• eyal@digitouch.co.il
  • 072-3308587

פרסום בגוגל – ניהול מסעות פרסום ב – Google adwords

פרסום בגוגלהתוצאות הראשונות שעולות בחיפוש במנוע החיפוש של גוגל, הן היחידות עם יכולת המרה. כדי להגיע לשם נדרשת השקעה כספית לצד יכולת קריאייטיבית, הבנה דיגיטלית, יצירת מודעות איכותיות ורלוונטיות, פילוח קהלי יעד וידע מעמיק בניתוח ומדידה לביצוע אופטימיזציה לקמפיין פרסום בגוגל.

כמות המפרסמים הרבה, יחד עם כמות המוצרים הפונים לאפיק הדיגיטלי, יצרו תחרות מאתגרת ובריאה שמזמינה אותנו לנצח. אחרי מאות לקוחות מרוצים, צוות הדיגיטל של digitouch פיתח שיטות מיוחדות לבנייה וניהול קמפיינים ב – Google adwords.

במידה ואתה עסק קטן ומעוניין לנהל את מסע הפרסום במו ידיך מומלץ לך להיכנס למדריך: אך להתחיל לפרסם בגוגל

למה פרסום בגוגל Adwords?

  • מיידי. להבדיל מקידום אורגני – תוצאות רואים תוך ימים!
  • ממוקד – מתבסס על ביקוש המוצר, מה שמייצר עבורכם לידים ממוקדים.
  • מאפשר "להרגיש את השוק" ולבחון פוטנציאל לקידום אורגני לטווח ארוך
  • גמישות בתקציב
  • מדיד
  • פוטנציאל להחזר השקעה גבוה

פרסום בגוגל אדוורדס – איך זה עובד?

1. אפיון המוצרים/שירותים

לפני שנתחיל בשיווק המוצר נלמד אודותיו כל פרט שיעזור לנו למכור אותו טוב יותר. חלק מלמידת המוצר כולל ניתוח שוק מעמיק, הכרת מתחרים ובידול המוצר בכל פרמטר אפשרי.

2. פילוח קהל היעד

למי אנחנו רוצים למכור את המוצר? מי עלול להתעניין במוצר ולאיזה קהל הכי ישתלם לנו למכור את המוצר. אחרי שנבין את זה נלמד לבנות פרופיל צרכני מדויק ככל הניתן לקהלים שנבחרו.

מומלץ לשלב זה להשתמש בכלי מתכנן מילות המפתח של גוגל לטובת ביצוע מצורף לכם לינק אך לבנות מחקר מילות מפתח שתאפשר לכם למקסם את התקציב שלכם לפרסום בגוגל.

3. בניית קמפיין

הכלים של Adwords מחייבים היכרות עמוקה עם ממשק הפרסום של גוגל. כדי שלא נפספס אף פונקציונליות שהוא מציע. המומחיות שלנו היא להקים קמפיינים מורכבים במגוון תחומים.

4. ניהול, מדידה ושיפורים

ההחזר על ההשקעה והרווחיות לה אנו מצפים מקמפיינים ב – Google adwords תלויים באופן ישיר ביכולת מדידת הקמפיינים.

עם ניתוח ואופטימיזציה ברי ניסיון, יכולת ההצלחה של הקמפיין יכולה להיות מסחררת.

5. אופטימיזציה

לא משנה מה הביצועים של הפרסום שלכם בגוגל, חשוב להציב יעדים ולזהות מגמות, תמיד להוסיף מודעות , לשפר את מדידת הקמפיין כמה שרק ניתן לדוגמא:

במידה ויש לכם נתונים של עלות לליד ויחס CTR עדיין יש אפשרות לחלק את המדידה לעוד פרמטרים כגון, איזה סוגי לידים מגיעים, מה אחוז הסגירה, מהם הימים שבהם מגיעים הלידים הטובים ביותר, שהכלל הוא כמה שיותר מידע ככה יותר טוב.

 

יש לך שאלה? התקשר 0723310701


או השאר פרטים ונחזור אליך.