דף הבית בלוג קידום אתרים לעורכי דין
קידום אתרים לעורכי דין

פליקס מילשטיין

קידום אתרים לעורכי דין

בעידן בו כולם נעזרים באינטרנט כדי לחפש מידע ובעלי מקצוע, גם עורכי דין חייבים אתר איכותי שמקודם באמצעים הנכונים. מהו קידום אתרים לעורכי דין, מדוע אתה חייב את זה ואיך עושים את זה נכון – כל הידע לפניכם.

אסטרטגיית תוכן כמנוע לקידום אתר ניתן להציץ ולראות אצל האתר של עו"ד אסף דוק המתמקד בשירותי עורך דין פלילי על כל מובניו, כשמגיע לפרגן אנחנו כאן 🙂

ככה מחפשים היום עורך דין

שירי פוטרה לאחרונה מעבודתה ולדעתה נעשה לה עוול, לכן היא החליטה לפנות לעורך דין ולהגיש תביעה. שירי לא מכירה עורך דין העוסק בתחום ולכן עשתה מה שכל אזרח אחר במאה ה-21 היה עושה וכתבה בגוגל "עורך דין דיני עבודה מומלץ". בראש תוצאות החיפוש מצאה שירי אתר של עורך דין שהצליח להרשים אותה לטובה, החליטה להרים טלפון ולבסוף שכרה את שירותיו.

מה דעתך על האתר שלנו?

שירי הגיעה אל עורך הדין הנ"ל בעזרת מנוע החיפוש של גוגל, וניתן להניח שהוא עשה שימוש בקידום אתרים מקצועי אם הוא הגיע לתוצאות טובות כל כך במנוע החיפוש, גם אם שירי התעלמה מהמודעות הממומנות. קידום אתרים  בכלל, וקידום אתרים לעורכי דין בפרט מצריך אמנם ידע מקצועי, אך בעזרת אנשי המקצוע הנכונים אפשר בהחלט להגדיל את כמות החשיפה שהעסק מקבל על ידי הגעה למקומות הראשונים במנועי החיפוש.

מה זה בעצם קידום אתרים לעורכי דין?

כל הפעולות שמבוצעות על מנת להעלות את דירוגו של אתר בתוצאות מנוע החיפוש נקראות קידום אתרים או SEO. מנוע החיפוש בו נעזר כמעט כל אדם בישראל ובעולם הוא גוגל, כמובן, ואחת מעשרת התוצאות הראשונות של חיפוש תזכה בקליק הנכסף, וככל שהאתר מופיע בתוצאה גבוהה יותר כך גדל הסיכוי שהגולשים יקליקו דווקא עליו. סיכוייו של אתר שלא נכנס לדף התוצאות הראשון להימצא נמוכים מאוד.

באינטרנט קיימים אתרים רבים של עורכי דין, וכדי להגדיל את הסיכוי שלך להופיע במיקום גבוה בתוצאות החיפוש עליך להשתמש בקידום אורגני. כמובן שתוכל לנסות לעשות זאת בעצמך, אולם דירוג האתרים של גוגל מתבסס על פרמטרים רבים, וקידום האתר בצורה אורגנית נכונה לוקח זמן רב. כמו בכל דבר, גם בקידום אתרים כדאי להיעזר במקצוענים.

איך מקדמים אתרים?

קידום אתרים לעורכי דין בגוגל הוא תהליך הכולל מחקר מילות מפתח, אופטימיזציה ובנייה נכונה של האתר וכתיבת תכנים איכותיים שיגרמו לגולשים להישאר באתר. גוגל מעוניינת לספק לגולשים תוכן איכותי, לכן במנוע החיפוש שלה היא מתעדפת תכנים מעניינים הרלוונטיים לקהל היעד. קשה לקבוע כיצד בדיוק גוגל מחליטה מהו תוכן איכותי, אולם אחד הפרמטרים הוא פרק הזמן הממוצע בו גולש נשאר בעמוד או ממשיך ממנו לעמודים אחרים באתר.

למה אני לא מופיע במנוע החיפוש?

גם אם בניתם אתר אינטרנט, אף אחד לא מבטיח לכם שהוא יופיע במנוע החיפוש, לא בעמוד הראשון של התוצאות ולא בכלל. גוגל סורקת אתרים על פי הכללים שלה, וגורמים מקצועיים שמנוסים בתחום של קידום אתרים אורגני יידעו לבנות את האתר בצורה נכונה כך שהוא יופיע בתוצאות.

מילות מפתח וקישורים

אחת הדרכים לקדם את האתר הוא להשתיל בתוכו ביטויי מפתח שגולשים מחפשים. ביטויי מפתח אלה הם מילים מרכזיות שמגדירות את נושא הדף והם  צריכים להופיע בכותרת, בתיאור הנלווה ומספר פעמים בתוכן הדף עצמו. דף שמקודם על ידי ביטוי מפתח מופיע בתוצאות גם כאשר החיפוש כולל הטיה של הביטוי.

בנוסף למילות המפתח יש לשים דגש על הקישורים הפנימיים והחיצוניים באתר. קישורים מגוונים לאתרים שונים, וכן קישורים בין דפי האתר עצמו מעלים את הדירוג שלו. מצד שני, קידום אגרסיבי שכולל קישורים הדומים זה לזה בכמות גבוהה עלול לפגוע בדירוג.

ובתכל'ס…

התחרות בין אתרי האינטרנט גדולה, בטח בתחום צפוף כמו עריכת דין והרגלי החיפוש של הגולשים משתנים על פי טרנדים, כשגוגל משנה את כללי המשחק אחת לזמן מה. אם אתם רוצים אתר איכותי שיופיע במיקום גבוה במנוע החיפוש חשוב שתיעזרו במקדם אתרים מקצועי שיבצע עבורכם קידום אורגני או קידום מומן בצורה הטובה ביותר.

אודות הכותב

פליקס מילשטיין

מנהל מחלקת seo

מוסמך גוגל אדוורדס, בעל ידע וניסיון בטכניקות ואסטרטגיות קידום שונות, מנהל את מחלקת קידום האתרים בדיגיטאץ', נשוי ואב ל2 בנים מדהימים.