קליקים “מבוזבזים”, כאלה שלא מביאים לקוחות, כאלה שצריך או למטב, או להיפטר מהן. חשוב שתדעו – בפרסום בגוגל, כ – 70% מהקליקים הם על מודעות הפרסום בחלק העליון של דף תוצאות החיפוש – המודעות המופיעות בתחתית העמוד זוכות לכמות פחותה משמעותית של קליקים. אז – שפרו את מופעי ביטויי המפתח במודעה ובדף הנחיתה, שחקו עם ביטויי המפתח, ותחזקו את הקמפיין שלכם לתוצאות מיטביות

טיפ אחרון – אם אתם לא בטוחים שאתם עושים את זה מספיק טוב, פנו לאנשי מקצוע

צוות מקצועי שעוסק בפרסום בגוגל יגיש לכם שירות ששווה כסף, הרבה כסף. מיטוב המודעות שלכם, הקמה ותחזוקה מקצועיים של המודעות, מעקב אחרי ביצועים ושינויים על פי הנתונים העולים מן המעקב – כל אלה עשויים להכפיל, לשלש, ואף יותר מכך – את כמות הפונים אליכם בעקבות הפרסום בגוגל.

פליקס מילשטיין פליקס מילשטיין
מוסמך גוגל אדוורדס, בעל ידע וניסיון בטכניקות ואסטרטגיות קידום שונות. נשוי ואב ל2 בנים מדהימים.
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה