• eyal@digitouch.co.il
  • 072-3308587
תמונת נושא עבור קידום אתרים בתקציב נמוך – האם זה אפשרי?

קידום אתרים בתקציב נמוך – האם זה אפשרי?

felix@digitouch.co.il

אפשר בהחלט להגיע לתוצאות יפות עם קידום אתרים בתקציב נמוך. הכל תלוי בתכנית העבודה ובבחירה נכונה של שירות SEO. אם אתם עצמאיים בתחילת הדרך או שאתם מנהלים עסק קטן עם תקציבי שיווק זעירים, המדריך הבא יעזור לכם להבין איך לעשות זאת נכון.

בעלי חברות ועסקים גדולים יכולים להשקיע סכומים גדולים מאוד בקידום אתרים אורגני. כשמדובר בהשקעה לטווח ארוך –  יש להם טווח נשימה הרבה יותר ארוך מאשר לבעלי עסקים קטנים. יחד עם זאת, לא כדאי להתייאש. קידום אתרים בתקציב נמוך בהחלט יכול להוביל לתוצאות טובות שיגרמו לעסק שלכם לצמוח. להלן כמה דברים שחשוב מאוד לדעת על הנושא.

קודם כל יש למצוא שירות קידום אתרים אפקטיבי בתקציב נמוך

בישראל פועלים אין ספור פרילנסרים וחברות קידום אתרים. עליכם לוודא שאף על פי שמדובר בתקציב נמוך, שאתם לא נותנים את העבודה שלכם לספק שירות שייקח תשלום חודשי קבוע אבל כמעט ולא יעשה דבר. כדי למנוע מצב זה: יש לדרוש ממנו תכנית עבודה מסודרת לאתר שלכם. למשל יש לוודא שהוא עושה אופטימיזציה וחקר מילות מפתח. זכותו, כמובן, לדרוש בעבור כך תשלום נפרד. אבל ללא פעולות אלו, ממש לא כדאי להתחיל לקדם את האתר. לאחר שהבנתם בדיוק מה תקבלו בעבור התשלום החודשי. אפשר לצאת לדרך.

במה קידום אתרים בתקציב נמוך אמור להתמקד?

קידום מילות מפתח בזנב ארוך – כאשר מדובר בתקציב נמוך משמעותית משאר המתחרים, מאוד קשה יהיה למקדם שלכם לעקוף את המתחרים שלו במילים המרכזיות. גם בלי קשר לגודל התקציב – תמיד כדאי למקד חלק מתכנית הקידום על מילות מפתח בזנב ארוך. למה הכוונה? במקום לקדם את המילה "צימרים", יש לקדם את המילה "צימרים בגליל העליון" או "צימרים עם בריכה". אלה מילים פחות תחרותיות מאשר המילה המרכזית של התחום. לכן תהליך חקר מילות המפתח בחודש הראשון לקידום הוא כל כך חשוב.  בשלב זה על המקדם לפלח את המילים הנמצאות בשימוש לפי טווחי החיפושים ולבחור במילים שהן פחות תחרותיות, אך כאלה שיגרמו להגעת תנועה לאתר או להמרות. דוגמה נוספת. קידום המילים "התקנת מצלמות אבטחה" במקום "מצלמות אבטחה".

קידום מקומי – במידה רבה אפשר לומר שמדובר בנגזרת של קידום מילים בזנב ארוך. כמובן שזה לא מתאים לכל סוגי העסקים, אבל בהחלט יכול להתאים למי שיש ברשותו לא רק חנות אינטרנטית אלא גם עסק פיזי.  כמו כן, אם אתם מעדיפים לתת שירות מסוים בעיקר בעיר מסוימת, במקרה כזה, קידום אתרים בתקציב נמוך יכול להתמקד על מילים הקשורות לעיר. למשל אם מדובר בעסק של אינסטלציה, אפשר לקדם את האתר על מילים כמו אינסטלטור 24 שעות בנהריה, אינסטלטור בשבת בנהריה ועוד.

אל תתנו למקדם האתרים שלכם לעבוד ללא אור ירוק מכם

לפני שהמקדם שלכם מתחיל לעבוד, עליו לשאול אתכם כמה שאלות על התחום  במטרה להבין את קהל היעד. יחד עם זאת, חשוב מאוד שהוא יאמר לכם גם מהם המילים שהוא בחר למקד עליהן את הקידום. עשו זאת לא רק על מנת לתת פידבק ותיקונים, אלא גם לוודא שהוא לא מקדם לכם מילים חסרות משמעות שאולי יגיעו לאחר חודש לדף הראשון, אבל לא יועילו לכם בשום אופן. למשל המילה אינסטלטור מספר 1 בנהריה – זאת דוגמא רעה לקידום מילת מפתח בזנב ארוך.

מחקר מילות מפתח

אל תהססו לסייע למקדם שלכם בכתיבת תוכן

אחד החלקים הכי משמעותיים בתהליך קידום האתר הוא התוכן. אם המקדם התחייב לכם לאספקת X מאמרים בעבור התקציב שהוא קיבל, כדאי לדעת שעוד תוכן לא יזיק לעולם אלא רק יסייע. אתם הם אלו שיכולים לספק את התוכן האיכותי ביותר בתחום שלכם כי אתם מבינים בנושא בצורה הטובה ביותר. קחו לכם כמה שעות במהלך השבוע, והשקיעו בכתיבת מאמרים איכותיים ומותאמים לקידום האתר. זה יכול לחולל שינוי משמעותי. כך לא יהיה לכם צורך להגדיל את תקציב הקידום. כלומר לרכוש את התוכן מגורם שלישי.

חשוב מאוד להימנע מקידום אתרים שחור

תוודאו שהמקדם שלכם אינו משתמש בשיטות שחורות לקידום האתר. שיטות אלה נפוצות בעיקר כאשר מדובר בקידום אתרים בתקציב נמוך. יש להימנע מהדברים הבאים:

  • ספאם – שימוש בתוכן גרוע שמכיל צפיפות גבוהה מאוד של מילות מפתח.
  • קישורים לא רלוונטיים בניית קישורים מאתרים שאינם קשורים בשום אופן לנושא האתר שלכם.
  • ריבוי קישורים – רכישת מאות קישורים ממקורות בחו"ל.

 באילו דרכים נוספות ניתן להשיג תוצאות טובות עם תקציב נמוך?

השכרת אתר – חברות קידום אתרים רבות מבינות שלבעלי עסקים קטנים לא קל לעמוד בתקציבי הקידום כאשר מדובר באתרים חדשים, והם בונים בעצמם אתרים במטרה להשכיר אותם לבעלי עסקים. לכן כדאי לבדוק את האופציה של השכרת האתר ולברר כמה זה יעלה לכם בחודש והאם התהליך כולל או לא כולל קידום אתרים אורגני.

קידום אתרים ממומן – הדרך היחידה להגיע לדף הראשון בגוגל מהיום למחר. במקרים רבים, אנשים מתחילים עם תקציב נמוך וכאשר ההכנסות גדלות הם מגדילים את התקציב.

עשו זאת בעצמכםקורס קידום אתרים או הדרכות פרטיות יכולות לסייע לכם להבין את התחום וכך לקדם את האתר בעצמכם. יחד עם זאת בעלי עסקים רבים, מבינים שהם לא יכולים לעשות זאת מהסיבה הפשוטה שהם עמוסים בעבודה, ועבודת קידום האתר דורש לא מעט זמן והשקעה במטרה להגיע לתוצאות טובות. כמו כן, לבעלי עסקים שיש ברשותם רק אתר אחד, אין את התשתיות הנחוצות לטובת קידום האתר ולכן מדוב במשימה לא קלה כלל.

10,065 צפיות בסך הכל, 41 צפיות מהיום


מילשטיין פליקס

מוסמך גוגל אדוורדס, בעל ידע וניסיון בטכניקות ואסטרטגיות קידום שונות, מנהל את מחלקת קידום האתרים בדיגיטאץ', נשוי ואב ל2 בנים מדהימים.

יש לך שאלה? התקשר 0723310701


או השאר פרטים ונחזור אליך.