כתיבת תוכן ו – Content Marketing
אולי טרם שמעתם על הטריק אבל כל פלטפורמות השיווק מכוונות את עצמן לשיווק באמצעות תוכן. תופעת “עיוורון הבאנרים” מחייבת אותנו להתחכם ולהגיע לצרכן הפוטנציאלי בדרכים יצירתיות.
הרציונל השיווקי בנוי מנתינת ערך אמתי ללקוח וכולל תוכן מקורי, אמין ותקין שמעניק לקורא ערך מוחלט ובעיקר את ההרגשה שהוא גילה אותנו ולא אנחנו אחריו.
אחר כך באה ההמרה.
יתרונות של שיווק באמצעות תוכן
תוכן איכותי יוצר קהילה קשובה סביב המוצר שניתן לפנות אליה בכל שלב
תוצאות השיווק הן מידיות, לטווח הארוך וערכן גדל עם השנים
בניגוד למודעות רגילות, תוכן הוא בר שיתוף ויכולת החשיפה מוכפלת
הגולשים לא מרגישים מאוימים מפרסום ישיר ונהנים מערך אמתי
יחסי ההמרה גבוהים והחזרת ההשקעה מתבצעת במהירות
תוכן עם ערך בונה את המוצר כאוטוריטה בתחום וממתג אותו לטווח הארוך
איך נגרום לכם להצליח עם Content Marketing?
1. בידול המוצר
בשלב הראשון נלמד להכיר אתכם לעומק. אתכם ממש, ואת המוצר אותו אתם מעוניינים לשווק. תהליך הלמידה כולל הרכבת רשימה של יתרונות וחסרונות, ניתוח שוק ואפיון מתחרים מעמיק.
2. פרופיל צרכניים
לאילו קהלי יעד אתם פונים? את מי מהם נוכל להמיר ברווחיות מקסימלית ובאיזו פלטפורמה ניתן לפנות אליהם? אלה בדיוק הדברים שאנו ב- Digitouch נפתור בשבילכם עד להמרה הרצויה.
3. שיווק עם תוכן
אחרי שהבנו מה אנחנו מוכרים ולמי אנחנו משווקים, נבחר בקפידה את מערך התוכן הרצוי. בהתאם לפלטפורמה, נציג לקהלים שאפיינו תוכן בעל ערך מוסף, הרבה תוכן, עד ליצירת האמון שיניב לנו רווח.
4. מעקב המרות
דרך התוכן והקריאה לפעולה, הצרכנים שרצינו להגיע אליהם יבצעו רכישה ואנו במקביל נבצע מעקב מתקדם על איכות ההמרות, מיקומים מהם הן בוצעו ונשפר אותן באופן מתמיד ורווחי.
רוצים ללמוד עוד על שיווק באמצעות תוכן? צרו קשר עוד היום >>