גוגל תג מנג'ר (Google Tag Manager) – איך הוא עוזר לנו בחיים?
25 לMay 2016

גוגל תג מנג'ר (Google Tag Manager) – איך הוא עוזר לנו בחיים?

גוגל תג מנג'ר (Google Tag Manager) – איך הוא עוזר לנו בחיים?

מהו גוגל תג מנגר?

בשמו המקצועי הוא מכונה Container Tag כלומר תג ראשי המאפשר לנו כמו “חלון” להכניס דרכו תגים רבים נוספים.

תג ראשי של גוגל המנהל את כל התגיות באתר שלכם ומייצר עבורכם נתונים מדויקים של תנועת הגולשים באתר עם סטטיסטיקות ומידע ששופכים אור על חווית המשתמש.

התגים באתר שלנו עוזרים לנו למדוד את תנועת הגולשים הנכנסת לאתר וכמו כן לבצע אופטימיזציה לניהול יותר נכון של ההשקעה שלנו בהיבט של השיווק האינטרנטי.

גוגל תג מנג’ר מאפשר לנו ממש כמו צינור להכניס כל פעם תג חדש מבלי להטמיע את הקוד באתר מחדש אלה רק ע”י חיבור התג הנדרש למנג’ר שכבר מוטמע באתר. כלומר, בין אם אני רוצה לנטר אחר מסע פרסום בפייסבוק או רוצה לשלוט על נתוני הרימרקטינג לטובת אופטימיזציה אינני צריך להטמיע כל אחד באתר אלה מספיק לקשר אותם לתג המנג’ר שלי ובכך הסיפור הסתיים.

אז תכלס – איזה מידע עיקרי

התג מנג'ר מביא לנו?
  • כמות לידים (פניות)

  • כמות רכישות (באתר סחר)

  • נתוני גולשים

  • המרות בפייסבוק

  • המרות בגוגל

היתרונות :

הטמעת התג מבוצעת באופן חד פעמי ומשם אין צורך להתקשקש יותר מדי עם המון תגים למדידה.

עוד על יתרונות התג ניתן להתרשם בסרטון התמציתי של גוגל:

קצת פרקטיקה:

יצירת התג מנג’ר דרך הרשמה לכלי של גוגל –

  • יצירת חשבון – הרשמה בגוגל תג מנג’ר .לתת לתג המנג’ר את שם האתר.

  • קבלת הקוד- שימו לב על מנת להטמיע את הקוד במידה ויש קודים אחרים יש להסירם ואז להטמיע את הקוד.

  • בחירת התגים הנוספים אותם תרצו לקשר לתג מנג’ר:

  • הגדרת כללי התג:

שלב זה בדרך כלל מכיל אפשריות רבות ומגוונות החל מהגדרת הופעת קוד רימרקטינג בעמוד תודה של מוצרים מסוג א ועד להגדרות של ערכים כגון כאשר בוצעה רכישה באתר בסכום קטן מ-X קוד רימרקטינג מסוג Z יופעל וכן הלאה.

ניתן להגדיר ברמת אתרים מקשרים לדוגמא האם האתר הוא digitouch.co.il  והוא מקשר אזי יופעל רימרקטינג מסוג Y.

מה שמאפשר לנו ליצור מערכת שמתגרמת את רגש ופעלות הלקוחות באתר שלנו למספרים ותגובות שנועדו למקסם את פותנציאל הלקוחות המגיעים לאתר שלנו .

סיכום

כל בעל אתר היום צריך להשקיע ביכולות ניתוח הנתונים על מנת לפעול לשיפור המרה נשמח להציע עבורכם ניתוח מעמיק ולסייע בכל שאלה הקשורה לשיפור יחסי המרה באתר.

אייל רחמים אייל רחמים
מנכ”ל חברת דיגיטאץ

מתמחה בשיווק B2B, קידום אתרים, שיווק עסקים באינטרנט, מייסד ומנהל בפועל את דיגיטאצ' חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, בזמן הפנוי שיש מרצה במכללה למנהל.
נשוי למיכל (איטלקיה מהממת) ואב ל-2 בנות נועה ואדל 🙂
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה