שיווק באמצעות תוכן: איך זה עובד ולמה זה טוב?
07 לMay 2016

שיווק באמצעות תוכן: איך זה עובד ולמה זה טוב?

שיווק באמצעות תוכן: איך זה עובד ולמה זה טוב?

שיווק באמצעות תוכן דורש השקעה! ריכזנו עבורכם 5 נושאים שלא ידעתם אודות שיווק באינטרנט , על השורה התחתונה אין עוררין הוא מביא יותר כניסות לאתר יותר לידים יותר מכירות יותר נרשמים לקבלת עדכונים, אז אך מתחילים?

להתחיל תהליך של שיווק באמצעות תוכן, זה לעבוד קשה!

שיווק באמצעות תוכן עוזר לכם להכניס פרצוף על המותג שלכם!

למשל:

כאשר גולשים נכנסים לבלוג שלכם הם לא רוצים לראות את הלוגו של החברה שלכם הם רוצים לראות פרצוף או מישהו שניתן לשוחח איתו, לדעת עם מי הם עובדים.

בעולם שיש אלפי ומאות באנרים ופרסומות בכל חור, קשה מאוד להיות שונה ולהתבלט מעל כולם.

הלקוחות מאבדים סבלנות, העסקים והחברות נלחמים על כל לקוח וממשיכים במאמצים של השיווק הישיר

אבל כל המודעות נראות מאד דומות אחת לשניה.

כחלק מתהליך אבולוציוני, עולם השיווק היה צריך להגיע ללקוח בדרכים שונות ולהבין שיש חסם שצריך לשבור עוד לפני ההצעה הישירה של 30% פחות.

התחרות של השיטה הזו מתחילה בתפיסה הפוכה:

במקום לחפש “לקחת מהלקוח” השיטה מתחילה בתפישה השיווקית ולחשוב מי נותן ללקוח יותר! 

ישנם כל מיני גימיקים אבל הדבר האמיתי והחזק ביותר היום כפי שמעידים מיטב מוחות השיווק בעולם נקרא “content marketing”. יש ציטוט שאני אוהב:

שיווק ע”י תוכן הוא לגרום ללקוח להתמכר לתוכן שלכם (זה נשמע הרבה יותר טוב באנגלית…).

שיווק באמצעות תוכן

יתרונות שיטת השיווק באמצעות תוכן

  1. מודעות למותג/שם החברה – במקום לחפש לקחת תעברו למצב של “לתת“. תנו ללקוחות שלכם תוכן תנו להם תוכן איכותי-התוצאה הטבעית היא העלאת המודעות למותג.
  2. בידול– במקום לצעוק עם כולם את המחיר תעברו למקום של ערך בעיני הלקוח. זה יעזור לכם כבר לפתח איתו מערכת יחסית מבלי להגיע לשלבי המכירה ולבנות איתו אמון.
  3. קשר עם הלקוח – תנו ללקוח להרגיש שיש לו סיבה לחזור ולבקר אצלכם באתר או לצרוך מכם תוכן ומידע לאורך זמן – שיש ערך מוסף בכל פעם מחדש .
  4. ערכים – התוכן שאתם מייצרים מאפשר לכם להעביר את הערכים שלכם ותפישת העולם של העסק או החברה.
  5. מכירות – בתכלס, בשביל זה כולנו פה. כל עסק קטן או גדול וכל חברה שרוצה למכור יותר חייבת לאמץ את שיטת השיווק.

תרצו שנייעץ לכם אך על תהליך של קידום אתרים באמצעות תוכן, נשמח לדבר.

אייל רחמים אייל רחמים
מנכ”ל חברת דיגיטאץ
מתמחה בשיווק B2B, קידום אתרים, שיווק עסקים באינטרנט, מייסד ומנהל בפועל את דיגיטאצ' חברה לקידום אתרים ושיווק באינטרנט, בזמן הפנוי שיש מרצה במכללה למנהל.
נשוי למיכל (איטלקיה מהממת) ואב ל-2 בנות נועה ואדל
ניתוח ובדיקת האתר שלכם




    More Articles

    רוצים לקדם את האתר?

    לבדיקת אתר
    זה שדה חובה