• eyal@digitouch.co.il
  • 072-3308587

מהו גוגל אנליטיקס?

גוגל אנליטיקס היא למעשה כלי ניתוחי סטטיסטיקה מתקדמת אודות התנועה באתר האינטרנט.

הקדמה: גוגל אנליטיקס

גוגל אנליטיקס מאפשר לכם לאמוד את ההמרות באתר, בין אם זה לידים או מכירות, לנטר את מקורות התנועה המרכזיים באתר, ולהבין מה האפקטיביות – ROI – של כל אפיק שיווק באינטרנט.

לא משנה למעשה במה האתר שלכם עוסק, בין אם זה בלוג המוכר תוכן, או עורך דין המוכר שירותים מקצועיים, או חנות ריהיטים וכן הלאה, לכולם חשובה המדידה של הפעילות באינטרנט וכמובן יכולת ביצוע שיפור המרות באתר.

מלבד מדידת המרות, ניתן למדוד נתונים נוספים למשל, כיצד מגיעים אליכם לאתר, אלו עמודים מעניינים יותר את הגולשים, מתי הם יבצעו המרה.

נתון חשוב: המבנה הבסיסי של גוגל אנליטיקס ללא התאמות איננו מכיל את הנתונים הייעודיים לאתר שלכם, ולכן יצרנו את העמוד הזה, בשביל לסייע לבעלי אתרים לקבל דוחות אישיים בגוגל אנליטיקס, לייצר מדידה חכמה של נתונים, ולהתאים את פעילות העסק להגדרת יעדים באנליטיקס.

רקע כללי:

בשנים האחרונות כלי הניתוח של גוגל (גוגל אנליטיקס) עבר שינויים רבים המאפשרים לו היום לספק לבעלי אתרים או מנהלי שיווק (ועוד גורמים) לקבל מידע רחב מאוד אודות תנועת הגולשים באתרים.

בהמשך נחשוף בפניכם את הנתונים המרכזיים אותם ניתן לקבל דרך הכלי, כאשר בעלי אתרים מעוניינים לבצע אופטימיזציה לאתר בין אם זה לשיפור המרות או תהליך של קידום אתרים יש צורך לבצע ניתוח נתונים מעמיק.

גוגל אנליטיקס

נתוני איסוף מרכזיים מגוגל אנליטיקס

  • כמות מבקרים באתר
  • מקורות תנועה
  • מידע גיאוגרפי
  • מכשידים ניידים כניסות מנייח טאבלט ועוד.
  • מבקרים חדשים לעומת ישנים.
  • תפקוד עמודי האתר – מהירות ועוד.
  • יחסי המרה- הגדרת היעדים העסקיים של האתר- מה אנחנו מוכרים? תוכן ניוזלייטר, מוצרים, הרשמה ועוד.
  • חיבור לגוגל קונסול – ניתן לקבל גם שאילתות מאילו חיפושים נכנסו לאתר.

מושגים באנליטיקס:

 

 

 

 

664 צפיות בסך הכל, 6 צפיות מהיום


יש לך שאלה? התקשר 0723310701


או השאר פרטים ונחזור אליך.