לימודי שיווק ופירסום – למי הם מתאימים?
02 לSeptember 2016

לימודי שיווק ופירסום – למי הם מתאימים?

לימודי שיווק ופירסום – למי הם מתאימים?

לימודי שיווק ופירסום באינטרנט הם לימודים שמתאימים לכל מי שמעוניין להשתלב בתחום השיווק באינטרנט, להרוויח טוב ולבנות קריירה משגשגת בתחום. לימודים אלו מתאימים גם לכל מי שמעוניין להוביל את העסק הקיים שלו לחשיפה מקסימאלית באינטרנט ובהתאם לרווחיות העסק.

האם זה מה שאתם רוצים?

לימודי שיווק ופרסום מתאימים לכל אדם שרעב להצלחה ומאמין שניתן להגיע אל אותה הצלחה באמצעות שיווק ופרסום באמצעות כלים וטכניקות שונות באינטרנט. לימודים אלו אינם מצריכים ניסיון קודם או תואר ראשון בתחום זה או אחר (למרות שניסיון ותואר יכולים להוות יתרון). לימודים אלו מתאימים לכל אחד שמעוניין לעבוד כשכיר במקצוע מבוקש בשוק העבודה או/ו כעצמאי שמעוניין לקדם, לשווק ולפרסם את העסק שלו, מוצריו ושירותיו ולזכות לחשיפה מרבית.

כדאי לדעת ש..

נתון שנכון לשנים האחרונות הוא במדינת ישראל יש מעל ל- 5 מיליוני משתמשים באינטרנט, כמחצית מהזמן הפנוי של אנשים רבים בישראל מוקדש לגלישה ברחבי הרשת למטרת צריכת תוכן, גלישה, אינטראקציה ברשתות החברתיות וקניית מוצרים ושירותים שונים באמצעות האינטרנט. תחום השיווק והפרסום באינטרנט הוא תחום שמתפתח בישראל ובעולם כולו בצעדי ענק ולכן רבים מעוניינים ללמוד אותו ולהשתלב בו מבחינה מקצועית תעסוקתית. לימודים של התחום במסגרת קורס זהו בהחלט אחד הערוצים הטובים ביותר על מנת להתקדם ולפתח קריירה.

תחום הפרסום והשיווק באינטרנט מהווה את הדרך המשתלמת והיעילה ביותר לספק מענה מיידי וישיר לכל לקוח פוטנציאלי או לקוח קיים שמעוניין במוצר או בשירות מסוים ולכן רבים בוחרים לפרסם את העסק שלהם באמצעות האינטרנט. נכון להיום כל מפרסם יכול לבדוק האם הקמפיין שלו אפקטיבי וזאת באמצעות כלים שונים שמאפשרים את מדידת התוצאות ולקבוע מיהו אותו קהל יעד לו הוא מייעד את פרסום הקמפיין. כל אלו מאפשרים הגעה לקהל יעד ממוקד וחיסכון כספי משמעותי למפרסם. נכון להיום ניתן לפרסם בערוצים שבבעלות הלקוח, כמו למשל אתר האינטרנט שלו, אתר הסלולר של הלקוח, בלוג, דף מדיה חברתית ועוד. אפשרויות נוספות הן פרסום בערוצים שונים בתשלום (מודעות במנועי חיפוש, באנרים, חסויות ועוד) ופרסום במדיה השיתופית, כלומר, פרסום אצל הגולשים שמשתפים במדיה הדיגיטאלית על אותו מוצר או אותו שירות בו מעוניינים.

לימודי פרסום אונליין

היתרונות של פרסום ושיווק דיגיטליים

נכון להיום כל אחד מודע לעובדה שהאינטרנט מאגד יתרונות רבים וכאשר מדובר על פרסום באינטרנט ניתן למנות את היתרונות הבאים:

דינאמיות – הדיגיטל מתעדכן כל הזמן והזמינות והנגישות אל כל הקשור אל התחום הם מיידים.

חיסכון – פרסום באינטרנט משמע חיסכון משמעותי בתקציב הפרסום. כאן התשלום הוא בדרך כלל על פי ביצועים וניתן להתאים את הפעולות לתקציב הקיים של הלקוח.

מיקוד – ניתן למקד את הפרסום לקהלי יעד מסויימים.

גישה לשווקים חדשים – ניתן להגיע אל כל שוק גלובאלי בו מעוניינים ברמת הפילוח הדייקנית ביותר, דוגמה לכך היא פילוח שיווק לקהל יעד של קבוצת אנשים ספציפית המתגוררת בשכונה מסוימת במדינה מסוימת אל מעבר לים.

אפשרויות מדידה וניתוח – ישנם כלים שונים שמאפשרים למפרסם למדוד את התוצאות של מעשיו ובהתאם להגיע להחלטות מושכלות באשר לשינויים הדרושים. כאן מנהלי הפרסום יכולים לשפר ולבצע אופטימיזציה מתמדת בערוצי הפרסום השונים וזאת על מנת לשפר את התוצאות.

חדשנות – עולם הפרסום והשיווק כל הזמן מתחדש וכל אחד יכול למצוא את הדרכים החדשניות והמפתיעות ביותר למשוך קהל אל האתרים של לקוחותיו.

שיווק באינטרנט

לימודי שיווק ופירסום – למי הם מתאימים?

הקורס המקיף של HackerU, המרכז להכשרת והשמה לעבודה בהייטק, בתחום שיווק ופרסום באינטרנט מתאים לכל מי שמעוניין לעבוד במקצוע מבוקש בתחום השיווק והפרסום. קורס זה מתאים לכל מי שמעוניין לעבודה בעבודה מעניינת שמאפשרת קידום מקצועי, בניית קריירה ופרנסה נאה. קורס זה מתאים לכל מי שמעוניין לעבוד בתחום דינאמי שמתחדש כל העת והדרישה בו גדלה מדי שנה שחולפת. תחום זה מאגד תפקידים חדשים שנפתחים מדי תקופה ויש בו דרישה כל העת לכוח אדם מיומן ואיכותי.

מה צריך לכלול קורס שיווק ופרסום באינטרנט?

קורס איכותי צריך לכלול את כל הקשור אל בניית אתרי אינטרנט תדמיתיים על פלטפורמת הוורדפרס, זירת הפרסום באינטרנט, זירת השיווק באינטרנט, רשתות חברתיות, פרסום ממוקד מובייל, תוכניות שותפים, היבטים משפטיים של שיווק ופרסום באינטרנט ונושאים רבים נוספים שיאפשרו לסטודנט להחליט האם בסיום הקורס הוא היה מעוניין לעבוד כמנהל רשת חברתית, מקדם אתרים, מנהל תוכן, מנהל תוכניות אפיליאט (שותפים), מקדם קמפיינים ברשת ומשרות אטרקטיביות נוספות כשכיר או כעצמאי.

הידעתם?

גם בבלוג של דיגיטאץ’ תמצאו המון טיפים ומאמרים מקצועיים בתחום השיווק באינטרנט.

אייל רחמים אייל רחמים
מנכ”ל חברת דיגיטאץ
מתמחה בשיווק B2B, קידום אתרים, שיווק עסקים באינטרנט, מייסד ומנהל בפועל את דיגיטאצ' חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, בזמן הפנוי שיש מרצה במכללה למנהל.
נשוי למיכל (איטלקיה מהממת) ואב ל-2 בנות נועה ואדל 🙂
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה