• eyal@digitouch.co.il
  • 072-3308587
תמונת נושא עבור מדריך קידום אתרים לעסקים קטנים

מדריך קידום אתרים לעסקים קטנים

felix@digitouch.co.il

הקפדה על מערכת ניהול יעילה לקידום

חשוב מאוד להקפיד על מערכת כמה שיותר יעילה לקידום. מומלץ להקפיד על וורדפרס ולהימנע ממערכות שגוגל מתקשה לסרוק או שיש ספק גדול לגבי יעילות הקידום שלהן. זהו הבדל משמעותי. כל חברת קידום אתרים תעיד על כך שאתרי וורדפרס הם הטובים והיעילים ביותר לקידום. כמו כן, על מנת שהקידום יהיה יעיל ובכדי שלא יהיה לכם צורך להוציא אלפי שקלים לטובת התאמת האתר לקידום –  עדיף לערב חברת SEO כבר בשלב בניית האתר ולא לאחר שהאתר כבר הוכן.

הקפדה על תוכן איכותי

התקציב לקידום האתר צריך להתפזר בצורה כמה שיותר מועילה. תוכן איכותי הוא אחד הגורמים החשובים ביותר להצלחת האתר. לכן יש לתת לו עדיפות בעת בניית התקציב. במקרה הזה יש להעדיף את האיכות על הכמות. עדיף 5 מאמרים איכותיים וארוכים מאשר 10 מאמרים קצרים ושטחיים. את התוכן אפשר לרכוש מכותבי תוכן המבינים לעומק בנושא האתר שלכם. כמו כן בעלי אתרים רבים, כותבים את התוכן בעצמם במקום שחברת הקידום תספק להם אותו. כך הם חוסכים כסף או שהם כותבים את התוכן בנוסף למה שהם מקבלים מחברת הקידום.

קידום מילות מפתח בזנב ארוך

התמקדות אך ורק בקידום מילות המפתח בעלות נפח החיפוש הגבוה ביותר יכולה להיות טעות גדולה. כאשר מדובר בקידום אתרים לעסקים קטנים בתקציב נמוך, זאת כמעט משימת התאבדות כלכלית. יש לשלב על הדרך גם מילות מפתח בזנב ארוך. כלומר מילים פחות תחרותיות, אך כאלה שיצרו תנועה לאתר בפרק זמן הרבה יותר קצר. קידום מילים אלה יכול להגדיל את הכנסות העסק שלכם ויחד עם זאת את התקציב לקידום האורגני. יש להימנע מחבילות קידום הכוללות 5-10 מילות מפתח מרכזיות ללא זנב ארוך. הקידום צריך להתמקד בהבאת כמה שיותר תנועה לאתר ולא בקידום עיוור של כמה מילות מפתח בודדות.

נצלו את ערוצי השיווק האחרים שלכם לטובת קידום אתרים אורגני

חלק חשוב מקידום האתר הוא תהליך בניית הקישורים. יש להקפיד שמקדם האתרים שלכם בונה לכם קישורים איכותיים ולא כמותיים כי במקרה של תקציב נמוך, עדיף שכל קישור יהיה כמה שיותר אפקטיבי. כמו כן, אם אתם עובדים עם שירות יחסי ציבור, ונותן השירות מפרסם לכם מאמרים במקומונים, אתרי נישה ואתרי חדשות, קשרו בינו ולבין חברת קידום האתרים על מנת שיבנו קישורים בצורה נכונה דרך שירות יחסי הציבור. קישורים אלה יכולים להיות מאוד משמעותיים.

קידום מקומי

קידום מקומי נחשב לפחות תחרותי ומורכב מאשר קידום שמכוון לכל הארץ. למשל  הרבה   יותר קל ומהיר לקדם את הביטוי אינסטלטור בחדרה מאשר את הביטוי אינסטלטור. קידום מקומי יתאים בעיקר לבעלי מקצוע ולחנויות פיזיות. יחד עם זאת, חשוב להבין שגם במקרה זה ישנם ביטויים תחרותיים יותר ופחות ולכן יש לבנות אסטרטגיה נכונה לקידום.

חקר מתחרים מעמיק

כאשר מדובר בקידום אתרים לעסקים קטנים, ואין ברירה אלא לעבוד בתקציב נמוך, כל פרט קטן הופך למשמעותי. לכן צריך לעשות חקר מתחרים מעמיק ולברר כיצד אפשר למצוא גורמים שיהוו יתרון על פני המתחרים שלכם. כמו שחשוב להקפיד על מערכת ניהול כמה שיותר טובה לקידום כך גם צריך להקפיד על יצירת חוות משתמש כמה שיותר טובה. אפשר לגלות  זאת ע"י חקר המתחרים וכך לגלות איפה הם טעו ועל מה הם לא מקפידים. שילוב תמונות איכותיות להמחשה, העלאת סרטוני הדרכה ובניית מערך קישורים איכותי הם דברים שהרבה בעלי אתרים נוטים לזלזל בהם. היו אתם אלה שמקפידים עליהם. כמו כן, אל תתפשרו על התאמה מלאה למובייל.

תיקונים טכניים

חשוב מאוד לבצע את כל התיקונים הטכניים הדרושים באתר על מנת להשיג כמה שיותר יתרונות על פני המתחרים. לכן חשוב לקבל דו"ח אופטימיזציה על האתר שלכם לפני תהליך הקידום. יש לבצע תיקונים בקוד האתר במקרה הצורך, לשפר את המהירות שלו, לבנות מפת אתר יעילה ואיכותית ועוד.

כדאי לדעת: בתחום קידום האתרים אפשר לקבל הצעות נמוכות במיוחד, למשל כמה מאות שקלים בחודש לקידום האתר או הצעות של תשלום בעבור קידום האתר רק כאשר הוא יגיע למקומות 1-5. בהרבה מאוד מקרים מדובר בעבודה דלה מאוד שתבזבז את זמנכם. במקרים אחרים מדובר בנותני שירות שלא עושים כלום או עושים מעט מאוד. גם כאשר מדובר בקידום אתרים לעסקים קטנים בתקציב נמוך, יש להקפיד שלא מדובר בתקציב נמוך מידי כי כך הזול הופך ליקר.

4,408 צפיות בסך הכל, 189 צפיות מהיום


מילשטיין פליקס

מוסמך גוגל אדוורדס, בעל ידע וניסיון בטכניקות ואסטרטגיות קידום שונות, מנהל את מחלקת קידום האתרים בדיגיטאץ', נשוי ואב ל2 בנים מדהימים.

יש לך שאלה? התקשר 0723310701


או השאר פרטים ונחזור אליך.