כלים חיצוניים לבחירת ביטויים לקידום ממומן
08 לFebruary 2021

כלים חיצוניים לבחירת ביטויים לקידום ממומן

כלים חיצוניים לבחירת ביטויים לקידום ממומן

חלטתם לקדם את העסק שלכם, בניתם דף נחיתה עם קופי מבריק ותמונות באיכות גבוהה, אבל התנועה מהקמפיינים לא ממירה? אין לידים? אתם לא מבינים מה עשיתם לא בסדר?

יש שתי אפשרויות. או שביצעתם מחקר ביטויים לקידום אורגני למרות שאתם מייעדים את המילים האלו לקידום ממומן, או שפשוט לא עשיתם את המחקר כמו שצריך. שתי האפשרויות האלו מובילות לכך שאתם לא מקבלים תנועה איכותית מהקמפיינים שלכם בגוגל.

אתם בוודאי שואלים את עצמכם מה ההבדל בין מחקר ביטויים עבור קידום ממומן לבין מחקר עבור קידום אורגני, והרבה פעמים כאן מסתתרת התשובה לשאלות המתסכלות שהפגנתם קודם. ההבדל הוא שמחקר ביטויים עבור קידום ממומן בגוגל מתמקד בביטויים שיש להם סיכוי גדול להמרה, זאת בשונה מקידום אורגני, בו תרצו להתמקד במילים ששווה לכם להשקיע בהן לטווח ארוך ולקדם אותן בתוצאות החיפוש (מכל מיני סיבות כמו השוואה למתחרים, נפח חיפושים וכו’).

בעיה נוספת שלפעמים מתרחשת, היא שהביטויים שאתם רצים עליהם בכלל לא רלוונטיים לקהל היעד שלכם, או שאתם רצים על ביטויים יקרים מדי. אתם חייבים לזכור – מחקר העונה על השאלה “מה קהל היעד שלי מחפש?”. זאת בדיוק הסיבה שאתם חייבים לעשות מחקר ביטויים נכון ומותאם, כדי שתדעו למי אתם צריכים לפרסם בגוגל, ויותר חשוב – איך לעשות את זה נכון!

אז קודם כל, אנחנו רוצים להכיר לכם את הכלי של גוגל למחקר ביטויי קידום שנקרא Keyword Planner. הוא טוב בעיקר בשביל לדעת כמה עולה קליק, אבל לא כדי לתת לכם ביטויים נוספים שיכולים לשמש אתכם. פה נכנסים לתמונה כלים נוספים שיכולים לעזור לכם לעשות מחקר מילים איכותי ולהצליח במסע הקידום שלכם. לכן, ריכזנו לכם מספר כלים חיצוניים בעזרתם ניתן לעשות מחקר מילות מפתח יעיל, שיעזור לכם לקבל יותר לידים ויותר המרות וסוף סוף יענה על הצורך של הקהל הרלוונטי שלכם.
אז בואו נתחיל!

כלים חיצוניים לבחירת ביטויים לקידום ממומן

Ubersuggest – הזול והאינטואיטיבי

הכלי הראשון שנרצה להכיר לכם הוא Ubersuggest. הוא מאפשר לכם לקבל מילות מפתח נוספות, נפח חיפושים ומידע על המתחרים שלכם. מעבר לכך, הוא מציע לכם ביטויי חיפוש נפוצים וביטויי זנב ארוך שקשורים לתחום שלכם. הכלי זול ביחס לשוק, ואתם יכולים להשתמש בו בצורה חופשית בעלות של 12$ לחודש. אם אתם לא מעוניינים לשלם, התוצאות שתקבלו יהיו חלקיות ולעיתים לא מספקות.

Ubersuggest

KWfinder – איך למצוא את מילות

הזנב הארוך

כלי נוסף הוא KWFinder. זהו כלי שמאפשר לכם לקבל מילות מפתח בעלות זנב ארוך (ביטויים ארוכים וממוקדים יותר הקשורים לנושא) וכן מידע על המתחרים שלכם. במהלך תקופת הניסיון של עשרה ימים בחינם, תוכלו לקבל 5 חיפושים בכל יום (שיובילו ל-25 מילות מפתח קשורות ו-10 מתחרות בכל חיפוש). אם תחליטו שאתם מעוניינים לרכוש את השירות, החבילה הבסיסית תעלה לכם 29.90$ לחודש.

KWfinder

Keyword Tool – הוא סבבה והכל

אבל….

עוד כלי שעושה עבודה טובה, הוא Keyword Tool, כלי שמאפשר לקבל מילות מפתח נוספות ומידע על מתחרים, כולל מחירים לקליק. אתם יכולים לבצע מחקר מילות מפתח לגוגל, אינסטגרם, אמאזון, יוטיוב ופלטפורמות נוספות. הוא חינמי, אבל בעת החיפוש הוא לא מראה לכם את כל הנתונים עבור המילים שהוא מוצא לכם, וזה קצת מעצבן. אם תרצו לרכוש חבילה בסיסית, היא תעלה לכם 69$ לחודש.

Keyword Tool

KeywordShitter – "חינם אין כסף"

עוד כלי שנרצה לדבר עליו, הוא KeywordShitter (השם לא תואם את התוצאה, אל תדאגו). הכלי מאפשר לכם להכניס מילה מסוימת שאתם חושבים שקשורה לתוכן שאתם מעוניינים לקדם, והכלי ירחיב לכם את מילות החיפוש האפשריות הקשורות לאותה המילה. לדוגמה – אם נכניס את המילה “מסיכות”, הכלי יוסיף מילים נוספות כמו “מסיכות בד” שאולי לא חשבתם עליהן. כלומר, הכלי מאפשר לכם לגלות מילות זנב ארוך שיכולות למקד אתכם יותר. השימוש בכלי הזה הוא חינמי לחלוטין.

KeywordShitter

Semrush – כמה רמות מעל כל

היתר

כלי נוסף הוא Semrush. לדעתנו, אפשר להכתיר אותו ככלי הטוב ביותר שקיים היום בשוק מאחר והוא כולל בתוכו אפשרויות רבות (גם עבור קמפיינים ממומנים וגם עבור SEO) וגם כי יש לו מידע רב על השוק הישראלי.

המסך הראשון שתיתקלו בו ב-Semrush הוא תמונת מצב כוללת של דומיין מסוים שהחלטתם לסרוק, תוך שהוא מציג מילות מפתח ממומנות ואורגניות שמובילות לאותו דומיין, כמות הקישורים החיצוניים שיש לאותו הדומיין ואיפה הם נמצאים, רשימת המתחרים של הדומיין ואיך הוא ממוקם ביחס אליהם. במסכים אחרים, תוכלו לראות את השינויים במיקומים של מילות מפתח מסוימות בדומיין הספציפי וגם אצל המתחרים שלו, להכיר את המילים שהמתחרים עושים בהן שימוש וגם צפייה בקופי של המודעות הממומנות שלהם. דבר נוסף שאתם מקבלים בכלי הזה, הוא צפייה באחוזי התנועה שמגיעים בעקבות הביטויים השונים לאתר, עלות לקליק וכמות מילות המפתח באותו הקמפיין.

בנוסף, יש לכם אפשרות לחבר למערכת את הנתונים של מערכות הפרסום של גוגל/פייסבוק/טוויטר ולנטר אחר פעילות הסושיאל של האתר שאתם מקדמים.

כמו שאתם מבינים, זו מערכת מתוחכמת בעלת פיצ’רים רבים שיכולים לעזור לכם, גם בקמפיינים ממומנים וגם בפעילות האורגנית. החיסרון היחיד שלו הוא שהוא יקר מאוד ביחס לכלים אחרים, והוא עולה 119.95$ לחודש. יש שיגידו שאתם מקבלים תמורה מלאה למחיר, אבל אנחנו נישאר נייטרלים וניתן לכם לשפוט בנושא.

Semrush
סיכום

סקרנו מספר כלים בהם אתם יכולים להשתמש כאשר אתם עושים מחקר מילים. אנחנו ממליצים להתנסות בכמה מהם כדי להבין מה הכלי המתאים ביותר לצרכים שלכם, וכמובן מה הכי נוח עבורכם. בסופו של דבר, עדיף להישאר עם 2-3 כלים ולא מעבר. הכלים שהצגנו מגוונים ובהחלט עושים את העבודה, לכן אם תעבדו איתם נכון – אין ספק שתראו תוצאות.

אור פיאלקוב מייסד ומנכ”ל פיאלקוב דיגיטל. הבעלים של EasyCloud – אחסון אתרי וורדפרס, חברה שמביאה את עולם אחסון אתרים בענן לכל אחד, דרך חברות אחסון הענן הגדולות בעולם עם ממשק נוח של Cloudways, אבטחת אתרים מקסימלית ומחיר מעולה

אור פיאלקוב אור פיאלקוב
אור פיאלקוב, בן 37, מייסד ומנכ”ל פיאלקוב דיגיטל. מומחה בשיווק דיגיטלי, מעביר סדנאות והרצאות בנושא שיווק בעזרת כלים מתקדמים לחברות וליחידים.
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה