• eyal@digitouch.co.il
  • 072-3308587
תמונת נושא עבור מרכיביה של אסטרטגיית קידום אתר מוצלחת

מרכיביה של אסטרטגיית קידום אתר מוצלחת

felix@digitouch.co.il

רבים המעוניינים לקדם את האתר שלהם במנועי החיפוש ואינם מכירים את הנושא באופן מדוקדק עשויים לחשוב שמדובר בעניין פשוט למדי. כאילו כל מה שצריך לעשות הוא להעלות לאתר כמה מאמרים, לשלב בהן מילות מפתח רלוונטיות, ואז לשבת ולהמתין שהדירוג בגוגל יעלה.

ובכן, זה לא בדיוק עובד כך. שיפור הדירוג במנועי החיפוש באופן אופטימלי ובר קיימא לא יכול להתבצע בחיפזון, בקבלת החלטות תוך כדי תנועה וללא אופק ברור. הוא חייב להתבסס על אסטרטגיה מתוכננת מראש, כתובה, מסודרת ומדויקת. מן הבחינה הזאת, תכנון וכתיבת אסטרטגיית קידום אתרים כמוה ככתיבת תוכנית עסקית עבור יזמים המבקשים להקים עסק או להרחיב את פעילותו של עסק קיים.

לראות את התמונה המלאה

כולנו בני אדם, וככאלה אנו נוטים להתעלם או להמעיט בחשיבותם של דברים שאינם לטובתנו או נראים לנו לא רלוונטיים. אלא שממש כפי שתוכנית עסקית חייבת להתבסס על נתוני אמת מדויקים הלוקחים בחשבון את מכלול הדברים כמות שהם, תוך התעלמות ממשאלות לב והערכת המצב לאשורו, כך גם בניית אסטרטגיה לקידום אתר.

לחזות את העתיד

האסטרטגיה לקידום האתר צריכה לשאוף לכך שבסופו של דבר תועיל לאתר מבחינת דירוגו במנועי החיפוש, עליה בתעבורת הגולשים ושיפור בשיעורי ההמרות, שהרי בסופו של דבר לשם כך היא קיימת. אולם כמו כל תוכנית עסקית יש לצפות גם את הסיכונים, להגיב לפעולות נגד אפשריות של המתחרים ולחזות פוטנציאל לבעיות שעשויות להתעורר לאורך הדרך.

המטרה: לחתור למטרה

תוכנית עסקית נוצרת על מנת להתוות את הדרך עבור יזמים ובעלי עסקים, בין היתר על מנת להציג בפני משקיעים ושותפים את אבני הדרך הצפויות לאורך המסלול עד לרגע בו יתחילו לזרום לכיסיהם הרווחים מההשקעה שלהם. באופן דומה, אסטרטגיית קידום אתר צריך להיות ממוקדת ולפרוט את כל הצעדים הצפויים להתבצע. אין מקום לתכנון פעולות שאינן מקדמות את האתר למטרתו, ואם הערך של פעולה אינו ברור או זניח, בהחלט יש מקום לשקול להשמיטה.

לפתוח את הראש

אין ספק שאם כולם עושים את אותו דבר אז כנראה שיש בזה משהו וכדאי לעשות אותו גם כן, אבל המפתח להצלחה יוצאת דופן טמון בחיפוש אחר הדברים שאף אחד עדיין לא עשה. ממש כפי שעסק חדש או עסק קיים חייבים לעשות שימוש בכלים יצירתיים על מנת להצליח בשוק רווי מתחרים, כך אסטרטגיית קידום אתרים אורגני חייבת לחשוב מחוץ לקופסה.

2,583 צפיות בסך הכל, 6 צפיות מהיום


מילשטיין פליקס

מוסמך גוגל אדוורדס, בעל ידע וניסיון בטכניקות ואסטרטגיות קידום שונות, מנהל את מחלקת קידום האתרים בדיגיטאץ', נשוי ואב ל2 בנים מדהימים.

יש לך שאלה? התקשר 0723310701


או השאר פרטים ונחזור אליך.